Irritaties..

dingen uit de auto gooien als er achter rijd. @$%#&!!
maar je, als ik me overal aan moet gaan ergeren wat de mensen allemaal fout doen dan word ik daar zooo gestressed van, dus ik erger me maar niet al te veel meer.
dus mensen: Relax!
 
Mensen die geen richting aangeven. Dat doe je niet omdat het in de wet staat, dat doe je zodat de rest van het verkeer kan anticiperen op de situatie.
Mensen die telefoneren in het verkeer.
Linksrijders.
Sluit me helemaal bij aan (vooral de niet-knipperaars = " het ieder voor zich en god voor ons allen" -predikaat, egoisten dus). :r

Verder: als ik motorrij probeer ik mij nergens aan te ergeren, want ik vind motorrijden te leuk om het te laten verpesten. 'k Vloek niet, scheld niet, lever geen commentaar, non- of verbaal. Kans op gasgeven = blazen met die hap! Dat wel... :P
 
Ik erger me vooral aan Aprila rijders met een grote bek die niet de juiste kant van de motor boven kunnen houden.

Hoewel zo'n ventje ook wel grappig is natuurlijk.

:X


oh ja, en ik irriteer me aan mensen die ouwe topics omhoog schoppen met onzinnige opmerkingen :Z
 
Op maandag 27 augustus 2001 12:32 schreef Fastcruiser het volgende:
.....Zelfs als ze stilstaan langs de weg, want dan verwacht ik dat ze wel weer aan het flitsen zijn (laatst tussen Dieren en Rheden: achter een heg en absoluut niet zichtbaar vanaf de weg. Zal wel weer goed gescoord hebben :( ).

Ben bang dat ik die ook gemist heb... :( een fietsende collega attendeerde mij er op het werk (te laat) op. maar even de brievenbus in de gaten houden..
 
Ik erger me werkelijk maar aan een ding: andere weggebruikers.... :+
Nah, eigenlijk alleen maar aan aannemersbusjes, die lui moeten ze alleen al bekeuren vanwege het feit dat ze in zo'n busje zitten. Die apen hebben of geen spiegels of ze weten niet waarvoor ze zijn. Bijna dagelijks wordt ik wel bijna klemgereden (in de file) of van de weggedrukt door zo'n mongool.
Waar ik me schuldig aan maak: alles wat maar nodig is om in een acceptabele tijd van a naar b te komen.
gr. pCave
 
Ben bang dat ik die ook gemist heb... :( een fietsende collega attendeerde mij er op het werk (te laat) op. maar even de brievenbus in de gaten houden..

Mmm, dan staan ze er vaker (zie datum van mijn post :P )

idd wel een perfecte plek voor die struikrovers :(
 
Ik denk dat alles al gezegd is. Behalve Securitas en vrienden in konvooi met de rijkswacht :r . Mag je gewoon niet voorbij, hoe langzaam ze ook rijden :( .
Maar ik merk wel een groot verschil tussen fiets en koekblik. In blik jaag ik me sneller op dan op fiets, maar op fiets heb ik meer gezien omdat ik alerter ben.
 
Mmm, dan staan ze er vaker (zie datum van mijn post :P )

idd wel een perfecte plek voor die struikrovers :(

Yep.. ze staan er erg vaak, meestal zie ik ze maar afgelopen woensdag of donderdag heb ik niets gezien en een fietsende collega wel, en ze wist te vertellen dat ie werkte ook.... Het is niet de eerste keer dat er bij ons 's iemand binnenkomt scheldend dat ie weer een bekeuring voor een paar KM's te snel heeft gekregen. Meestal houd ik er wel rekening mee maar soms zie ik ze blijkbaar over het hoofd..
 
1) Ruitensproeier vol in de bek.

2) mensen die "alvast" in de goede baan gaan rijden,
5km voor dat het op de borden te zien is.

3) Mistlampen,altijd.

4) de "nieuwe" super witte koplamp van Philips,mooi wit en niet verblindend,(ik ben blind zeker)

5)vrachtauto's,die het nodig vinden, om met wel 2km/u verschil hun maatje in moeten halen.

6)lasergun

7)sukkels die in de file geen ruimte laten.


Ikke,

rij wel eens ietsje harder dan toegestaan.

haal heel af en toe wel eens rechts in.

hou me nooit aan de borden,"verboden in te rijden" met zo'n auto er op.

hou me meestal ook niet aan zo'n bord, met 2 autootjes er op die inhalen.
 
Mijn grootste ergernisen zijn:

1. te langzaam rijden (wat in zeeland heeeeeel vaak voorkomt is 80 rijden waar je 100 mag door al die fijne toeristen)

2. Wielrenners! (hebben die eikels geen remmen??)

3. geen richtingaanwijzer gebruiken.

4. geen lichten voeren (bij slecht zicht)

5. bij stoplichten en files geen ruimte geven aan een motor (dus zover opzij sturen dat je er niet meer door kan)

Verder natuurlijk de standaard dingen als bumperkleven, links blijven rijden, te langzaam invoegen, inhalen met 150 om daarna 120 te gaan rijden voor me neus.
 
Mijn grootste ergernisen zijn:

3. geen richtingaanwijzer gebruiken.

en dan met name op rotondes.... aan dat soort mensen heb ik wel zo'n HEKEL... sta jij daar G&@%@#*#@ 5 min te wachten omdat een of andere mallot geen richting aan geeft.....

Of ze laten de richtingaanwijzer "per ongeluk" aanstaan.... :( :(
 
Met stip op1 :( fietsers die IN de rotonde geen hand uitsteken @*@#% eraf trappen

Brommers en scooters die absoluut overal lak aan hebben (eraf trappen)

Automobilisten die meer dan nodig remmen op de snelweg (eruit trappen)

Waneer ik links rij (in de auto) en de auto voorme niet opschiet dat de auto achter mij begint te kleven :( (dan doe ik even mijn mistlamp aan en blijf vervogens nog een tijdje links rijden)

Voorrang nemers Echt een verhaal appart. wanneer de situatie het toelaat mogen ze er best langs of voor, maar wanneer ik moet corrigeren voor een links komer dan begin ik echt harder te koken dan de auto. Dan gaat dat raampje effe open, beetje bij kletsen gebarentaal gebruiken.

Waar je 80 mag en er wordt 60/65 gereden en dennis heeft beetje haast
Tja dan maar bumper kleven knipperen toeteren handgebaren maken. Helpt meestal niet maat het lucht wel op *D *D *D

Ohja voetgangers die denken dat ze het allemaal wel weten en zo de staat op lopen en dan op een slakken tempo de weg oversteken. effe flink aan het gas hangen en zeer laat remmen en natuurlijk handgebaren en de toeter gebruiken

Uhhh verder gegraag ik me als heer en beest in het verkeer
Mams zit na eigenzeggen vijlig in de auto of achterop de motor

en mijn vriendin tja die zou het anders aanpakken :( :(
 
:X


oh ja, en ik irriteer me aan mensen die ouwe topics omhoog schoppen met onzinnige opmerkingen :Z


Nee, steeds een nieuw topic open d's fijn. Dit onderwerp 'irritaties' blijft terugkomen. Helaas onder steeds andere namen.
Als je een toptien maakt over topics zal het zijn
1) irritaties
2) banden... bto1o bla bla
3) zwaaien

of op nummer een ...... ben op mijn bek gegaan.....






106) 25kw hahahahhaaa
 
Laatst bewerkt:
Grint en rotzooi in een onoverzichtelijke bocht.. :( Ik had dat laatst, een onoverzichtelijke bocht die ik niet ken neem ik zo-ie-zo niet zo hard, en dat heeft mij gered, want midden in die bocht lag niet een heel klein beetje grind, maar een hele berg, en dat ging maar nét goed..
 
Nee, steeds een nieuw topic open d's fijn. Dit onderwerp 'irritaties' blijft terugkomen. Helaas onder steeds andere namen.
...

Toendertijd nog niet...was volgens mij het eerste topic hierover (toen was MF nog overzichtelijk tenminste :P )...

Ik wordt oud geloof ik '(
 
Okay, komt de waslijst :

1. Mobilisten die met hun koekblik midden op de weg gaan rijden, en dan zo dat je er niet omheen kan.
2. Koekblikkers die daar waar je 80 moet rijden 30 gaan rijden (gister meegemaakt), en dat dan ook nog op een 1 baans weg.
3. Inhalers met een verschil van 1 km/u
4. Mobiele brigade
5. Mobilisten die eerst met een rotvaart langs je rijden, dan plots remmen en voor je gaan rijden, langzamer dan ze je eerst inhaalde
6. Mobilisten die ,met een peuk in de hand, mobiel aan het bellen zijn.
7. Mobilisten die denken dat ze \"King of the Road\" zijn
8. Wielerrijders die met meer dan 2 man naast elkaar rijden en dan nog gaan schelden als je ze inhaalt
9. Wielerrijders die midden op straat stil gaan staan wegens groepsbeleid en overleg welke kant ze op willen
10. Fietsers die niet op het fietspad rijden maar op de weg
11. Brommerrijders (perminent)
12. Bromvoertuig rijders (lees : PacMan auto's) op een provinciale weg (lees : 2)
13. etc. etc. etc.

Niet dat ik me altijd aan de regels houd en goed rij enzo, maar het gaat om het idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan