Is deze Aprilia rsv mille Origineel?

14 nov 2011
15
0
Zeeland
Hallo Allemaal,

Ik heb verschillende Aprilia rsv mille 2001 foto's op internet gezocht , maar kwam er geen een tegen met dit buddysit.....is dit wel origineel zo??....of is dit gedeelte van een ander jaar gemonteerd??

Wie ken deze motor ....... behalve de verkoper?lol

Hij ziet er zo op de foto's wel goed uit!!!

Hartelijk dank voor response.

Groet
 
Laatst bewerkt:
:W
full
 
lol.......Ja huh wel handig ja....maar hoe krijg ik die erop?
Het is een rode Aprilia uit 2001 en staat te koop bij ...www.2b-motoren.nl

groeten
 
Laatst bewerkt:
Aftermarket racekontje gemonteerd. Niet gek dus dat je dit niet vind. Kan twee redenen hebben. 1 is schade aan de kont (hoewel de rest er origineel uit ziet) of gewoon omdat de vorige eigenaar dit leuker vond. Kijk nog eens goed naar de foto en vertel eens wat je mist....
 
Concentreer je eens op het plaatsen van de foto, dat praat toch gemakkelijker..
 
dank je FTI , dat is hem ja.....Voor de rest zie deze motor er zo op het eerste gezicht niet vreemd uit ...maar ben ik absoluut geen aprilia/kenner!
 
dank je FTI , dat is hem ja.....Voor de rest zie deze motor er zo op het eerste gezicht niet vreemd uit ...maar ben ik absoluut geen aprilia/kenner!
Ik zal je een tip geven, waar zou de eventuele duo zijn voeten neerzetten? Bovendien krijgt hij/zijn een behoorlijk houten kont van het zitten op polyester..
 
Ik zag in de advertentie dat dit er allemaal nog bij zit: Leo Vince uitlaat met DP killer
Speciale uitaat voor in de mono zit
Speciale Eprom originele aanwezig
Solo seat origineel aanwezig
Originele uitlaat
Alarm Spyball met twee handzenders
2 sleutels
15000 km beurt is gedaan, boekjes aanwezig dealer onderhouden
Heeft tank modificatie gehad
Nieuwe accu
Nieuwe banden Michelin pilot road 2ct
Spiegler 8 zuiger remlauwen en zwevende schijven voor
Motor is als nieuw

*Dus als er schade zou zijn...zou je dat aan sommige onderdelen terug moeten kunnen zien,toch?
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor ik ga morgen er een proefritje op maken bij 2b-motoren.
En mischien koop ik hem wel als we over de prijs eens worden.

Bedankt voor je tip.
 
Aftermarket racekontje gemonteerd. Niet gek dus dat je dit niet vind. Kan twee redenen hebben. 1 is schade aan de kont (hoewel de rest er origineel uit ziet) of gewoon omdat de vorige eigenaar dit leuker vond. Kijk nog eens goed naar de foto en vertel eens wat je mist....

duosteppies :Y
 
Zitje is niet origineel, remklauwen ook niet.
2001-2002 modelen waren prima met als ik goed herinner enige veranderingen in plaatsing van achterbrug scharnierpunt, stroomlijn en zitje + tank was geen metaal meer. Motor werd iest veranderd in de 2003 serie en daarna kwam de 2004 die weliswaar nog het rotax blok had maar ander motormanagement (Siemens Nixdorf / Sagem) De eerste 2004-2005 hadden nogal wat problemen (elektrisch, scheurende achtervork e.d.
Die eerste series 2000-2003 waren uitstekend.
Super kwaliteit, oer betrouwbaar, vermogen te over, stuurt als een mes... kortom fantastische apparaat. Als er geen schade is ziet het er heel goed uit
 
Laatst bewerkt:
Check ook even de speling op het balhoofdlager. Als ze wat op leeftijd komen qua km, dan wil daar ook wel eens wat licht speling op komen. Merk je vanzelf tijdens de proefrit.
 
Ziet er trouwens uit als een MotoMagic achterkant. Dat gaat normaliter gepaard met een uitlaat onder de kont, maar zo te zien is er bij deze een normale uitlaat geplaatst.
 
Ziet er trouwens uit als een MotoMagic achterkant. Dat gaat normaliter gepaard met een uitlaat onder de kont, maar zo te zien is er bij deze een normale uitlaat geplaatst.

Dit zou erbij moeten zitten staat er: Speciale uitaat voor in de mono zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan