Irritante motorrijders..

Het is niet anders dan bij de Efteling te gaan staan verkondigen hoe stront irritant sommige pretparkbezoekers zijn.

Dus:

Ik erger me kapot aan mensen die zich kapot ergeren aan andere mensen die dezelfde activiteit uitoefenen.
Nou, dan ben jij klaar met dit topic :W doei
 
Belgen zujn dus per definitie irritante motorrijders, nee, irritante weggebruikers...
 
Dus:

Ik erger me kapot aan mensen die zich kapot ergeren aan andere mensen die dezelfde activiteit uitoefenen.
erger jij je ook aan jezelf dan? Anders kan het niet. Want als jij met twee anderen dezelfde activiteit uitoefend, lees motorrijden en een van je mederijders ergert zich aan de ander en jij aan hem omdat hij zich dus ergert aan de ander... 😲
 
Gister de Rijdende Rechter gezien met een motorrijder die een bedrijfje aanklaagt wegens niet goed geleverde dienst volgens hem.
Tenen krommende uitzending waar de man van bedrijfje van alles beticht werd zonder maar bewijs te hebben.
Erik van Lent trad op als expert wat hij goed deed naar mijn inziens.
Kijk programma eens terug en oordeel.
 
Gister de Rijdende Rechter gezien met een motorrijder die een bedrijfje aanklaagt wegens niet goed geleverde dienst volgens hem.
Tenen krommende uitzending waar de man van bedrijfje van alles beticht werd zonder maar bewijs te hebben.
Erik van Lent trad op als expert wat hij goed deed naar mijn inziens.
Kijk programma eens terug en oordeel.
Heb het gezien,die man had gewoon met die dynamo terug moeten gaan naar de man van het bedrijfje,overigens vond ik
dat die man van dat bedrijfje overdreven veel geld rekende voor die dynamo,koolborstelhouder kost maar 30,25,
maar dat kan ook gezegd worden van die motorzaak,als alleen die houder stuk was is dat ook een erg hoge rekening.
Hoe dan ook de man was het goedkoopst uitgeweest als hij die dynamo zelf weer gedemonteerd had en was teruggegaan
naar de eerste die de dynamo gereviseerd had.Erik van Lent werd je niks wijzer van,die hield zich mooi op de vlakte.
 
Laatst bewerkt:
Gister de Rijdende Rechter gezien met een motorrijder die een bedrijfje aanklaagt wegens niet goed geleverde dienst volgens hem.
Tenen krommende uitzending waar de man van bedrijfje van alles beticht werd zonder maar bewijs te hebben.
Erik van Lent trad op als expert wat hij goed deed naar mijn inziens.
Kijk programma eens terug en oordeel.
Die gast op die pan, wat een drop-lul was dat zeg. En dan zijn vrouw nog proberen om snugger uit de hoek proberen te komen wat in mijn ogen niet helemaal lukte.
Mijn kromgetrokken tenen zullen nooit meer het zelfde zijn.
 
Heb het gezien,die man had gewoon met die dynamo terug moeten gaan naar de man van het bedrijfje,overigens vond ik
dat die man van dat bedrijfje overdreven veel geld rekende voor die dynamo,koolborstelhouder kost maar 30,25,
maar dat kan ook gezegd worden van die motorzaak,als alleen die houder stuk was is dat ook een erg hoge rekening.
Hoe dan ook de man was het goedkoopst uitgewest als hij die dynamo zelf weer gedemonteerd had en was teruggegaan
naar de eerste die de dynamo gereviseerd had.Erik van Lent werd je niks wijzer van,die hield zich mooi op de vlakte.
De dynamo is toch ook weer opnieuw gewikkeld?
 
Hij is nu meer dan 700,- kwijt voor die dynamo en had voor 225,- klaar kunnen zijn.
Overigens geloof ik niks van het verhaal dat je die koolborstelhouder zo maar kapot drukt,ja misschien met een hamer.
 
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

En nu over naar jullie...!
1576672299900.jpeg
 
Hij is nu meer dan 700,- kwijt voor die dynamo en had voor 225,- klaar kunnen zijn.
Overigens geloof ik niks van het verhaal dat je die koolborstelhouder zo maar kapot drukt,ja misschien met een hamer.
Nee, je kan de borstels omdat ze los in dat rubber zitten makkelijk scheef drukken. En dan gaan ze dus met draaien kapot.
 
Wat mij dus opviel is dat er nergens gerefereerd werd aan het recht dat een ondernemer heeft om zijn fout te corrigeren. Dus omdat de ondernemer de dynamo niet terug kreeg voor de garantieaanvraag, zou er ook geen recht op vergoeding onder garantie moeten zijn.
Ik vraag mij dus af waarom de dealer die de reparatie gedaan heeft de defecte onderdelen niet kon laten zien. Dan is het wel erg makkelijk om de schuld af te schuiven.....

Beide partijen waren in mijn ogen behoorlijk zwak in hun argumentatie en ook in hun verweer.

Erik van Lent zat er alleen om e.e.a. uit te leggen en om de inbouw-wijze te controleren.
 
Dynamo werd opnieuw gewikkeld en voorzien van nieuwe koolborstels.
Daarna proefgedraaid om te zien dat ie de gevraagde voltage ook weer leverde.
Netjes verpakt en opgestuurd door leverancier.
Voor € 225,= klus was de geklaard.
Met inbouwen in de motor door leverancier zou het €425,= gaan kosten ,maar de klant (eiser) koos ervoor het zelf te doen.
Koolborstels zitten achter rubber en plastic kapje, zodat je zelf makkelijk bij de koolborstels kunt komen mocht je ze vervangen willen, terwijl dynamo nog in blok zit.
 
Misschien ook een sleutelcursus aanbieden?

En ik vraag me af wie nu echt de boel besodemietert....
 
Misschien ook een sleutelcursus aanbieden?

En ik vraag me af wie nu echt de boel besodemietert....
Ik geloof er werkelijk niks van dat de degene die de dynamo reviseerde de boel zo saboteerde zodat de dynamo het zou begeven na het terug inbouwen.
Heel dat uit een duim gezogen verhaal van Jan Ettenkoven of hoe die Honda Pan European rijder van de Zwolse motorclub ook mag heten raakt kant nog wal en doet mij denken aan een heel ziek, paranoïde en rancuneus persoon. Zo’n persoon die er alles aan zal doen om de naam van de kleine ondernemer door het slijk te halen en het bedrijfje kapot te maken. Heel zijn gezicht en houding deden mij daaraan denken. Hoe denk je anders dat de uit coulance betaling tot stand is gekomen? Gewoon vermoeidheid van die ondernemer die eieren voor zijn geld kiest.
 
Die man wou gewoon zijn gelijk krijgen,helaas voor hem dacht de rijdende Rechter daar anders over,jammer dat het bedrijfje uit coulance
het bedrag al terug gestort had anders had hij niks gekregen,en dat was zijn verdiende loon geweest.
Overigens kost een nieuwe dynamo 1175 euro excl btw een achterlijk hoog bedrag voor een soort auto achtige dynamo,hij
is dus alsnog een stuk goedkoper uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan