Is €230,- duur voor zgan öhlins stuurdemper?

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Gaarne wat hulp mannen, ik was op zoek naar een hyperpro stuurdemper, maar dat werd nix. Nu kan ik aan een instelbare öhlins komen, zgan incl complete montageset, balhoofd montage, voor €230,- Is dit wat? Het is iig bij een bedrijf, dus dat stelt me wel redelijk gerust. Thnx.
l_mc_sd_rntkits.jpg
 
Zoek ff uit wat dat ding nieuw kost..

Ik heb zo'n idee dat deze prijs niet echt verkeerd is..
 
nee idd meestal kun je ze kopen zonder een montage kit(komt dan weer net van een ander model af als die jij hebt), maar voor 230 euro (500 gulden..) een complete set kunnen kopen voor jouw fiets..DOEN zou ik zeggen !
 
Altijd doen !!

heb vorig jaar op de beurs in Den Bosch met Hyperpro gesproken en daar wat korting kunnen bedingen voor complete set met ophanging dus. Was zeker duurder dan de prijs die jij nu moet betalen voor een Ohlins.
 
Het leek mij ook al niet verkeerd, ga contact zoeken met de verkoper en het laten opsturen dan. Bedankt voor de reactie. :}
 
Is het deze op de foto of is dat een voorbeeld. Zoals ik de foto bezie is dit er een voor een R1 en je rijd een R6?
 
Gaarne wat hulp mannen, ik was op zoek naar een hyperpro stuurdemper, maar dat werd nix. Nu kan ik aan een instelbare öhlins komen, zgan incl complete montageset, balhoofd montage, voor €230,- Is dit wat? Het is iig bij een bedrijf, dus dat stelt me wel redelijk gerust. Thnx.(Afbeelding)

Hoeft niet meer te zeggen doen :N want je hebt het gedaan :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan