iPhone navigatie

Even uit mn hoofd..wel voor android.

Route maken in tyre
Route opslaan als tomtom bestand
Tomtom bestand converten naar ITF
ITF bestand in map Sygic/res/Intinerary
 
Laatst bewerkt:
Ben in Tyre bezig inderdaad, heb de view op sateliet gezet en er is een weg (27) bij de Suhr (rivier) in Luxemburg met een brug over het water. Hij wil die brug godverdomme niet over haha, hij blijft maar steeds omrijden. Volgens mij was de laatste straat Insenborn. Nu ik in bed lig bedenk ik me dat het wel eens eenrichtingsverkeer kan zijn. Maar van de andere kant de weg was breed zat.

Kan je niet ergens op klikken dat hij gewoon een rechte lijn trekt tussen 2 punten zonder calculatie of het wel mogelijk is?
 
Laatst bewerkt:
Gevonden, die zwarte weg aanklikken, toch niet want dan pakt hij de hele route offroad.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb alles gedaan wat in dit topic staat op een windows computer. Alleen dan met de nieuwste ITN converter waar je het kon saven als een Sygic GPS Navigation 13 (*.itf). Deze bestanden gemailed naar mijn mac (de computer waar mn iPhone mee communiceert).

Ifunbox gedownload en de bestanden gezet in de volgende map (kopieer van mac):
Sygic/Library/sygic/aurares/itinerary
Schermafbeelding.png


Echter wanneer ik ifunbox afsluit en opnieuw opstart en in die map kijk zijn de bestanden weer weg. Ook sygic op de iphone vind de bestanden niet...

Ik heb iOS 7.1 en Sygic 13.4.2
 
Laatst bewerkt:
Hah jullie ook al :D
Same here! :p 2-3x op één dag hittemelding gehad. Als je hem dan uit het hoes haalt, is hij echt niet vast te houden. Zo warm dat hij is :p.
Gebeurde bij mij bij het rijden (naked). Blijkbaar koelt het dus helemaal niets :s
 
Heeft iemand ervaring met Garmin voor de iPhone 5. Ik heb al jaren Navigon wat me opzicht prima bevalt echter het invoeren van gpx bestanden is gewoonweg een drama, ook na converteren.
Kan Garmin voor de iPhone "hetzelfde" als bijvoorbeeld de Garmin Zumo 660?
 
Ik gebruik een site, waar ik een route op upload.... Die converteert en mailt de route naar mijn iPhone. Als ik de route aanklik in de mail, opent hij automatisch navigon en de route staat in my routes... Nooit gelet op het aantal waypoints..
 
:-( die gebruikte ik ook.... Was alweer een paar weken geleden dat ik de site had gebruikt... Balen..
 
Is het mogelijk om met Navigon te navigeren met het scherm uit?
Bijvoorbeeld met je Iphone in je binnenzak en een oortje in?
 
Dat kan.. Maar doordat de batterij snel leegloopt heb je wel kans dat de iPhone navigon afsluit bij een bepaalde percentage...
 
En het mooie daarvan is dat Navigon geen geluidssignaal afgeeft als hij zichzelf uitschakeld, zoals ik ontdekte onderweg naar Le Mans in Frankrijk.
(Kostte mij een extra rondje van 40KM...)
 
Sygic heeft ook de mogelijkheid om via Dropbox routes te sturen.
Ik heb nu enkele routes geprobeerd en werkt perfect.
Gezien het feit ik Tyre een langzaam programma vindt, gebruik ik gewoon Garmin Basecamp.
Vervolgens download je een open street map op garmin.openstreetmap.org. Dan heb je dus kaarten die werken.

Het mooie is dat je dan heel veel reeds bestaande routes kan gebruiken met een gdb extensie.
En het programma werkt snel!
Als je het probleem hebt dat je teveel waypoints creëert, kan je de route omzetten in een "spoor".
Vervolgens maak je er weer een route van (rechtermuisknop) en dan kan je maximale aantal waypoints invullen (bijvoorbeeld 50).

Exporteer dan naar GPX.
Vervolgens gebruik je ITNconverter om een ITFbestand te maken. Deze zet je in je Dropbox.
Klaar is Klara.

Trouwens. Toen ik Tyre gebruikte, kreeg ik vaak een foutmelding bij het laden van de route.
Dat werd veroorzaakt, omdat de waypoints niet op een bekende weg stonden. Maar bijvoorbeeld in de berm.

Dit is een manier die voor mij goed werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan