Iridium & spiegelvizieren SHOEI

Flatslide

Die hard MF'er
14 sep 2003
535
16
Rburg
Ik heb net een nieuwe shoei, en vraag my af hoe de kwaliteit van deze spiegel vizieren is....

ik weet dat het een tijdje geleden nog slecht was, snel krassen en doffe pleken erin, dus wie heeft ervaring met dit type vizier(Shoei)

alvast bedankt :}

ik heb het spiegel vizier.
redelijk kras vrij...alleen ik heb m laten vallen van me motor...en er zit dan meteen een kras op ...das wel klote...en je doet er niks aan...

kwaliteit is best wel goed...alleen je moet ze niet laten vallen...

nooit problemen mee gehad,khad op de eerste shoei,type interceptor,een spiegel blauwe zitten,en nu op de shoei xr 1000 zit een spiegelchroom vizier.
goeie kwaliteit,maar wel een beetje prijzig

Thanx, mag ik ook weten waar jullie je vizier mee schoonmaken?

maatje van me heeft een arai met blauwspiegel maar na 2 keer schoonmaken zag t er niet meer uit.............en inderdaad goedkoop zijn ze niet........................

Ik rij elke dag 120 km met mun AGV-spiegelvizier. Maak hem om de twee/drie dagen schoon en geen enkel probleem. Vizier blijft als nieuw.
Tip voor het schoonmaken:

Vizier omhoog, natte doek erop leggen en na een kwartiertje gaan alle muggen etc. er heel gemakkelijk af (gewoon met leidingwater)

Succes,

Geezer

bedankt voor die tip :) Mijn ervaring is dat m`n shoei chroom vizier prima is, zo goed als krasvrij. Er komen wel wat kleine kratertjes in, maar echt klein en na 1 jaar heb ik er pas 1 buiten m`n gezichtveld. Bij de arai van een vriend van me, waar ik altijd mee rij, zaten sneller krasjes/kratertjes....die viziertjes zijn nog duurder ook geloof ik, kortom ze zijn prima dus :)

s4s

Terug
Bovenaan Onderaan