iridium of zwart vizier

En jij bepaald wat nuttig is?

En jij bepaald om iemand wel of niet ergens een reactie mag plaatsen?

:W


ps de grootste debielen worden vanzelf een keer modje... O-)

_O-


En aan TS ik zou ze alle 3 hebben gekocht zodat je kunt afwisselen

Edit: met alle 3 bedoel ik iridium blauw, iridium zilver en zwart
 
Laatst bewerkt:
Haha nee maar serieus ik zou of blauw of zwart doen
je helm is al vrij licht gekleurd en een zwart of blauw vizier geeft teminste nog een beetje contrast aan je helm.
Vooral de zwarte (makkelijk voortestellen dmv je plaatje)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb een zwarte in mn AGV zitten. Heerlijk met de zon nu. Ik zit in mn auto ook bijna altijd met een zonnebril op, kan slecht tegen licht, zit dan altijd te knijpen, dus dit vizier bevalt mij goed. En bij die helm van jou staat het ook.

full


Inmiddels zitten er Monster stickers op en tribu dei chihuahua

Pete
 
er zitten een hoop debielen op dit forum zeg, als je niks nuttigs te melden hebt antwoord dan niet
Je hebt helemaal gelijk. Jouw startpost is een ultiem voorbeeld van een post die wel een zinnige en waardevolle bijdrage levert aan dit forum. Werkelijk een stukje informatie waar iedereen om zat te smachten en dat het leven van de forumleden zal verrijken :')
 
Je hebt helemaal gelijk. Jouw startpost is een ultiem voorbeeld van een post die wel een zinnige en waardevolle bijdrage levert aan dit forum. Werkelijk een stukje informatie waar iedereen om zat te smachten en dat het leven van de forumleden zal verrijken :')

ik vind het fijn dat je het met me eens bent!
maar toch hoop ik stiekum dat men niet op een forum zit om zijn of haar leven te verrijken.
 
Hey,

Ik heb een zwarte in mn AGV zitten. Heerlijk met de zon nu. Ik zit in mn auto ook bijna altijd met een zonnebril op, kan slecht tegen licht, zit dan altijd te knijpen, dus dit vizier bevalt mij goed. En bij die helm van jou staat het ook.

[afbeelding]

Inmiddels zitten er Monster stickers op en tribu dei chihuahua

Pete

rossi helmen zijn sowieso mooi :9~

ik ga inderdaad een zwarte bestellen, en ik zag op ebay dat ze erg weinig kosten dus doe er gelijk een zilveren bij :Y
 
Laatst bewerkt:
ik vind het fijn dat je het met me eens bent!
maar toch hoop ik stiekum dat men niet op een forum zit om zijn of haar leven te verrijken.
Dat is mijn punt juist.
Ook jij zou hier niet moeten komen om je leven te verrijken. Wat je blijkbaar wel doet overigens, anders zou je niet zo reageren zodra er off-topic posts komen van mensen die hier voor de fun zijn.

Als je daar niet tegen kunt; though luck.
 
Zwart vizier werkt super, alleen niet in het donker of id regen! Andere geen ervaring mee. Pinlock is idd tegen het beslaan, maar dit is een soort binnenvizier, je kunt het zien als een soort dubbelglas. Doordat er een luchtlaagje tussen zit, beslaat de boel niet. Achteraf te monteren, misschien ook wel als accesoire verkrijgbaar, moet je ff kijken hè ;) (veel vizieren zijn wel bewerkt met een anti-condens laagje, maar als de buitentemp. laag is en het regent, moet je 'm toch op een kiertje zetten, bij pinlock kun je 'm gewoon dicht houden)
 
Zwart vizier werkt super, alleen niet in het donker of id regen! Andere geen ervaring mee. Pinlock is idd tegen het beslaan, maar dit is een soort binnenvizier, je kunt het zien als een soort dubbelglas. Doordat er een luchtlaagje tussen zit, beslaat de boel niet. Achteraf te monteren, misschien ook wel als accesoire verkrijgbaar, moet je ff kijken hè ;) (veel vizieren zijn wel bewerkt met een anti-condens laagje, maar als de buitentemp. laag is en het regent, moet je 'm toch op een kiertje zetten, bij pinlock kun je 'm gewoon dicht houden)

Of een of twee kleine gaatjes boren in de buurt van je neusgaten, scheelt enorm. Een tip om de regen van je vizier te krijgen: ( werkt alleen op hogere snelheden ) helemaal naar links en rechts kijken, dan vliegen ze eraf. Als je met vettige handschoenen gaat vegen komt het niet meer goed - alleen maar strepen en wazigheid.
 
Of een of twee kleine gaatjes boren in de buurt van je neusgaten, scheelt enorm. Een tip om de regen van je vizier te krijgen: ( werkt alleen op hogere snelheden ) helemaal naar links en rechts kijken, dan vliegen ze eraf. Als je met vettige handschoenen gaat vegen komt het niet meer goed - alleen maar strepen en wazigheid.

Gaatjes boren zal allicht helpen, maar verzwakt dat je vizier niet? Ik weet dat als ze een vizier testen, ze een ijzeren pin van 1,6kg van 1m hoogte erop laten vallen, en betwijfel of die dat dan nog tegenhoud... Hoofd opzijdraaien bij regen werkt goed. Sommige handschoenen hebben ook een wissertje op de wijsvinger, werkt ook goed (van Held).
 
ik heb de ervaring dat de irridium vizieren ( arai) erg snel lelijk worden , door het regelmatig schoonmaken krijg je heel gauw strepenen beschadigingen in de topcoating.

ik heb er daarna nooit meer een gekocht en ga nu voor donker getint , daar heb je tenminste een paar jaar plezier van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan