Iridium bougie te koop gevraagd

Bij Louis gehaald per stuk 12 euro bij Goedhart 20 euro.
Scheelt 32 euro op 4 bougies.
Geen imitatie van Ali.
 
Welk type iridium heb jij besteld ?

Ik kom op alle site's alleen de MR8E-9 tegen voor mijn Suzuki V-Strom 650 uit 2017 en bij Louis zeggen ze dat ook .

Ik wil er graag iridium in zetten omdat deze langer kunnen blijven zitten .

Ik had ook bij Louis 4 bougie's besteld ( NGK IX CR8EIX ) a € 12,99 maar nu begin ik te twijfelen , ik dacht op een bepaalde site gelezen te hebben dat deze als alternatief voor de MR8E-9 toepasbaar is , maar kan die site niet meer vinden .

Ik kan ze trouwens kosteloos terugsturen .
 
Bij Louis gehaald per stuk 12 euro bij Goedhart 20 euro.
Scheelt 32 euro op 4 bougies.
Geen imitatie van Ali.
Gewoon even ter info, AliExpress staat niet synoniem voor imitatie hoor. Integendeel!
Het hangt er vooral van af wát je koopt, en tegen welke prijs.
Koop je de allergoedkoopste spullen mag je je idd aan geen te hoge kwaliteit verwachten, koop je duurdere spullen zijn ze doorgaans geen namaak, maar ondanks goedkoper toch nog steeds vrij duur. Logisch ook, voor wat hoort wat, zegt een oud spreekwoord.

Stom voorbeeld, LED lampen, je vind er ontelbaar veel, sterk uiteenlopende prijzen. Onderzoek heeft al uitgewezen dat heel wat van die LED lampen exact dezelfde zijn die je hier koopt aan een veelvoud van die prijs.

Btw: ik rijd met iridium bougies gekocht via AliExpress, hebben mij 17€ per stuk gekost, en zitten nu al bijna 32.000km in mijn motor. Hier kost mij diezelfde bougie 42€ per stuk ... En er is nog heel wat meer aan mijn motor van AliExpress.

Trouwens, het is niet "van AliExpress", zoals zoveel mensen denken, maar "via AliExpress", want het is niet meer dan een verkoopsplatform, die ontelbare verkopers gebruiken om hun waar rechtstreeks aan te bieden, internationaal, en zonder tussenkomst van mensen die er woekerwinsten uit slaan.

Maar als jij bijvoorbeeld graag hier in West Europa een smart phone koopt aan 500€, ipv diezelfde rechtstreeks uit China te bestellen aan pakweg 180€, is dat jouw goed recht. De bemiddelaar bij wie die door jouw duur betaalde phone passeert is jouw dankbaar, want door jou uit te zuigen betaald die zijn villa op Aruba, en zijn BMW M5 :t

Maar genoeg melodramatisch gezever. Als jij gelooft dat je hier "echte" bougies koopt, maar in China "namaak", is dat goed voor jou :t
Als je maar weet dat 90% van onze producten gewoon uit China komt, of er grotendeels uit opgebouwt is, van het kleinste keukentoestel tot zelfs de dikste BMW, het zit vol China spul.
 
Gewoon even ter info, AliExpress staat niet synoniem voor imitatie hoor. Integendeel!
Het hangt er vooral van af wát je koopt, en tegen welke prijs.
Koop je de allergoedkoopste spullen mag je je idd aan geen te hoge kwaliteit verwachten, koop je duurdere spullen zijn ze doorgaans geen namaak, maar ondanks goedkoper toch nog steeds vrij duur. Logisch ook, voor wat hoort wat, zegt een oud spreekwoord.

Stom voorbeeld, LED lampen, je vind er ontelbaar veel, sterk uiteenlopende prijzen. Onderzoek heeft al uitgewezen dat heel wat van die LED lampen exact dezelfde zijn die je hier koopt aan een veelvoud van die prijs.

Btw: ik rijd met iridium bougies gekocht via AliExpress, hebben mij 17€ per stuk gekost, en zitten nu al bijna 32.000km in mijn motor. Hier kost mij diezelfde bougie 42€ per stuk ... En er is nog heel wat meer aan mijn motor van AliExpress.

Trouwens, het is niet "van AliExpress", zoals zoveel mensen denken, maar "via AliExpress", want het is niet meer dan een verkoopsplatform, die ontelbare verkopers gebruiken om hun waar rechtstreeks aan te bieden, internationaal, en zonder tussenkomst van mensen die er woekerwinsten uit slaan.

Maar als jij bijvoorbeeld graag hier in West Europa een smart phone koopt aan 500€, ipv diezelfde rechtstreeks uit China te bestellen aan pakweg 180€, is dat jouw goed recht. De bemiddelaar bij wie die door jouw duur betaalde phone passeert is jouw dankbaar, want door jou uit te zuigen betaald die zijn villa op Aruba, en zijn BMW M5 :t

Maar genoeg melodramatisch gezever. Als jij gelooft dat je hier "echte" bougies koopt, maar in China "namaak", is dat goed voor jou :t
Als je maar weet dat 90% van onze producten gewoon uit China komt, of er grotendeels uit opgebouwt is, van het kleinste keukentoestel tot zelfs de dikste BMW, het zit vol China spul.
dat is zo, jou verhaal gelezen, en dat klopt.
 
dat is zo, jou verhaal gelezen, en dat klopt.
Ik heb ook al spulletjes gehad van AliExpress, en die deugden niet. Maar ach, het waren dan ook wel de goedkoopste prulletjes, dan weet je dat het een risico is.
 
Ik had een vraag naar NGK gestuurd en vanmorgen al antwoord , in de V-Strom 650 2017 moet uitsluitend MR8E-9 .

Ik ga de bestelde iridium maar terugsturen naar Louis .
 
ik dacht op een bepaalde site gelezen te hebben dat deze als alternatief voor de MR8E-9 toepasbaar is , maar kan die site niet meer vinden .


iridium.jpg
 
Ik had een vraag naar NGK gestuurd en vanmorgen al antwoord , in de V-Strom 650 2017 moet uitsluitend MR8E-9 .

Ik ga de bestelde iridium maar terugsturen naar Louis .
Als ik ook contact zou opnemen met NGK ben ik er haast zeker van dat zij zullen zeggen enkel CR9EK te gebruiken, doch is CR9EIX een gepast alternatief, als zijnde iridium, maar in geen enkel boekje of lijstje staan die vermeld voor mijn motor (SUZUKI GSX 750 F 2004). Maar ondanks de lange levensduur ga ik binnen een dikke 8.000km (onderhoud van 100.000km), weer naar de gewone, de CR9EK, daar liep ze toch net iets beter op.

Die gaan dan wel maar half zolang mee, maar ze kosten ook maar de helft.

In het boekje staat wel vermeld om bij bepaalde omstandigheden (weet niet meer van buiten welke omstandigheden), uit te wijken naar CR8EK of CR10EK. Het tanken van E10 zou ervoor kunnen zorgen da ik idd naar een van die moet uitwijken. Maar dat zal de toekomst uitwijzen, en eens mijn motor de 100.000km bereikt heeft is het mogelijk dat het aantal km's per jaar van 35.000km gaat zakken naar slecht een paar duizend km per jaar. Morgen op gesprek voor eventueel ander werk, of trapfietsafstand van het werk. Op 100.000km gaan er sowieso CR9EK in, die bekijk ik pas 20.000km later weer. En morgen zal bepalen of die 20.000km's er snel of traag gaan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan