irritatie: hondenzeik op je motor

Wat 'n kul topic; ik heb nog nooit een hond tegen mijn of andermans fiets zien sassen.
Misschien dat 't aan jouw fiets ligt!

Hmmmm, da's het probleem in deze ook. TS *ziet* het niet gebeuren, maar zou willen dat hij het beest in kwestie kon betrappen.
Het probleem is dat hij iedere keer hondenzeik op zijn motor aantreft als hij gaat rijden.
 
wie zegt dat het een hond is :+
misschien jaloers mens :+
dat zijn geen grappen hoor, dat is mij serieus overkomen.

crossmotor naast de kroeg (waar ik werk) geparkeerd.
tot 2x toe "grapjassen" weggestuurd die erop gingen zitten
half uurtje later een verdachtte natte plek rond het achterwiel B|
heb er 10minuten met de brandslang op gestaan voor ik opstapte

andere keer na werktijd de benzinedop ernaast zien liggen B|

vanaf dat moment parkeer ik niet meer buiten (triest maar waar)
 
Ik wordt hier ook serieus gek van! Als ik mn motor onder het doek vandaan wil halen dan wordt ik er iedere keer weer boos van: URINE!!! Ik heb serieus zitten denkn om een spy-cam te monteren om de buurman/dader op heterdaad te kunnen betrappen...
 
Sorry ik zal het niet meer doen (ik wist niet dat er zo'n ophef over gemaakt zou worden :$ )

P.S. ik heb geen hond
 
Die beesten worden gewoon aangetrokken door jullie lekker warme, half gesmolten achterbanden :P


Tja, het is gewoon zo; sommige mensen vinden het heel normaal dat hun hond overal poept, blaft en op de bank kruipt... Naar huis volgen en op hun auto pissen is wel een geweldig idee :)

[me="MaxV"]heeft een schat van een hond, maar wel goed opgevoed :)[/me]
 
hmmm bij mij heeft er wel eens een vent over mijn zeil een slot staan zeiken.
Ik kwam net de kelder uit en zag hem nog verschrikt weg lopen.
Het was ook zo vreemd, tot dat ik het zeil en slot eraf wilde halen......maar hij was al te ver weg :N
 
Ik heb zelf drie (kleine) honden die loslopen als ik ze uitlaat. Maar ik let altijd goed op dat ze niet hun poot optillen tegen dingen waar ze dat niet tegen horen te doen. En iedereen weet wat normaal is of niet. Dus ook niet tegen bloempotten die naast deuren staan, zelfs nog niet tegen een tuinhekje. En ze poepen ook altijd netjes in het gras of in de bosjes en nooit op de stoep.

Ik verbaas me er ook wel eens over dat er stront op de gekste plekken ligt. Midden op het pad ofzo. Daar loop je als eigenaar toch bij? Dan geef je die hond toch een zetje de stoep af ofzo?


Kwestie van opvoeden en inderdaad de normen en waarden van de eigenaar.
Dus zelfs als het om een loslopende hond blijkt te gaan, zou ik de eigenaar erop aanspreken als ik jou was. Ik hoop voor je dat je ze een keer op heterdaad betrapt. Of een groot briefje aan je motor hangen...
Nou, bij mij voor het huis, zijn een hele hoop parkeerplaatsen, met daarlangs gras.
En ik heb nou net een buurman met een pruik op, en 2 van de kleine tekkels, die ze altijd daar uitlaat, knal langs me wagen, en in de zomer stinkt da altijd verschrikkelijk.

Nou vind ik de stank opzich niet zo erg.
Maar ik woon tussen de kleine(re) kinderen, en die spelen daar ook, en dat vind ik dan nog het ergste.
En als ik de buurman erop aanspreek, loopt ie snel door.


Zo ook in de zomer, lopen/liepen er altijd katten bij mij door de tuin.
Laatst had mijn hond er toch 1 kapot gebeten :P (ben geen dierenbeul, maar van katten/poezen hou ik echt totaal niet) en kreeg ik de boze kerel van een straat achter mij aan de deur, dat ik me hond moest africhten.
Na een hoop gezeik, stond de politie aan me deur.
Heb het vervolgens (gelukkig) nog zo weten te keren, dat de kat op mijn eigendom was, en de hond mijn eigendom beschermt, en dat de hond, nog ik er wat aan kan doen, dat hij (de achterbuurman) z'n kat los laat lopen.
 
joe bar team heeft daar een mooie strip van gemaakt....

})
maar die in joe bar team, woonde wel in een flatje, met z'n Yamaha voor de deur, en de buurvrouw met de tekkel (worst op pote) die iedere ochtend langskwam.


en idd, zoals de strip al doet zeggen, een accu en wat draadjes doen wondere })
 
Hier loopt er ook een rond, een ouwe vent met een hond. De vent loopt altijd langzaam recht vooruit en de hond loopt overal rondjes te rennen en overal tegenaan te zeiken. Autovelgen, fietsen, parkeerpaaltjes. Was ik laatst met mn motor bezig, komt die hond vrolijk tegen mn achterband aanzeiken |(

Dus ik tegen die vent gezegd dat het niet nog een keer moet gebeuren. Zegt ie; ja daar heb je toch een hond voor. :X
 
in de jaren dat ik 2wielig gemotoriseerd vervoer heb, staan ze elke dag voor een dierenkliniek.
Slechts 2x meegemaakt dat er iets tegenaan heeft staan pissen...

als ik ze er een keer op betrap, zeik ik de eigenaar en/of diens voertuig onder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan