is de mijne ook mooi ?(pol)

en??

  • JAAAA

    Stemmen: 71 72,4%
  • nee

    Stemmen: 27 27,6%

  • Totaal aantal stemmers
    98
sorry vergeten
full
 
Dus jij wilt weten of de motor die je zelf gekocht hebt, mede van geld wat je hebt gespaart door te stoppen met roken, mooi is??? :?
Ben je nou echt zo onzeker of wil je gewoon een paar veren in je reet? Ik neem aan dat je geen lelijk brik koopt.



Maarehhhh, hij is mooi hoor ;)
 
nee ik heb ff steun nodig om door te gaan want als ik weer zou gaan roken zou ik ,m in principe weer moeten verkopen dus zeg nou maar dat ie mooi is dan buer je meer weer op(lieg desnoods maar) ;)
 
nee ik heb ff steun nodig om door te gaan want als ik weer zou gaan roken zou ik ,m in principe weer moeten verkopen dus zeg nou maar dat ie mooi is dan buer je meer weer op(lieg desnoods maar) ;)
Ik heb al gelogen :X :+

Zolang je je kleppie achterop erop laat zitten is ie mooi!
 
Ja, hij is harstikke mooi *D

Mooier als; bruine vingers, bruine tanden en een adem als een asbak die in een week niet is geleegd.

denk daar maar eens aan in moeilijke tijden
 
mooie fiets 8-)
Je hebt nu ook weinig tijd meer om aan roken te denken. dr moet een hoop gepoetst worden, zeker met de witte velgen })
 
ben je niet goed bij je hoofd of zo!!!!!
of dit een mooie bike is vraagt ie dan.
of dat de moeite waard is om voor te stoppen wiltie dan weten.
EEN PAK SLAAG MOET JE HEBBEN MAN.
dit is een fiets waar heeeeeeeel veel mensen jaloers op zouden zijn,maar dat weet jij zelf ook wel.ook al zou je niet rijden dan is het nog de moeite waard om niet te roken.enne ....ja het is een mooie bike.
hou vol.
groeten:boedhaman
 
Je hebt het roken op moeten geven. Uit je verhaal blijkt zeer recent dus. En je kunt meteen een motor kopen? Als ik jouw logica volg had ik er gauw 4 jaar over gedaan: 365 dagen maal zeg 5 euro per dag (wat kost een pakje sigaretten??) is 1825 per jaar. Maal 4 is een dikke 7000 eypo's. Daar koop je wel een leuke SRAD voor denk ik!

Man, tegen die tijd weet je niet eens meer wat roken is!

Als jouw motoraankoop valt of staat met wèl of niet roken, dan vraag ik me af waar je straks je wegenbelasting, verzekering, onderhoud (banden!!) en brandstof van gaat betalen. En dan nog al die mooie look-faster spullen waar je geen bal harder van gaat:micro-slijtblokken, nylon valbestedige knipperlichtstokjes, undertailrisers, meekleurende handvatten, slingerdeslang remblokken, "Torque"-stickers, etc. hè hè

Anyway, veel veilige kilometers, succes met niet-roken (zo moeilijk is het niet), enne "keep the rubber side down".
 
Laatst bewerkt:
nee ik heb ff steun nodig om door te gaan want als ik weer zou gaan roken zou ik ,m in principe weer moeten verkopen dus zeg nou maar dat ie mooi is dan buer je meer weer op(lieg desnoods maar) ;)

ik heb gestemt maar ik heb gelogen met stemmen
maar ja wat heb ik nu gestemt he
is het ja of is het nee *D *D *D *D
 
Mmm, wat bedoel je?

De foto van je voorganger (die zwarte fiets) is minder dan 600 pixels breed, lijkt me stug dat deze foto bij jou de layout vergurpt...
 
nee ik heb ff steun nodig om door te gaan want als ik weer zou gaan roken zou ik ,m in principe weer moeten verkopen dus zeg nou maar dat ie mooi is dan buer je meer weer op(lieg desnoods maar) ;)

TIP:
Als je behoefte hebt aan zwaar vervuilde lucht, doe dan het volgende:
1- Stop het uiteinde van je uitlaat van je soes in je mond,
2- Laat iemand de motor starten,
3- Zodra je gewend bent aan de uitlaatgassen en je wilt meer....
4- Laat die persoon het gas vol open draaien tot 13.000 toeren!!! 8-)

Succes en :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan