Irritante motorrijders..

psychobilly

Die hard MF'er
19 aug 2006
892
0
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

En nu over naar jullie...!
 
Motorrijders rijden altijd te hard

ze denken dat ze de baas op de weg zijn en voegen te pas en te onpas in en dringen overal voor

ze halen in in de file

denken omdat ze 2 wielen hebben dat ze overal mogen rijden (fietspad/stoep)

ze klagen altijd zo over koekblikkers

en de schuld ligt nooit bij hunzelf




:+ :9
 
Laatst bewerkt:
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

En nu over naar jullie...!

1) Zo horen ze je wel beter aankomen.....

2) Linker been zowieso niet, moet binnen die 100 meter toch zeker schakelen.

3) :^ Zou ik me ook aan ergeren

4) Het filerijden is gewoon toegestaan... als je van rechtskomt verwacht je toch ook dat de ander je voor laat gaan.

Eigenlijk stoor ik me niet zo aan motorrijders in het verkeer
 
Laatst bewerkt:
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

ik spaar mijn bak graag

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

last van?

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

daar heb je wel gelijk

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

waarom zou je het niet doen?

En nu over naar jullie...!
 
dat met dat been is omdat ik kramp krijg na een tijdje rijden.
... even een andere houding, bij een stoplicht dus, schiet het er dan in.


zelf erger ik mij aan motorrijders met lang haar.
 
Als je met ingetrokken koppeling op een stoplicht afrold lijd je bak niet hoor...daar helpt het gasgeven niks aan...tussengas geven bij terugschakelen is iets anders!

Dat been vindt ik er altijd zo suf uitzien...zie er het nut niet van in da's alles.

Nooit gezegd dat ik niet aan de kant zou gaan maar het feit dat er mensen zijn die er klakkeloos vanuit gaan dat ik het zou moeten...tja...

Overigens is irritant een groot woord wat mij betreft maar we hebben weer gezellig wat te leuteren hierzo!
 
Als je met ingetrokken koppeling op een stoplicht afrold lijd je bak niet hoor...daar helpt het gasgeven niks aan...tussengas geven bij terugschakelen is iets anders!

Dat been vindt ik er altijd zo suf uitzien...zie er het nut niet van in da's alles.

Nooit gezegd dat ik niet aan de kant zou gaan maar het feit dat er mensen zijn die er klakkeloos vanuit gaan dat ik het zou moeten...tja...

Overigens is irritant een groot woord wat mij betreft maar we hebben weer gezellig wat te leuteren hierzo!


Is het al vrijdag :?
 
ben ik met je eens: lang haar op een motor kan ABSOLUUT niet!

Motorrijden is voor echte mannen en die hebben natuurlijk geen lang haar! :+
 
Ik erger mezelf zo aan mezelf als ik zit te klagen als motorrijder... Dus ik zal maar niet reageren op een klaag op motorrijderstopic... Daar word ik aggressief van, wat mijn grootste ergernis is aan klagende motorrijders... :+


edit: is het jullie al opgevallen, dat dit de derde keer is dat ik deze tekst heb kunnen gebruiken? *O* :+
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard was het reeds duidelijk dat het ging om een spiegeling van de meningen van diverse topic gebruikers over andere medeweggebruikers. Doordat deze spiegeling reeds bekend was, zagen andere gebruikers de kans om hiervan gebruik te maken om cynische opmerkingen te kunnen plaatsen. Een en ander geschiet volkomen door het gebruik van forums als discussiemiddel.



:+
 
nee, ik bedoel echt als ze uitrollen op weg naar een stoplicht o.i.d.

Gebeurd erg vaak, vraag me altijd af waarom men dat doet?
 
Ach,
...met 10.000 rpm met "sportuitlaat zonder DB killer" door het dorp....
...op de autosnelweg proberen af te dwingen dat je speciaal voor hun aan de kant gaat, terwijl je zelf ook wacht op die slome voor je...
...geen afstand houden....
...inhalen waar het niet kan (en dankzij de remactie's van automobilisten nog leven)...
... 1 auto bij de verkeerslichten, dan er toch voor gaan staan en hééél langzaam optrekken...
...wheelie in winkelstraten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan