Irritante motorrijders..

:z :z :z :z :z :z ineens heb ik geen last meer van slaapstoornissen... ga zo door :)
 
Ik probeer me nergens aan te ergeren. Het heeft geen zin en heeft geen voordelen.

Ik heb ook een hekel aan mensen die altijd maar wat te zeiken zoeken. Het is geven en nemen.

:W
 
Ben ik helemaal met je eens, hoeveel mensen zouden doorhebben dat dit topic eigenlijk 'tongue in cheek' bedoeld is...?
 
ben ik met je eens: lang haar op een motor kan ABSOLUUT niet!

Motorrijden is voor echte mannen en die hebben natuurlijk geen lang haar! :+

Zooooooo.....is dat zo???,maar ja ik hang dan ook altijd met mijn rechter been erlangs bij het optrekken bij het stoplicht en ik denk te weten waarom ik dat doe.
Als ik mijn hok openzet,moet ik voorover blijven hangen om 'm aan de grond te houden.
pas als ik veilig in z'n 2 zit kan ik mijn "landinggestel" intrekken. :+ :+
 
Ben ik helemaal met je eens, hoeveel mensen zouden doorhebben dat dit topic eigenlijk 'tongue in cheek' bedoeld is...?
Moedig om zo'n topic te openen :}
Ik erger me vaak ook aan andere motorrijders, maar wie niet. Vaak doe ik ook dingen op de moto/met de auto waarvan ik achteraf denk dat het mij zou ergeren bij anderen.
Maar ondertussen heb ik geleerd van dingen te relativeren en alles te laten gaan. Je er aan ergeren helpt toch niets, jammer genoeg
 
Eerst zeg je dit...

Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Dan zeg je dit...

Overigens is irritant een groot woord wat mij betreft maar we hebben weer gezellig wat te leuteren hierzo!

Op deze manier maar je je eigen topic ook nogal eeh, zinloos.
Vind je zelf ook niet?
 
Zoals eentje afgelopen week, continue in m'n dode hoek zitten als ik in moet voegen bij een wegversmalling. Maar zelf niet invoegen als het kan, erg irri want je weet niet goed waar ie zit.
Verder zijn er genoeg irritante figuren, hoe warmer het wordt, des te meer je er ziet.
 
zelf erger ik mij aan motorrijders met lang haar.


_O- Dan zal je genieten van deze serie.

2.jpg

Tekteker Arif: The Beginning

2.jpg

Tekteker Arif: The Story Continues

2.jpg

Tekteker Arif: Finish Him

drunk.gif
 
Laatst bewerkt:
Punt 1 is toch juist positief? :?
Dan geef je de koekblikkers wat plezier bij t stoplicht! *O*
Als ik in t koekblik zit ben ik blij als een motorrijder ff een mooi klankie laat horen! :Y
 
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.
Doe ik niet, ik rem daar juist op de motor af
2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden
Zal wel voor onzekere rijders gelden maar geen reden voor irritatie
3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren
Ik ben meestal al weg voor de rest in de gaten heeft dat het groen is
4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden
Moeten ze ook, zolang je niet met belachelijke snelheid rijd
En nu over naar jullie...!

Aanvulling: ik geef wel een keer flink gas met de koppeling ingetrokken naast een koekblik die in de file niet aan de kant gaat... worden ze wakker van })
Ook haal ik rechts in nadat ik ze de kans heb gegeven zelf naar rechts te gaan, bij een boete betaal ik alleen als ze die ander een boete geven voor onnodig links rijden (het is tenslotte ergenis #1 in het verkeer).

Waar ik wel een reden van ergenis in zie is het zogenaamde tripleren, het is een plek waar ze je niet verwachten en door de rotzooi die er ligt op die plek waar je als motorrijder rijdt is ook nog een gevaar voor jezelf (mogelijke klapband en dan vallen tussen koekblik en vangrail of er net voor) :N
Verder moeten die koekblikkers maar rijden op de plek waar ze horen en niet voor politieagent gaan spelen in de file terwijl je er gewoon tussendoor mag.
Speciaal voor de vertegenwoordigers in de leasebakken, opletten en niet telefoneren en de agenda bijwerken of op de klapjap zitten etteren :( (sorry, slechte ervaring mee :X )
 
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

En nu over naar jullie...!

Ja, doe ik allemaal, en dan nog wel terwijl ik in de auto zit.
 
Ik moet zeggen dat ik het nog niet ben tegen gekomen dat mensen bij het aanrijden bij verkeerslichten hun koppeling in trekken en ff gas geven...
Zelf rem ik altijd af op het blok (vind het zonde om mijn remblokjes daarvoor te verslijten) zodat ik dan ff lekker kan genieten van die roffel die dan geproduceert wordt :9
En wat betreft de rest.. tsjah, ach, wat zal ik zeggen?
ergeren = stress
Kost energie, slecht voor je humeur en je bloeddruk... zonde van de tijd die ik kan besteden aan het plezier dat motorrijden mij geeft :P
 
grappig net op het forum en meteen zeiken?
Ben jij van het spionage gedeelte van de locale foute tjuners groepering genaamd: ik heb een petje en ben zeker niet snel in me koekblik?





kan me wel irriteren aan die figuren die spiegels trappen 't heeft meestal zo weinig nut
 
Terug
Bovenaan Onderaan