Irritant !!! Baksteen Hellup!!

Een zwarte Porsche met een oudere vent erin. Targadak volgens mij en knipperlichten net onder de lampen.
Was gisteren in tv programma over 'wegmisbruikers' precies zo'n kerel met precies zo'n porsche die precies zo'n actie uithaalde. (op 3 meter achter een motor zattie met ruim 150kmu)

Namen ze z'n rijbewijs af. Maar hij kon em niet missen vanwege z'n eigen zaak. Hij zij dat ie em dezelfde week wel weer kwam ophalen.


Misschien rijdt ie nou zonder rijbewijs en met vals kenteken rond. :P
 
Was gisteren in tv programma over 'wegmisbruikers' precies zo'n kerel met precies zo'n porsche die precies zo'n actie uithaalde. (op 3 meter achter een motor zattie met ruim 150kmu)

Namen ze z'n rijbewijs af. Maar hij kon em niet missen vanwege z'n eigen zaak. Hij zij dat ie em dezelfde week wel weer kwam ophalen.


Misschien rijdt ie nou zonder rijbewijs en met vals kenteken rond. :P


Klopt ja, na correctie 51 km te hard, dus NET over de grens. Smoesje met eigen zaak gebruikt volgens mij iedereen :9
 
tja wat een flikkers, ze denken gelijk dat ze alles zijn met een dure bakken :(

ik ben zelf een keer bijna van de weg gedrukt, ik zat dan alleen niet op de motor, maar in een langzame koekblik.

Het was een nieuwe volvo die dat bij mij probeerde, het was jammer dat het niet mijn eigen auto was, asnders had ik ff terug kunnen duwen. })
Gelukkig werd ik geholpen door een dikke mercedes die hem bijna de vangreel in had geperst.
Ik had de kenteken van de volvo nog opgeschreven en meteen gebeld, ze zeiden tegen me dat ze die gozer nog er op aan zouden gaan spreken. ik heb er alleen helaas niets meer over gehoord.
 
Ik kom ook wel eens van die @#$%holes tegen! het liefst zou ik ze aan de kant zetten en ze uit die auto trekken en totaal de T@#$ring rossen! maar het punt is je bent zo kwetsbaar,en inderdaad als die eikel dan ook nog eens voor je rydt en hy gaat vol in de ankers(niet wetenende/of willende,wat voor ravage hy eventueel kan achterlaten)rydt meneer/mevrouw vrolijk verder en jy kunt jezelf en je fiets uit de vangrail schrapen! als ik enigzins de kans kryg zal ie zowiezo een nieuwe spiegel moeten halen,ben zelf niet agresief aangelegd maar t liefst mogen ze van my die @#$zakken terplekke afschieten!

(heb zelf ook de nodige byna dood ervaringen door dit soort eikels meegemaakt vandaar mn reactie)
 
kick some ass }) !!!! Joh die gasten mogen blij zijn dat ik ze niet al te vaak tegenkom ..... dus sharky ons maken ze vooral niet gekker dan dat we al zijn O-)
 
Sharky, D'r zijn trouwens altijd M-Ffers die je willen bijstaan hoor... :X
 
wat een hufter zeg die porsche rijder denken dat ie alles is
maar je hebt er verstandig aan gedaan door te proberen niet in een gevaarliijke situatie te komen
op zulke momenten realiseer je je weer hoe kwetsbaar je kunt zijn, en dat allemaal door een eikol die denkt dat ie alles mag omdat ie in een porsche rijdt


is mischien wel een leuk idee voor MF die wagen opsporen en dan wedstrijdje hoe snel strip je een porsche })
 
'k heb de dader gevonden denk ik ..

911_092802_002.jpg


met dank aan motormaf
 
Haha, vind hem nu al leuk *D
Als het baksteen was....ga ik ff van me stoel vallen :P
Al van je stoel gevallen...???
full
........ ;) :+


Op woensdag 29 oktober 2003 12:44 schreef Bananenschiller het volgende:

Is een vriend van me, beschrijving van de motoragent kwam redelijk overeen met jou, dus ik vroeg het me even af.
Gozer moest btw begin oktober voorkomen, ging niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de OvJ, en heeft toen gewonnen, dus het kwam gister even ter sprake, en ik vroeg me af of jij de betreffende motoragent was :)
Hahaha...dan heeft er iemand bij dat technisch onderzoek iets niet helemaal goed gedaan dus :X ?? Dit soort dingen horen wij dus nooit terug he..... |(
Had ik me wel een beetje netjes gedragen??? O-) :X }) ???
 
Hahaha...dan heeft er iemand bij dat technisch onderzoek iets niet helemaal goed gedaan dus :X ?? Dit soort dingen horen wij dus nooit terug he..... |(
Had ik me wel een beetje netjes gedragen??? O-) :X }) ???

Hij vond je op zich nog wel aardig naar omstandigheden :)
Was een beetje rare zaak, hij zou de maximum toegestane snelheid overschreden hebben, en ergens anders stond dat de constructie snelheid te hoog zou zijn oid. Nja, dat zijn dus 2 verschillende dingen en dat was al niet echt ideaal.
Voor te snel rijden was er geen meting beschikbaar, en voor de te hoge constructie snelheid SCHIJNT een meting te zijn verricht, maar omdat hij er zelf niet bij was en er geen rapport van was gemaakt telde dat niet of zo, bovendien waren er geen ijkgegevens van de testbank. Dus de rechter vond het niet kloppen :)



Owja, je had geloof ik eerst papieren gevraagd, en daarna moest ie naar het bureau komen. Daar was ook iets mee, door de papieren te vragen wek je de illusie dat je slechts een papiercontrole uit voert, en als je em daarna mee neemt voor verder onderzoek dan moet daar een aanleiding voor zijn of zo (te hard rijden oid).

Lang verhaal :)
 
motorgek

is mischien wel een leuk idee voor MF die wagen opsporen en dan wedstrijdje hoe snel strip je een porsche })

Denk niet dat ie nog snel vooruit zal komen als ik hierboven kijk *D

Shiva
kick some ass }) !!!! Joh die gasten mogen blij zijn dat ik ze niet al te vaak tegenkom ..... dus sharky ons maken ze vooral niet gekker dan dat we al zijn O-)

Daar zit een kern van waarheid in Shiva :+
 
Kijk, dat was nou ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat kenteken zag.

:} :} :} :} :}


Maar meteenn ook ff een vraagje.
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden een CBR600f gekocht met het kenteken
MH-H*-**. Dit is een 1998-er, die (volgens mij) niet is ingevoerd.
Bij een motorzaak in Eibergen staat een CBR1100XX uit 2002, met kenteken MG-**-**

Hoe zit dat dan?? Want de H komt na de G en toch is de blackbird nieuwer (of ze moeten jaartal per ongeluk verkeerd op motor hebben staan, maar dat strookt weer niet met de prijs van rond de € 12.000.

:? :?
Als hij niet is ingevoerd is hij misschien eigendom van een buitenlander geweest en heeft hij in die periode een belastingvrij kenteken gehad.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:43 schreef SprintRS het volgende:Mijn motor is van 2003 en heeft als de combinatie MH-letters-cijfers. De vorige was van 2001 en had MF-letters-cijfers.
De CBR van je vriendin heeft dus wel een nieuw kenteken. Misschien waren de kenteken papieren wel kwijt :? , waardoor nieuwe aangevraagd zijn.
Volgens mij werkt de RDW met motoren nog niet met een "ééntje" op de kentekenplaat, zoals je bij auto's wel ziet.
Ook bij motorfietsen moet de 1 van duplicaat op de plaat staan.
Alleen als dat duplicaat kenteken vóór de invoering van de GAIK-(Euro-)platen is afgegeven hoef(de?) het niet.
 
Ik zou de net zolang gevolgd hebben totdat hij ergens stopte. Om hem vervolgens op zn rijgedrag aan te spreken.

Sja, mocht dat niet werken dan zou ik een baksteen door zn ruit gooien.
 
Met motor en al erbij???
*D
:} :} Kwou t net zeggen :X :X

Kweet niet waarom iedereen altijd met Baksteen wil gooien..... '(

En ja, tentames zijn belangrijker, ben d'r om te contoleren op wat fout gaat en niet om toevallig een extra straf toe te voegen door iemand te laat te laten komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan