invoeren

archy

MF'er
23 okt 2002
101
0
zaandijk
Tjonge kan ik zowat alles over invoeren op internet vinden maar hoe zit het nou met het "vrijwaringsbewijs"van de ouide eigenaar uit duitsland. Ik koop zijn motor, maar die heeft natuurlijk een duits kenteken. Gaat dat gewoon net als hier even naar het postambt en overschrijven maar.

Kan iemand daar tips over geven

Vriendelikke groeten,
hayabusa rulezzzzz
 
Tjonge kan ik zowat alles over invoeren op internet vinden maar hoe zit het nou met het "vrijwaringsbewijs"van de ouide eigenaar uit duitsland. Ik koop zijn motor, maar die heeft natuurlijk een duits kenteken. Gaat dat gewoon net als hier even naar het postambt en overschrijven maar.

Kan iemand daar tips over geven

Vriendelikke groeten,
hayabusa rulezzzzz

Vraag het eens aan duderuud, de forum-admin, die heeft er net 1 geimporteerd uit Duitsland
 
Tjonge kan ik zowat alles over invoeren op internet vinden maar hoe zit het nou met het "vrijwaringsbewijs"van de ouide eigenaar uit duitsland. Ik koop zijn motor, maar die heeft natuurlijk een duits kenteken. Gaat dat gewoon net als hier even naar het postambt en overschrijven maar.

Kan iemand daar tips over geven

Vriendelikke groeten,
hayabusa rulezzzzz
Ik heb zeer recent twee fietsen ingevoerd. Je hoeft zelf niets te doen met vrijwaringsbewijzen. Je krijgt van de verkoper de "Fahrzeugbrief" en een "Abmeldebescheinigung für den Fahrzeughalter" mee. De verkoper zorgt dus voor de afmelding. Eventueel krijg je ook nog een CVO mee. Soms wordt er ook nog een schriftelijke koopovereenkomst gesloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan