Irritante motorrijders..

Ga maar eens het anker van een magneetontsteking wikkelen, dan weet je wat moeilijk is.
De bedrading van een dynamo is vergeleken daarmee een dikke kabel.
tenor.gif


;)
 
Ga maar eens het anker van een magneetontsteking wikkelen, dan weet je wat moeilijk is.
De bedrading van een dynamo is vergeleken daarmee een dikke kabel.

Ik heb wel eens wat gewikkeld, maar dan vrij klein.


Was mij al ingewikkeld genoeg.
 
Ik heb net dat hele filmpje nog eens bekeken,in het hele verhaal komt het woord dynamo wikkelen niet voor,
dus waren alleen de koolborstels en houder vervangen,kosten 30,50 ,in dat kader vind ik zelfs die 225,- veel geld,
maar die 700+ slaat helemaal nergens op en dan 3 maanden er over doen,sorry hoor,maar dan had hij beter die motorzaak voor de rechter kunnen slepen,
een defecte dynamo constateren is geen 3 maanden werk.
 
Laatst bewerkt:
Ok, Ok! Genoeg! Hierbij mijn nederige knieval:

Iemand die zegt dat dynamo's niet ingewikkeld zijn, heeft waarschijnlijk zelf heel veel gewikkeld!
 
Om nog maar te zwijgen over mensen die bij het uitlaten van de hond felle led-lampjes aan het tuigje bevestigen! Ik kan niet eens meer over straat zonder van alle kanten verblind te worden door al die lichtvervuilers.:( :+
We leven inmiddels in een continu verlichte kerstboom, een ontwikkeling die zich niet laat stoppen.
 
Ik heb net dat hele filmpje nog eens bekeken,in het hele verhaal komt het woord dynamo wikkelen niet voor,
dus waren alleen de koolborstels en houder vervangen,kosten 30,50 ,in dat kader vind ik zelfs die 225,- veel geld,
maar die 700+ slaat helemaal nergens op en dan 3 maanden er over doen,sorry hoor,maar dan had hij beter die motorzaak voor de rechter kunnen slepen,
een defecte dynamo constateren is geen 3 maanden werk.
In het filmpje zie je wel heel kort dat ie een dynamo aan het wikkelen is, maar of dat ook de desbetreffende dynamo is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan