is deze motor streetfighter waardig?? ;)

CBeRik

MF'er
29 sep 2005
59
0
wernhout
zoals jullie op de foto zien heb ik een nieuwe motor aangeschaft,

aan jullie de vraag is hij streetfighter waardig? ;) ;) ;)

moto+27.jpg
 
Zou wel origineel zijn als je je streetfighter in die kleuren laat spuiten. Vraag me af of je daar problemen mee zou kunnen krijgen. Lijkt me van niet, maargoed.
 
Volgens mij heeft zo'n fiets een PKtje of 130 heel veel koppel en nog veeeeel meer gewicht.

Ideale basis dus voor een fighter. Veel gewicht eraf en een dikke jongen van maken :P

Grtz Zieke
 
Volgens mij heeft zo'n fiets een PKtje of 130 heel veel koppel en nog veeeeel meer gewicht.

Ideale basis dus voor een fighter. Veel gewicht eraf en een dikke jongen van maken :P

Grtz Zieke
Wat voor nut heeft 't om bijna honderd kilo aan plastiek van zo'n ding af te slopen en vervolgens zelf 100 kilo aan te komen? |(
 
mag echt wel, alleen mogen de optische en geluidssignalen niet zijn aangesloten.
Dus geen blauwe knipperlampen en sirene........

:N
Vriend van mij is er een keertje voor bekeurd... en volgens mij was z'n brommer zelfs meegenomen naar t bureau -O-
 
ok...op brommers mag het niet en op fighters zien we het door de vingers :+

er rijd hier een kerel rond die een politie motor bij de domeinen heeft gekocht, gewoon met de strepen er nog op...alleen mag je je volgens mij niet uitgeven of voordoen als oom agent en mag er derhalve gewoon geen politie op staan. tevens rijd er hier een amerikaan rond in van die amerikaanse politie kleuren, gewoon met de blauwblauw lampen er op, ze mogen alleen niet aan kunnen/werken volgens mij .
 
ok...op brommers mag het niet en op fighters zien we het door de vingers :+

er rijd hier een kerel rond die een politie motor bij de domeinen heeft gekocht, gewoon met de strepen er nog op...alleen mag je je volgens mij niet uitgeven of voordoen als oom agent en mag er derhalve gewoon geen politie op staan. tevens rijd er hier een amerikaan rond in van die amerikaanse politie kleuren, gewoon met de blauwblauw lampen er op, ze mogen alleen niet aan kunnen/werken volgens mij .
sorry TS, ff dit uit de lucht helpen
http://www.politiestriping.nl/
:+
 
sorry TS, ff dit uit de lucht helpen
http://www.politiestriping.nl/
:+

baksteen is volgens mij met vakantie, maar de link verwijst naar een hele duidelijke pagina.
ik beken, ik had ongelijk, ben een sportive jongen hoor.

maar de eerder door mij vermelde voertuigen rijden hier nog wel steeds rond.
dat van die amerikaanse politiewagen kan ik wel een beetje plaatsen, dat zijn andere strepen uiteindelijk, maar die ex domeinen motor snap ik niet...ben me trouwens al eens rot geschrokken toen ie achter me reed. B|

en on topic...ik vind het geen basis voor een fighter, maar dat heeft met smaak te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan