irritante popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie-K100RS

MF veteraan
18 mrt 2009
1.069
273
Kop van Noord-Holland
Bij elk onderwerp wat ik sinds gister open krijg ik een irritante popup, ik moet eerst cookies accepteren voor ik verder kan.
De cookies heb ik geaccepteerd, maar de popup blijft verschijnen.
Wat te doen? PC met W10 en google chrome.
 
Ik had hetzelfde probleem. Na ongeveer 5x, bleef ie weg bij mij. Misschien cookies van mf eens verwijderen?
 
1604523661421.png

Voeg motor-forum.nl anders even toe bij sites die altijd cookies mogen gebruiken. Dan moet je ervan af zijn denk ik
 
Een Mac kopen dan heb je geen last meer van malware.
Maar zonder gekheid, de kans is groot dat je dat hebt dus even goed checken !

Remove unwanted ads, pop-ups and malware​

If you're seeing some of these problems with Chrome, you might have unwanted software or malware installed on your computer:
  • Pop-up ads and new tabs that won't go away
  • Your Chrome homepage or search engine keeps changing without your permission
  • Unwanted Chrome extensions or toolbars keep coming back
  • Your browsing is hijacked, and redirects to unfamiliar pages or ads
  • Alerts about a virus or an infected device
In the future, avoid unwanted software by only downloading files or visiting sites that you know are secure.

https://support.google.com/chrome/answer/2765944?co=GENIE.Platform=Desktop&hl=en-GB
 
Laatst bewerkt:
Gaat hier om de cookie pop up.. vaak gaan die mis als de cache niet helemaal klopt... zou deels te maken kunnen hebben met de update laatst.

Check ook eens in een incognito venster, als het dat na eenmalig accepteren van de cookies wel goed gaat, is het bijna zeker weten puur een kwestie van de mf geschiedenis wegdonderen.
 
Ik heb er als donateur ook ineens last van.
Moderatoren/ontwerpers, doe er wat aan.
Ik denk dat voor velen de lol er nu snel af is.
 
Het heeft er niks mee te maken of je donateur bent.
Iedereen moet 1 keer cookies accepteren.

Ik heb de cookies pop up 1 keer geaccepteerd en nu zie ik hem nooit meer. Als je deze pop up blijft krijgen klopt er iets niet in je instellingen. Ik zou je graag helpen maar weet zo ook niet welke instelling het is.
 
Even browsegegevens, cache en cookies verwijderen.

Komt denk ik door de recente update van MF.
 
Over de nieuwe popup schrijf ik hier al: hij is wettelijk verplicht. De vorige voldeed simpelweg niet.
En voor de duidelijkheid, het is een cookie melding, geen advertentiemelding. Daarom krijgt iedereen die popup.

Als je je browser op standaard instellingen hebt staan krijg je die popup maar één keer. Je kan daar ook kiezen voor "Instellingen beheren (en als er opties aan staan "Toestemming voor iedereen intrekken") -> Opslaan en afsluiten. Dan ben je klaar.

Krijg je die popup vaker? Dan is er in de browser (of andere tools zoals uitgebreide virusscanners of Ccleaner) ingesteld dat cookies niet onthouden moeten worden. Dat zou ik om oa deze reden niet aanbevelen.

Deze sluit ik omdat het al besproken is en in het verkeerde forum staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan