Irritatie top 5

Oh, en die &*($@& malloten die op een 2 baans weg met 1km/h verschil gaan lopen inhalen.

fucks sake, daar word ik echt moe van :z
 
1: Linkrijders.
2: Linkrijders.
3: Linkrijders.
4: Linkrijders.
5: Linkrijders.
6: Bumperklevers.
7: Bumperklevers.
8: Bumperklevers.
9: Bumperklevers.
10: Bumperklevers.
 
1> Linksrijders
2> Geen richting aangeven en op laatste moment voorsorteren (terwijl je er al practisch naast rijdt)
3> Flitsers (altijd waar je véél harder wil dan maximumsnelheid)
4> Afgevallen lading (grind bijvoorbeeld)
5> Achterwielklevers
 
Zonder een schaal aan te geven:
- geen richting aan geven
- 25kw begrenzing (ik heb op de snelweg dus ook niks te zoeken op de linkerbaan)
- geen verlichting (zowel auto's als motoren |( )
- ruimtebeperkers; dus automobilisten die de doorgang versperren bij verkeerslichten en tijdens files.
- diesel, olie en modder lozende (vracht)auto's, bussen en tractoren.
- lui die te zacht rijden; dus minder dan is toegestaan
- auto's e.d. in leuke bochtjes

- mijn eigen gedrag als ik me weer eens loop op te fokken en vervolgens al terugschakelend met veel toeren ga inhalen en dus wat te agressief aan het doen ben.
 
1. Bumperklevers
2. Vrachtauto's die toch inhalen bij een inhaalverbod
3. Rechts inhalen
4. Scooters
5. Volvo 3 series/Citroen BX
 
Ik heb er eigenlijk maar een

Alle "mensen" cq medeweggebruikers die mij belemmeren in het met plezier uitoefenen van een hobby.

Dus de ene dag is dat helemaal niemand, want dan heb ik zin om 10 km te zacht te rijden en dat soort dingetjes.
Een andere dag daarintegen zit iedereen me in de weg.
 
alle antwoorden die al gegeven zijn ;)

bumperklevers niet. Als ik rond rij zitten die meesten voor mij, ga naar rechts G&Q@#(! :+
 
1: twijfelende SLAKKEN
2: invoegende SLAKKEN
3: links rijdende SLAKKEN
4: onnodig bumper kleven als er een SLAK voor me rijdt
5: Verkeers- en STOP/POLITIE-lichten

Moet er wel bij zeggen dat ik, ondanks alles, 95% van de tijd vrolijk door het verkeer ga *D Scheelt irritaties.
 
Laatst bewerkt:
Waarom geen poll in dit topic hangen en een aantal veel voorkomende irritaties erin zetten. Dan heb je een wat mooier beeld (nou ja, mooi worden irritaties natuurlijk nooit :) )
 
Ik zal wel de standaard dingen in het verkeer hebben waar ik me aan erger, net zoals de rest hier. Maar geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, ik word altijd zo moedeloos van die figuren die dat niet doen. En er zijn er maar weinig die het wel doen.
 
1. Linksrijders
2. 25 kw
3. Zondagsrijders
4. Auto's die leuk in de file van de ene baan naar de andere schieten zonder richting.
5. Flitspalen/politie
 
1 langzamer rijden dan is toegestaan op drukke wegen
2 kleven
3 zomaar van rijbaan veranderen zonder eerst goed te spiegelen en dode hoek te controleren
4 van die mensen die net nog even die weg op rijden terwijl ze weten dat dit eigenlijk niet meer kan zodat je weer in de ankers moet
5 rotzooi op de wegen zoals zand modder en delen van een vracht die ze verloren zijn (hout stenen en dergelijke )
 
1 Treuzelaars (40 km/h in bbk enzo)
2 Doordouwers (heb geen voorang maar kan er best nog wel voor)
3 Die nieuwe koplampen die er allemaal als grootlicht uitzien
4 Auto's die midden op de weg stilstaan voor in/uitstappen of zelfs voor een praatje :?
5 Bumper/spatbordklevers
 
1) Snelheidscontroles
2) Ondoordachte snelheidsremmende maatregelen zoals obstakels, drempels, wegversmallingen, etc. Drempels ok, maar daar zouden gewoon strakke richtlijnen voor moeten zijn. Gewoon alle drempels hetzelfde (rekening houdend met de toegestane snelheid ter plaatse) en al die andere k#t dingen verbieden. Met de huidige drukte zou de doorstroming juist bevorderd moeten worden ipv allerlei obstakels neer te pleuren.
3) Nutteloze snelheidsbeperkingen (wegwerkzaamheden waar alles behalve gewerkt wordt, 60 km zones, 30 km zones buiten woonwijken).
4) Mensen die geen rekening houden met anderen (samenvatting voor linksrijden, bumperkleven, niet knipperen, etc.). Ik krijg commentaar omdat ik te hard rij en zelf kijken ze nergens naar. Imho kun je beter te hard rijden waar niemand er last van heeft en verder rekening houden met een ander, ipv dat gezeik over die snelheid en vervolgens met oogkleppen op rijden.
5) Fietsers!!!
 
Heb een hele vervelende uitslag in mijn linkeroksel, huid is erg geirriteerd daar. Dat is nummer 1. Verder nog gordelroos, staat toch wel op 2. Huidirritatie op de knokkels door langs de muur te rauzen (per ongeluk) is nummer drie. Op de vierde plek: irritatie op de hoofdhuid van het krabben (moet zeker vaker doeuchen :? ). Vijf: iemand een zalfje in de aanbieding?

Oh dat soort irritatie bedoelde je niet :+
 
Ik zal wel de standaard dingen in het verkeer hebben waar ik me aan erger, net zoals de rest hier. Maar geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde, ik word altijd zo moedeloos van die figuren die dat niet doen. En er zijn er maar weinig die het wel doen.

Er zijn er ook die teveel knipperen bij rotondes. Van die idioten die direct bij het opgaan van de rotonde richting aangeven naar links. Om vervolgens na een kwart richting aan te geven naar rechts en de rotonde dus half nemen. Dan weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent |(
 
1. Verkeersremmers
2. Snelheidscontroles
3. andere weggebruikers
4. andere weggebruikers
5. andere weggebruikers

Maar eigenlijk in willekeurige volgorde...
 
1. Verkeersremmers
2. Snelheidscontroles
3. andere weggebruikers
4. andere weggebruikers
5. andere weggebruikers

Maar eigenlijk in willekeurige volgorde...


Mmmmm, ik zou dus beginnen met die andere weggebruikers. Als die er niet meer zijn heb je de overige irritatiepunten niet meer nodig }) ;)






Dus als iedereen zijn motor, koekblik, brommert en- of fiets even wil dumpen. Dan kan ik tenminste eens lekker ongestoord gaan raggen, zonder dat ik iemand de stuipen op het lijf jaag :+
 
Er is zoveel te irriteren tegenwoordig, maar gelukkig kan ik me de laatste tijd wat rustiger houden. Iedereen kan een foutje maken, toch? O-)
Maar goed, neemt niet weg dat ik ook een top 5 heb:
* Gaatjes onnodig dichtrijden ("nee, ik laat je er lekker niet tussen" ARRRGGGH :( )
* Te lang links rijden. Dan maar (uiteraard met beleid) rechts er langs, ik ga niet meer wachten... :Z
* Lasercontroles
* Mensen die zeuren over dat motoren altijd zo'n herrie maken en te hard gaan :r
* Langzame types die bij een stoplicht met dubbele rijbaan links gaan staan
 
1. semmelaars (onnodig trage, aarzelende chauffeurs), en dan vooral waar je er niet voorbij kan, word ik helemaal gek van :(

2. onoplettende chauffeurs die met alles behalve 't verkeer bezig zijn

3. oneindige wegwerkzaamheden

4. snelheidscontroles algemeen en andere zgz snelheidsremmers

rest valt mee ;)


:^ en als punt 5 : debiele Johnny-auto's met een Fast&Furious-complex die denken dat ze snel zijn en dan zo in de file elke cm inpalmen om toch maar 0.5 seconde sneller op hun eindpunt aan te komen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( word ik helemaal gek van !!!!!!!!
 
Maak ff een polletje, lijkt mij wel aantrekkelijk.

1. Te langzaam rijders
2. Mobiele flitsapparatuur
3. Linksrijders
4. Tractoren en 45-km karretjes
5. Boeren die de drek op de weg niet opruimen (levensgevaarlijk)
 
1. geen richting aangeven (overal)
2. te langzaam rijdend oeverloos lang links blijven hangen
3. mensen die onder het rijden uitzoeken waar ze moeten zijn , het niet meer weten en daarom elke straat proberen.
4. k#tstoplichten met ingebouwde voorrang voor bussen (die dan ook nog eens leeg zijn)
5. automobilisten die "denken" zo'n motor is toch smal kan ik mooi: mijn deur toch opengooien/op zijn weghelft rijden/etc.
 
1) door rood rijden
2) onnodig links rijden
3) onvoldoende afstand houden
4) geen knipperlichten gebruiken
5) paardestront
 
Terug
Bovenaan Onderaan