is deze motor streetfighter waardig?? ;)

zoals ik het lees, mag je best die kleuren gebruiken, alleen niet op exact de zelfde manier op je motor plakken. de meeste fighters hebben toch al weinig tupperware meer, dus als je er een vette bike van maakt, met deze kleuren op je tank en zitje, is er volgens mij geen politiepaard die je daar op kan bekeuren.
 
hmmmmmm,

volgens mij mag je met streepen niet rond rijden altans niet zo.
ik ken wel iemand met een ME-busje daar zit nog alles op (zn pa werk daar :? ),
maar de blauwe lampen moesten aleen van het dak af dan mocht hij er mee op de openbare weg.
je kan ze dus wel zo kopen maar mag er zo niet mee rijden.

ja lekker zijn die lui!
 
Kan je best iets aparts/geinigs van maken, maar dan moet je wel aardig aan de sloop.

Striping mag absoluut niet, maar daar was die site volgens mijn ook wel redelijk duidelijk in.
 
mischien is dit nog een mogenlijkheid om er wat van te maken: dat hele ding uit elkaar schroeven (alle onderdelen even netjes in dozen stoppen), mooi framepje laten bouwen door jerry t , z- 1000 blokkie eronder schroeven, mooie upside down monteren, enkelzijdig achterbruggie eronder, duitse kont en fighterkuipje erop, tank naar keuze...en klaar is de ultieme fighter....alleen niet vergeten die dozen dicht te plakken en bij grof vuil te zetten... :+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan