IOMTT 2019

mark scary

MF veteraan
16 mei 2010
2.754
364
Zeijerveen
Het is alweer bijna Maart. De hoogste tijd om de laatste betaling voor de boot naar Isle of Man te betalen en de dagen af te tellen.
Wie gaan dit jaar naar dit prachtige eiland en genieten van IOMTT 2019?

 
Vorige week heerlijk naar de IOMTT Launch gekeken. Ben nu helemaal aan het aftellen!
De laatste zaken inmiddels geregeld. Zoals de boten van en naar Engeland. De route bepalen die wij pakken van en naar Heysham.
Nog iets van 60 dagen te gaan!
 
alles op de kaart groen daar is schitterend. de pennines/yorkshire dales/ lake distirct. als je tijd hebt opweg naar heysham zou ik daar dwars doorheen trekken.
 
Cool, ik mag in 2020 weer :)
Classic TT afgelopen jaar gedaan, ook erg leuk maar het echte racen is toch in juni.
 
alles op de kaart groen daar is schitterend. de pennines/yorkshire dales/ lake distirct. als je tijd hebt opweg naar heysham zou ik daar dwars doorheen trekken.

Klopt helemaal. Yorkshire dales zijn prachtig en bij mooi zonnig weer denk je dat je in Frankrijk rijdt. Mooie riviertjes en beekjes, Smalle wegen, dalen en stijgen. Prachtige dorpjes en gehuchten. Een echte aanrader.
 
Het lijkt stilletjes rondom de TT IOM 2019 op het forum. Wij met z'n zessen zijn echt aan het aftellen.
Alles is geregeld. De route, de boot naar Engeland, de boot naar Man, homestay, hotel op terugtocht, boot van Engeland.
Nu de voorbereidingen van de multimedia gear. Camera's, harde schijven, memory cards, bevestigingspunten, etc.
Maar eerst nog even genieten van road racing Hengelo, NW200 (vanaf scherm, vorig jaar live maar dit jaar helaas niet) en fraaie motorritjes in Drenthe.
 
Ik ga ook. 2e keer. Kan niet wachten, aftellen is 1,5 jaar geleden al begonnen. Spullen zijn klaar op een grote rugzak na.
 
Ik ga ook, 13e keer inmiddels. Ik heb een berichtje gestuurd hoe laat ik er ben, verder hoef ik niks te regelen :)

Dat aantal heb ik nog niet achter mijn naam staan alhoewel ik met 9 keer al aardig mee doe ;-)
Berichtje sturen? Jij maakt ook gebruik van Homestay?
 
Ik heb door de jaren heen mensen leren kennen die er wonen, dus ik wordt letterlijk inwoner van 't eiland :)

Ik kan ook aankomen wanneer ik wil, ook buiten de TT; dat is wel een redelijk aparte gewaarwoording
 
Ik heb door de jaren heen mensen leren kennen die er wonen, dus ik wordt letterlijk inwoner van 't eiland :)

Ik kan ook aankomen wanneer ik wil, ook buiten de TT; dat is wel een redelijk aparte gewaarwoording
Dit is bij mij (ons) ook zo gegaan. Inmiddels zijn het vrienden uit Ramsey en zijn ze ook bij mij (ons) in Assen geweest voor onze TT.
 
Over drie weken zitten we er al en is het race day. Superbikes, kijk er enorm naar uit.
Het is echt nachtjes tellen. Morgen eerst nog even naar de Varsselring, road racing in NL, volgende week de NW200 bekijken, helaas dit keer niet live.
Maar dan is het ook zo ver, TT 2019.
 
NW200 al weer achter de rug. Jammer van het weer op zaterdag. Maar alleen de laatste superbike race is gecanceld. Het was weer supermooi en nu op naar de start van de IOMTT 2019 a.s. zaterdag met de eerste training.
 
Zitten er meer achter de laptop voor de boot naar Man volgend jaar te boeken? Ik wel. Gaat zo open en hopelijk lukt het snel ;-)
 
Zitten er meer achter de laptop voor de boot naar Man volgend jaar te boeken? Ik wel. Gaat zo open en hopelijk lukt het snel ;-)

Succes!

Wij zijn lui en gaan met Ride On.
Afgelopen keren het zelf geregeld maar dit is ook wel makkelijk.
 
Dit jaar ga ik ook voor het eerst met 3 andere kameraden, 10 dagen, ben heel benieuwd! Ook via Ride-On :)
 
Waar verblijf je. Camping, hotel of homestay?
Gaaf dat jullie ook gaan. Zeker als dit jullie eerste keer is, dat zal naar meer smaken.

Tentje, in Peel op de camping. De motor is er nu helemaal klaar voor:

WhatsApp Image 2019-05-18 at 11.12.08(2).jpeg

WhatsApp Image 2019-05-18 at 11.12.08.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-18 at 11.12.08(1).jpeg
 
Wij gaan voor de homestay in Ramsey. Na 5 keer Douglas was het tijd voor iets nieuws 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan