irritatie...

Jos heeft ....

  • gelijk

    Stemmen: 48 96,0%
  • niet gelijk

    Stemmen: 1 2,0%
  • roos

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

Alias

MF veteraan
12 jan 2005
116.733
20
TT-baas is bureaucratie spuugzat
Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 09:07
assen -
Jos Vaessen, voorzitter van de stichting Circuit van Drenthe, begrijpt deze wereld niet meer. ”Op het TT-circuit, een permanente racebaan, moeten wij vanwege allerlei regeltjes en verordeningen hemel en aarde bewegen om Jos Verstappen vier rondjes te mogen laten rijden. Sla ik een week later de krant open, dan zie ik een coureur in een zelfde soort racewagen ongestoord over de Afsluitdijk jagen. En het afgelopen weekend raceten Formule I-auto’s dwars door Rotterdam. Met nota bene premier Balkenende als prominente gast. Die man heb ik bij ons in Assen nog nooit gezien.”
De TT-voorzitter vindt het hoog tijd worden dat er van hogerhand krachtig het mes wordt gezet in de schier eindeloze beroep– en bezwaarprocedures. Die maken het in zijn beleving ’een paar lastige lieden’ mogelijk om de uitvoering van plannen jarenlang te vertragen. ”Tegenover een jaar bouwen, staat tegenwoordig minstens drie jaar procedures voeren. En als je pech hebt, zoals wij in het geval van TT-World, dan zit je zelfs op zes jaar”, aldus Vaessen gistermiddag bij zijn presentatie van het WK Superbike, dat gehouden wordt op 1, 2 en 3 september.
De bouw van TT-World, het toekomstige attractiepark bij de racebaan, gaat begin oktober van start, kondigde de circuitvoorzitter aan. In 2008 moet het park in gebruik genomen worden.
hij heeft nog gelijk ook -O-
 
uitermate gelijk, iedere vorm van ondernemerschap wordt zorgvuldig de kop omgedraaid, hoezo administratieve verlichting voor ondernemers :r vergunningsprocedures die een eeuwigheid duren, idd minimaal 3 jaar voordat je een schop in de grond kan zetten.....
 
In de stad en op de afsluitdijk is spectaculair.
Op het circuit is het 'normaal' en hebben mensen er 'last' van.

Jammer dat er mensen zijn die geen enkele tolerantie hebben en klagen.
 
En de wijk waar het circuit last van heeft, is veel later gebouwd...
Dus eerst ga je wonen met de wetenschap dat er er circuit is en daarna ga je klagen en procedures opstarten???

NL op zijn kleinst..
Lekker elke week een bende motorrijders op de stoep parkeren bij die eikels.

Het zijn vaak van die gasten die ook Pim Fortuyn doodschieten.. Etters.
 
En de wijk waar het circuit last van heeft, is veel later gebouwd...
Dus eerst ga je wonen met de wetenschap dat er er circuit is en daarna ga je klagen en procedures opstarten???

NL op zijn kleinst..

jij denkt dat 't in NL alleen zo is zeker
_O-

heb je ooit van Zolder gehoord?

:W dar circuit lag 'r al lang voor er een enkele huis in die buurt rondom stond...

bende losers :r

ik zou geld geven om 'r te kunne gaan wonen, helaas veel geld aangezien 't nogal een dure wijk is... :X
 
De moordenaar van Pim fortuyn, "Volkert van der Graaf", is een fervent tegenhanger van de samenleving en heeft deze altijd daar waar kon proberen te ontwrichten met beroepsprocedures en bezwaren. link met achtergronden
Dat is wat er ook gebeurt bij het circuitpark Assen, vandaar de vergelijking.

Welnee. Mensen die hier tegen ageren interesseren zich geen ene fuk voor het milieu, behalve als er bij hun in de buurt een beetje geluid gemaakt wordt. Het zijn niet meer dan een stelletje zeikers, ik vind het nogal krom om dan bij PF/VvdG uit te komen.
 
Hij heeft gelijk :9 .

en wat is er nu mooier om te luisteren naar een 2 cil geroffel en het gejank van een 4 cil? :Y *O* :9~
 
Zover ik wel eens gehoord heb zitten er in Assen 2 notoire mensen/huizen waar ze elke vooruitgang stevig bombaderen en elke mogelijkheid aangrijpen om te vertragen en dwars te liggen, dat lijkt in de basis veel op het gedrag wat ook Volkert van der G tentoon spreid...

En ach, verder is het ook maar mijn menig... krom of niet.
 
Zover ik wel eens gehoord heb zitten er in Assen 2 notoire mensen/huizen waar ze elke vooruitgang stevig bombaderen en elke mogelijkheid aangrijpen om te vertragen en dwars te liggen, dat lijkt in de basis veel op het gedrag wat ook Volkert van der G tentoon spreid...

En ach, verder is het ook maar mijn menig... krom of niet.

Ieder z'n mening.

Ach joh, die mensen zijn gewoon bezig hun vrijheid te cre‘ren :P

geintje
 
inderdaad!!!

wij zijn in noord-holland bezig om een officiele crossbaan te krijgen maar geloof mij, dat is nog veel moeilijker dan dat TT world. al die regels en bezwaaren ed. het plan ligt er nu al een jaar maar voordat de eerste motor zijn rondjes zal kunnen rijden zijn we minstens 6 jaar verder, en dan overdrijf ik niet. dat gaat toch nergens meer over -O- maja het is nederland he...

zie ook: www.wildcrossen.nl voor meer info over onze hopelijk toekomstige baan en onze acties *O*
 
inderdaad!!!

wij zijn in noord-holland bezig om een officiele crossbaan te krijgen maar geloof mij, dat is nog veel moeilijker dan dat TT world. al die regels en bezwaaren ed. het plan ligt er nu al een jaar maar voordat de eerste motor zijn rondjes zal kunnen rijden zijn we minstens 6 jaar verder, en dan overdrijf ik niet. dat gaat toch nergens meer over -O- maja het is nederland he...

zie ook: www.wildcrossen.nl voor meer info over onze hopelijk toekomstige baan en onze acties *O*

Heb daar al veel over gehoord jah. Als ze die baan nou gewoon is aanleggen dan wordt dat wildcrossen ook een stuk minder en dan laat je de natuur ook nog een beetje heel. Maar laten we eerst maar een hele tijd procederen :N |( . Laat ze dan nog maar effe 6 jaar(of meer) wildcrossen -O-
 
En de wijk waar het circuit last van heeft, is veel later gebouwd...
Dus eerst ga je wonen met de wetenschap dat er er circuit is en daarna ga je klagen en procedures opstarten???

nou is er maar een deel waar van jou post, het circuit ligt er inderdaad al jaren, maar dat was maar 3 dagen per jaar, dan wordt de openbare weg afgesloten en had je de Tourist Trophy. juist een straten circuit. De permanente status van het circuit is iets van de laatste 15 tot 20 jaar, toen lag de wijk Baggelhuizen er al, niks mis mee. Maar het zijn een een 5tal beroeps klagers die om het minste geringste aan de bel trekken.

om een voorbeeld te geven, mevrouw belt provincie huis op om te melden dat ze last heeft van het circuit, ambtenaar neemt melding aan en vraagt van welk evenement ze last heeft, dus de vrouw noemt de naam van het evenement. Waarop de betreffende ambtenaar zegt dat kan niet mevrouw want het evenement is afgelast dus kunt u nooit last van het circuit hebben. Yes weer een die niet meer serieus genomen gaat worden.

en zo ken ik nog wel een paar voorbeelden waarbij randstedelingen in het noorden zijn gaan wonen en hele dorpen kapot maken met hun gezeur over stank overlast (gieren) geluids overlast (dorpsfeesten), dus wie wil graag met open pijpen op de brink in westerbork rondjes rijden O-)

maar goed back to the point.

het zijn vaak de mensen die ergens later zijn komen te wonen, die er het hardst klagen.
 
Ieder z'n mening.

Ach joh, die mensen zijn gewoon bezig hun vrijheid te cre‘ren :P

geintje


met dat geklaag van hun beroven ze zich zelf en anderen van hun vrijheid. Daarbij hebben ze ook de vrijheid om een heil ergens anders te gaan zoeken. Timboektoe ofzo maar ja daar zullen ze wel weer gaan klagen over de malaria mug die om hun hoofd zoemt :X
 
ik haaaaaaaaat zulke mensen!

moet je dit eens horen: -O-

dit jaar hadden we nog een crosswedstrijd op een "nieuw terrein" dat wil zeggen, we mochten voor 1 middag op een weiland van een boer een crossbaan maken en daar rijden. na afloop zal alles weer gevlakt worden en dus weer gewoon weiland.

alles ging eindelijk is goed en alles zag er positief uit. MAAR omdat 1 bewoner die 900 meter verderop woont nu alvast ging klagen dat hij 1 middag op 900 meter van zijn woning motoren zal horen rijden ging het hele feest niet door :r ;(

het is toch niet te geloven in ons land, maar we mochten er niet meer rijden van de gemeente :N -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan