Denk dat die de groot een plekje op schuift , die heeft pas erg veel vrienden ( en nog gekker dan dat wijf )Plekje vrij dus voor een gelijkgestemde.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Denk dat die de groot een plekje op schuift , die heeft pas erg veel vrienden ( en nog gekker dan dat wijf )Plekje vrij dus voor een gelijkgestemde.![]()
Geinig! Ik rijd zelf af en toe met RSZ Events met me auto op t circuit. Misschien leuk om is met me bandit te kijkenVrije inloop hoor om te kijkenmaar Motorsport Lifestyle organiseert vrijrijden.
Dat wel vooraf inschrijven (er was nog wat plek vrijgekomen).
Zoiets als gisteren.
Bekijk bijlage 1925004
Auto is duur geloof ik.Geinig! Ik rijd zelf af en toe met RSZ Events met me auto op t circuit. Misschien leuk om is met me bandit te kijken![]()
40€ voor 20min rijden ongeveerAuto is duur geloof ik.
Vier tot vijf niveau's, dus je kan met elke motor instromen.
Een maat remde zijn Bandit altijd met een vijftig meter stoppie voor de Tarzan.
(Wat een talent die gast)
Maar dat mocht al snel niet meer.![]()
Het enige dat telt is Kracht. acceleratie=kracht/massa.Helaas. Mensen snappen het begrip koppel of vermogen nu eenmaal niet.
Vermogen dus,zie race motoren,Het enige dat telt is Kracht. acceleratie=kracht/massa.
NaH.. ik gisteren het rechte stuk in vier op met die 35 achterwiel pk's... je telt wanhopig de seconden af tussen de 11.000 en 12.000 rpm.. naar vijf.. bij 174 km/u op de teller gaat'ie twijfelen of het harder kan.Vermogen dus,zie race motoren,
Wat betreft acceleratie draait het allemaal om vermogen bij een zo laag mogelijke massa.
Veel koppel is voor vrachtwagens en landbouw voertuigen.
Door vermogen dusNaH.. ik gisteren het rechte stuk in vier op met die 35 achterwiel pk's... je telt wanhopig de seconden af tussen de 11.000 en 12.000 rpm.. naar vijf.. bij 174 km/u op de teller gaat'ie twijfelen of het harder kan.
Bij de 205 pk kan je niet eens met de ogen knipperen bij die getallen.
Op de baan letten voordat je gaat hemelen.
Remmen doe je ook met een kracht, en remmen is negatief accelereren.Vermogen dus,zie race motoren,
Wat betreft acceleratie draait het allemaal om vermogen bij een zo laag mogelijke massa.
Veel koppel is voor vrachtwagens en landbouw voertuigen.
Valt toch mee? De motoren vanaf 2015 hebben dat ongeveer een beetje allemaal.Zonder, is pas echt spannend
Voor de gewenste "uitdaging"![]()
Je snapt mijn insteek niet.Valt toch mee? De motoren vanaf 2015 hebben dat ongeveer een beetje allemaal.
Ja.......Remmen doe je ook met een kracht, en remmen is negatief accelereren.
Ligt er natuurlijk aan hoe jij die inflatie bekijktIn 2040 vraagt iemand zich af of minder dan 500pk en 1000Nm (want EV) wel leuk is om te rijden. Dat heet inflatie.
Het antwoord is ja.
Mijn beide motoren zitten rond de 50 pk.
Een 2005 KTM 660 SMC
Een Yamaha 1995 Diversion 600.
De KTM heeft een superstrak rijwielgedeelte. Dus heerlijk strak sturen.
De Diversion heeft genoeg aan de 50 pk om prima te sturen en te toeren.
Dus 50 pk is genoeg. In mijn opzicht.