Is deze akrapovic uitlaat echt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hem mooi vind gewoon kopen.

Voor het extra vermogen hoef je het toch niet te doen

Wel melden dat hij nep is en dat je er slechts 50 euro voor over hebt.
 
Niks met met met een echte Akra.....
herfst2_zps8c5c12e1.jpg
 
Tot je een compleet systeem wilt monteren dan is Akra de top,pasvorm en afwerking is perfect.
Heb zelf 2 titanium superbike systemen op 2 fietsen en allebei gebruikt gekocht,gelukkig.
Heb genoeg testen in Duitse motorbladen gezien waar Akra wat pasvorm zeker het beste uit kwam.
En ik wee het,het is duur.
 
Tot je een compleet systeem wilt monteren dan is Akra de top,pasvorm en afwerking is perfect.
Heb zelf 2 titanium superbike systemen op 2 fietsen en allebei gebruikt gekocht,gelukkig.
Heb genoeg testen in Duitse motorbladen gezien waar Akra wat pasvorm zeker het beste uit kwam.
En ik wee het,het is duur.
Niet alleen qua pasvorm, maar ook qua vermogen. De enige aftermarket uitlaat die net zoveel vermogen geeft als de originele uitlaat. De andere uitlaten geven allemaal minder vermogen.
 
Niet alleen qua pasvorm, maar ook qua vermogen. De enige aftermarket uitlaat die net zoveel vermogen geeft als de originele uitlaat. De andere uitlaten geven allemaal minder vermogen.
Ik heb een termi onder mijn monster die ook meer vermogen geeft dan de originele pijp
 
Veel urban legend hier.

Akra is wel mooi spul, maar de meerwaarde van een aftermarket pijp is quasi nul dezer dagen.
Er zitten ook best wat nadelen aan.
 
Veel urban legend hier.

Akra is wel mooi spul, maar de meerwaarde van een aftermarket pijp is quasi nul dezer dagen.
Er zitten ook best wat nadelen aan.
Met een demper wel,compleet systeem weet ik niet in deze tijd maar bij oudere fietsen gaf dat wel flink vermogenwinst,zeker bij mijn fietsen.
 
Ik heb ergens een Duitse vergelijkingstest gelezen over aftermarket uitlaten. In de meeste gevallen een paar pk minder, heel soms ietsje meer. Was op een 1000cc BMW vierpitter. Los daarvan, het is bijna onmogelijk om een echt mooi geluid uit mijn eigen 360 graden twin te halen. Ik laat het maar origineel. Bij moderne motoren is de enige winst waarschijnlijk een lekker geluidje en een procentje minder vermogen. Maar dat moet iedereen zelf weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan