Irish roadracing: ervaringen en hoe bij te wonen?

De meesten hier op MF hebben 't over de IoM TT races en daarnaartoe gaan om 't zelf eens mee te maken, maar ik ben meer geïnteresseerd in het (dit jaar) bijwonen van 1 van de Irish roadraces die ieder jaar verreden worden (niet dat ik de TT niet onwijs gaaf vind, maar minpuntje vind ik dat er met tussenpozen gestart wordt en er dus geen echte strijd is aan de kop voor de overwinning).

Oftewel, zijn er hier mensen die weleens naar Ierland gegaan zijn om 1 van die races bij te wonen (Tandragee 100 en NW200 bv.) en hoe kun je zoiets het beste regelen?
OK... Ik heb kort contact gehad met mijn pa. De noord ierse kennissen gingen inderdaad ieder jaar trouw naar deze races toe. Ze willen ook best vragen beantwoorden. Dus schiet ze naar me toe (liefst in het engels, dan hoef ik niet te vertalen) en dan zorg ik ervoor dat zij antwoord geven ;)

edit: per mail ;) (adres in profiel)
 
Laatst bewerkt:
Ben in 2006 in Ierland geweest en vlak bij Dublin heb je langs de kust het plaatsje Skerries en daar worden ook roadraces gehouden. Ik kwam erachter toen we in een museum waren in dat plaatsje. Misschien volgend jaar een optie om daar heen te gaan en dan kan ik eventueel wel zo'n race meepikken. (legal roadrace rules *O* :} :9~ )
 
Laatst bewerkt:
ga 15 mei voor een week die kant op
lijkt mij erg waus

grx-roeten ed

Ik weet zeker dat je zult genieten. Mooie wegen, natuur en natuurlijk Guinness (wel na een rit he ;) ). Ik ben zeker van plan om weer te gaan. Mensen zijn ook veel vriendelijker dan hierzo in het natte Nederland. Trouwens ook weinig politie gezien die 2 weken (2 keer) dus als je wilt kan je ..... }) maar dan mis je wel veel van de mooie natuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan