Irritaties..

Hep...hahaha inderdaad daarna ff gepraat. Hij was eerst nogal geschrokken en had een beetje een zeer schouder van dat mepje hij was een beetje over de zeik ( heel begrijpelijk) maar bond al gauw in toen hem duidelijk werd dat er wat mij betreft nog wel een mepje op kon zeg maar })

Vervolgens ging elk zijns weegs.;

En tja.......bedreigend overkomen?? :? .........ikke?? neeehhhhh })

Goed man, hulde voor jou. Iemand op zn gedrag aanspreken door handtastelijk te worden/dreigen. |( |(
 
ik ben gister weer binnen 5 minuten 2 automobilisten tegengekomen die het stuur niet recht wisten te houden en 30 km rijden op een 50 km weg, en dan van links naar rechts slingeren zodat je ze niet normaal in kan halen...

en irritatie nummero uno: tijdens het inhalen op de snelweg (omdat er allemaal vrachtauto's rechts rijden) als je net weer naar de rechterbaan gaat (omdat er iemand met een "snelle" motor achter je zit te duwen) nog ffies iets gas geeft om die laatste auto in te halen, en net op t punt dat je naar rechts gaat, een 3poot in de berm ziet.... |(
 
Ik heb ook een hekel aan al die motorrijders die alleen met mooi weer op de motor zitten en dan alle mooie bochtjes lopen te verzieken voor de betere motorrijers!!

En dan vooral die rijders op MV agusta's die er alleen mee rijden om te posen! Zat laatst achter een! Leuk geluid maar die kerel reed als een dweil!!!! Tering jantje!

Dus omdat iemand zich wel een MV kan veroorloven moet ie ook hard rijden, of in ieder geval in jouw ogen "niet als een dweil rijden". Hebbie er wel eens aangedacht dat ie daar helemaal geen zin in had, of misschien niet harder kon, so what? Misschien heeft ie m gekocht omdat ie m heeeeel erg mooi vond, lijkt mij reden genoeg.
Voor sommigen is het moeilijk om te accepteren dat anderen in materieel opzicht meer hebben, dat blijkt wel weer :Z :Z
 
Katten; in alle vormen en maten

(ik heb er al 3 onder mijn wiel gehad; rij vaak door woonwijken en stadsringen) die krengen lopen droog de weg op, stoppen midden op de weghelft, buigen hun achterlijke koppie richting mij ( die er met een gangetje van 90 aankom), buigen hun domme koppie weer terug en gaan denken.... lopen/blijven staan/lopen/ blijven staan enz enz. En uiteindelijk zetten ze hem onverwachts in zn achteruit! TOK! })

Maar voor de rest genieten :]

Het Peerke
 
in woonwijken en stadsringen mag je meestal maar 50 :P als je 50 rijdt kan je nog remmen voor zulke lieve beestjes ;)
 
Hahaha, sorry hoor, maar het was er 1 (streepjes) op een stadring; ik reed toen netjes 50 O-) , en die andere 2 kansloze liepen te ouwehoeren op een stadsring/ autoweg waar je 80 mog... Moge ze in vrede rusten ;(
 
Mijn grootste ergernissen blijven toch:
de Fan-mail enveloppen van het CJIB.
Politie agenten die continu achter of naast je blijven rijden.
Hobbels in een mooie bocht
Te lage verkeersdrempels (heb je niks aan, bij de hoge kan je nog springen.)
Automobilisten over het algemeen.
Grote insecten die precies op m’n neus kapot slaan (open helm)
De hoge kosten van het rijden. (auto blijft goedkoper)
 
Dus omdat iemand zich wel een MV kan veroorloven moet ie ook hard rijden, of in ieder geval in jouw ogen "niet als een dweil rijden". Hebbie er wel eens aangedacht dat ie daar helemaal geen zin in had, of misschien niet harder kon, so what? Misschien heeft ie m gekocht omdat ie m heeeeel erg mooi vond, lijkt mij reden genoeg.
Voor sommigen is het moeilijk om te accepteren dat anderen in materieel opzicht meer hebben, dat blijkt wel weer :Z :Z

Het was maar een voorbeeld hoor met die MV!!!! :Z
Je ziet het alleen heel veel! In plaats van dat meneertje (van 56jaar) met tèvéél centjes een dure auto koopt lijkt het hem wel leuk om een motor te kopen. "Dan voelt ie zich weer wat jonger"! Net als "Vroegahh"!! Dus wat doet ie, aangezien die toch veel poen heeft! Juist....hij koopt een MV of zoiets. Maar omdat de enige motor die die ooit bereden heeft een Norton 125cc is, en dat ook nog eens 30 jaar geleden kan die niet meer rijden!
Vervolgens draai je nergens het gas open want ojee ojee stel dat de veren ook maar iets uitveren. Dat zal wel heel slecht zijn voor die fietsen!
Je rijd niet op een motor om er als een bejaarde in een 45km wagentje mee te rijden! Dan moet je hem maar op de grote markt neer zetten en er naast gaan staan met een bordje om de nek met "Deze is van mij"!!
Met een motor moet je lol hebben!
En die kerel maakte mensen het wel behoorlijk zuur. Niet alleen mij als motorrijder, maar ook enkele automobilisten die hele rare capriolen moesten uithalen om niet aangereden te worden door die dweil! :r
 
Hep...hahaha inderdaad daarna ff gepraat. Hij was eerst nogal geschrokken en had een beetje een zeer schouder van dat mepje hij was een beetje over de zeik ( heel begrijpelijk) maar bond al gauw in toen hem duidelijk werd dat er wat mij betreft nog wel een mepje op kon zeg maar })

Vervolgens ging elk zijns weegs.;

En tja.......bedreigend overkomen?? :? .........ikke?? neeehhhhh })

en als iemand jou een keer aanspreekt op je weggedrag oid word je ook handtastelijk zeker? iemand normaal aanspreken op zijn/haar gedrag is ok, beetje schelden moet af en toe ook nog kunnen. maar gelijk gaan slaan.... beetje overdone hé, zeker omdat die motorrijder jou niks gedaan had....
 
Het was maar een voorbeeld hoor met die MV!!!! :Z
Je ziet het alleen heel veel! In plaats van dat meneertje (van 56jaar) met tèvéél centjes een dure auto koopt lijkt het hem wel leuk om een motor te kopen. "Dan voelt ie zich weer wat jonger"! Net als "Vroegahh"!! Dus wat doet ie, aangezien die toch veel poen heeft! Juist....hij koopt een MV of zoiets. Maar omdat de enige motor die die ooit bereden heeft een Norton 125cc is, en dat ook nog eens 30 jaar geleden kan die niet meer rijden!
Vervolgens draai je nergens het gas open want ojee ojee stel dat de veren ook maar iets uitveren. Dat zal wel heel slecht zijn voor die fietsen!
Je rijd niet op een motor om er als een bejaarde in een 45km wagentje mee te rijden! Dan moet je hem maar op de grote markt neer zetten en er naast gaan staan met een bordje om de nek met "Deze is van mij"!!
Met een motor moet je lol hebben!

En die kerel maakte mensen het wel behoorlijk zuur. Niet alleen mij als motorrijder, maar ook enkele automobilisten die hele rare capriolen moesten uithalen om niet aangereden te worden door die dweil! :r

Dat is jouw mening :) . En wie zegt dat zo iemand geen lol heeft? Ik rij ook regelmatig rustig in de rondte, in jouw ogen (en niet alleen in die van jou :+ ) waarschijnlijk als een dweil, maar dan heb ik wel lol. :]
 
Lekker bellen in je koekblik...
En dan zonder te kijken mij van de weg af rijden (bijna).

De laatste reed gelukkig in een cabrio. Zo, die kon ff niet meer verder bellen. Heb ff lekker herrie geschopt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan