iPhone op de motor!? Of toch niet zo veilig?

Tom tom is wel een stuk duurder natuurlijk. Ik heb zelf ook een adroid phone en navigatie is gratis. Nu kost het me alleen de steun (zo'n 30 euro) en ik heb navigatie op de motor :)
 
Ik doe hem gewoon in de tanktas ;) heb op m'n brommert ook een usb aansluiting met iphone oplaadkabel *O*
 
Laatst bewerkt:
Oma, aan de kant, ik heb iets handigs!



Ik kwam per toeval er achter dat mijn handschoenen het WEL doen met de iPhone! Woohoo!
Inmiddels al de eerste sms-jes verstuurd met 300 km/h :P

Zie:

Goh.. iedere handschoen van dun en glad leer werkt met capacitieve touchscreens.
 
Als ik motor aan het rijden ben wil ik niet gestoord worden door een telefoon.
Wat kan er nu belangrijker zijn dan motorrijden???
Uit dat ding............
 
Als ik motor aan het rijden ben wil ik niet gestoord worden door een telefoon.
Wat kan er nu belangrijker zijn dan motorrijden???
Uit dat ding............

Je maat die belt of je wat rustiger wil rijden omdat hij je niet meer bij kan houden. O-)

Heb zelf de I-phone houder met de RAM mount. Slechts bruikbaar als het niet regent want is niet waterdicht. Hoewel het soms handig is voor navigatie endergelijke is het ook erg leuk om te zeggen dat mijn (offroad) motor een I-phone aansluiting heeft. De meeste motorrijders zijn tenslotte posers.

Het is dat de I-pad zoveel wind vangt anders...... :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo Heren,

Ik ben zelf ook al langere tijd op zoek naar een houder die aan al mijn eisen voldoet. Nu heb ik naar aanleiding van de nieuwe activiteit in dit topic weer eens een zoektocht ondernemen en toen hierop gestuit:

Een iphone mount van wahoo fitness. Deze is shockproof, waterdicht, de iphone is nog steeds bedienbaar door de mount heen en er zit een connector in waar je je iphone in kan klikken. Aan de buitenkant is dan een mini-usb aansluiting, waardoor je de iphone met een normale usb naar mini usb kabel kan laden. Of eventueel een draagbare accu of iets dergelijks. Er is zelfs van wahoo fitness een externe accu te koop die je er dan ook weer op kan klikken. De prijs is er ook naar: 120 dollar, maar ik meen te herinneren dat een degelijke Ram Mount ook in in die categorie zit.
 
Ik heb hem van ram mount.

Werkt perfect. Je moet alleen niet een te dikke cover er omheen hebben zitten.

Ik ben tevreden voor 20 euro :)

Ik zit ook met het probleem dat ik mn iphone mee wil nemen op de moto... Heb laatst een honda monkey gekocht, maar om "optische" redenen zit er geen km teller op...

Waar heb je dit setje voor €20 besteld als ik vragen mag?

Ik zat toch ook wel naar de ibike te kijken. Lijkt me ook een erg praktisch, iemand hier recent toevallig nog ervaringen mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan