Ja ik ben (weer) van de partij tijdens IOM TT 2022

  • Ja ik ben er bij

    Stemmen: 5 21,7%
  • Nee ik ga niet meer (booking gecanceld)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zou wel willen maar de boot zit vol

    Stemmen: 4 17,4%
  • Nee zeker niet, want ik vind road racing gekkenwerk

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee, anders ....

    Stemmen: 12 52,2%

  • Totaal aantal stemmers
    23

mark scary

MF veteraan
16 mei 2010
2.754
364
Zeijerveen
1620807656185.png


Helaas dit jaar wederom geen TT op Isle of Man. Maar de organisatie laat van zich horen: IOMTT 2022 wordt groter dan ooit.
Van locals begreep ik dat binnenkort big news te verwachten is mbt TT 2022. Geen idee wat het is. Ingewijden hebben moeten
tekenen voor zwijgen. In juni 2021 wordt hierover meer verwacht.
Inmiddels hebben wij twee keer moeten omboeken. Het is niet anders! Ik kan me bijna niet voorstellen hoe het moet voelen
als we volgend jaar de boot van de steam packet afrijden in Douglas. Ik kan er nu al van dromen.
Ben benieuwd hoe het bij andere MF leden zit? Wie gaan er in 2022?
 
wij gaan weer:) in 14 en 18 ook geweest. weer erg veel zin in.

even paar filmpjes om alvast in de sfeer te komen
 
@mark scary heb jouw filmpjes ook even bekeken. leuk krijg je weer helemaal zin in een reisje.
Leuk om te horen. A.s. Zaterdag zou de practice week starten en we zouden volgende week woensdag op de boot zitten maar ja. Gaat niet door. Als alternatief heb ik ook maar weer eens naar mijn oude beelden gekeken ;-)
 
ja inderdaad, nouja iets om naar uit te kijken volgend jaar, wij hebben in de planning om laatste week juni een week op motorvakantie te gaan, ben benieuwd of het gaat lukken en welke landen we in mogen. ik hoor/zie dat jij altijd met Jan uit Alteveer op reis gaat. wereldje toch weer klein. haha
 
ja inderdaad, nouja iets om naar uit te kijken volgend jaar, wij hebben in de planning om laatste week juni een week op motorvakantie te gaan, ben benieuwd of het gaat lukken en welke landen we in mogen. ik hoor/zie dat jij altijd met Jan uit Alteveer op reis gaat. wereldje toch weer klein. haha
Bedoel je Frans uit Alteveer? Frans gaat volgend jaar ook weer mee. We gaan met een groep van 5 en tellen de dagen nu al af.
 
ja Frans bedoel ik met zijn 848. mijn maat peter kent hem wel. ik kom zelf oorspronkelijk uit alteveer. maar ken hem verder niet goed. heb jij nog plannen voor deze zomer?
 
ja Frans bedoel ik met zijn 848. mijn maat peter kent hem wel. ik kom zelf oorspronkelijk uit alteveer. maar ken hem verder niet goed. heb jij nog plannen voor deze zomer?
Jazeker, en Frans gaat ook mee! Wij gaan in augustus naar LaMouche in de Vogezen en rijden daarna door naar de Franse Alpen via de Jura. In totaal 1 week op pad, en vele bochtjes draaien.
Hopelijk kunnen we halverwege juli ook naar Zuid Engeland. Engeland, Ierland en Schotland (natuurlijk IOM) zijn wel mijn favoriete landen.
 
dat klinkt goed. laMouche is ook een leuk adres. zijn we vorig jaar geweest. wij hebben ongeveer zelfde plan. via vogezen en dan via du Vercors. richting gordon du verdon tot aan cannes. en dan via grens IT FR. terug. hopen dat dan mag qua corona
 
Tip:

Is this the start of a new era of TT Racing?
The world’s greatest road races are coming back strong for 2022 and to start getting in the mood, organisers are set to confirm their plans for next year’s TT. TT Switch-On - a one-off special will be hosted by Manx Radio's Sports Editor, Chris Cave on the official TT Races YouTube channel.
https://www.iomtt.com/news/2021/06/10/tt-2022-launch
 
Ik ga ook weer,momenteel is het wel moeilijk om een B&B te vinden doordat velen hun reservatie gewoon een jaar (of 2) verplaatst hebben.
 
Met 4.
En ik had al jaren een min of meer vaste plaats,maar daar kunnen we niet meer terecht.
 
Douglas,Onchan of Ramsey.
En liefst éénpersoons bedden of tenminste king size 2persoons,want ik zie regelmatig erg kleine 2 persoonsbedden op foto's.
 
Douglas,Onchan of Ramsey.
En liefst éénpersoons bedden of tenminste king size 2persoons,want ik zie regelmatig erg kleine 2 persoonsbedden op foto's.
Ik kan een balletje op gooien bij mijn contacten (zijn inmiddels vrienden geworden) in Ramsey. Wellicht dat zij iets weten.
 
:t De mensen waar ik al logeerde gingen ook eens horen,maar tot nu toe geen resultaat.
 
Ik ga het ze vragen. 4 personen op 4 motoren? 4 mannen? Nooit gevraagd is altijd mis.
Inderdaad. :t
En we kunnen ons gedragen en roken niet.
Ik ben nog eens via iemand zo bij mensen terecht gekomen die normaal geen homestay deden,maar het nu wel wilden doen omdat hij mij kende.
Maar die gaan nu verhuizen dus kan ik er niet meer terecht. '(
 
Inderdaad. :t
En we kunnen ons gedragen en roken niet.
Ik ben nog eens via iemand zo bij mensen terecht gekomen die normaal geen homestay deden,maar het nu wel wilden doen omdat hij mij kende.
Maar die gaan nu verhuizen dus kan ik er niet meer terecht. '(
Heb een appje naar Man gestuurd. Als ik iets hoor, laat ik je dit weten.
 
Zit wel te kijken om te gaan.

Hoe werkt dat met boot, moet je reserveren van te voren en zit die anders vol als je dat niet doet?
 
Ik kreeg gisteren een bevestigingsmail van Ride-On voor onze uitgestelde reis van dit jaar (2022). Zij zijn volgeboekt. Nieuwe aanmeldingen worden voor 2022 op een reservelijst geplaatst.

Als je in 2022 iets van het britse Roadracing wil meekrijgen, dan zou ik de NW 200 in Noord-Ierland bezoeken. Zelfde sfeer (pubs, omgeving) en coureurs, zelfde snelheidsensatie, maar veel gemakkelijker te boeken. Overtochten zijn nog 2 maanden van te voren te boeken. Accomodatie is ook makkelijker. Is wat minder iconisch dan de IOMTT, maar een leuk alternatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan