Irritaties bij inhalen

De gevallen die hier beschreven worden zijn geen gevallen van gewoon inhalende auto's, maar linksplakkers en met 1 km/u verschil inhalende lullo's. Op het moment dat je op de motor (of auto) met genoeg ruimte rechts aan iemand voorbij kunt gaan, was de bewuste automobilist aan het linksplakken. De ruimte was er simpelweg, dus de automobilist had daar moeten rijden! En 2 minuten om iemand in te halen :?

Ik ben met je eens dat irritatie in het verkeer niet goed is, maar je verhaal gaat hier niet echt op vind ik.... :)
Ja het zijn echt lullo's. Van die automobilisten waarvoor ik even snel naar rechts ga als ik aan het inhalen ben. FF tussen twee langzaam rijdende auto's in. Maar me dan geen gelegenheid meer geven op de linkerbaan de volgende weer in te halen, maar het gaatje dicht rijden zodra ik mijn richtingaanwijzer uit zet. Moet ik op de rem. Dus blijf ik lekker links rijden, al boven de toegestane snelheid. Die lullo's kunnen er toch niet rechts langs.
 
We leven "zitten" niet meer in de jaren '50,we hebben niet allemaal vrij op eerste en tweede Paasdag.

! Haast is altijd een slechte raadgever in het verkeer !

Vertrek 5 minuutjes eerder van huis (meer tijdwinst haal je echt niet met aggresief rijgedrag) doe normaal en geniet van de rit.

Het klink lullig maar echt, het helpt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan