Is deze racer wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.538
36.019
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Joho mede gekken!

Ben bezig het circuit te gaan bezoeken (ook het asfalt dus :P ) En heb nu deze Gixxer op het oog.

Mijn plan is volgend jaar eerst eens een paar circuitdagen te gaan doen en een toms cursus en dan het jaar erop als ik een beetje fatsoenlijk rond kan komen op het circuit ook Z.A.C. te gaan rijden.

Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij de koop en bijzondere eisen die er gesteld worden die belangrijk zijn.

Het gaat om deze motor:

Duitse gixxer
 
Ziet er goed uit en de prijs is ook ok. En een Soes 750 rules, dus wat houd je tegen ?
 
Joho mede gekken!

Ben bezig het circuit te gaan bezoeken (ook het asfalt dus :P ) En heb nu deze Gixxer op het oog.

Mijn plan is volgend jaar eerst eens een paar circuitdagen te gaan doen en een toms cursus en dan het jaar erop als ik een beetje fatsoenlijk rond kan komen op het circuit ook Z.A.C. te gaan rijden.

Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij de koop en bijzondere eisen die er gesteld worden die belangrijk zijn.


Het gaat om deze motor:

Duitse gixxer
Ziet er niet slecht uit, er is echter niet veel aan verandert ( kan een voor-of nadeel zijn). Je moet alleen op de "normale" dingen letten, zou toch eens vragen WAT ie er mee gedaan heeft( historie), hoe meer je rondkijkt , des te meer ga je twijfelen. Prijs is niet verkeerd, goede fiets voor circuit, rest is persoonlijk!
Het blijft mechaniek, kan nu draaien als een tierelier en morgen in de soep draaien!( risico van het vak).
 
Der zit iig al ohnlings op dat scheetl al aardig wat maar heb er ook al 1 gezien voor 5000 euro van 2003 met 3300 op de teller. maar daar zat geloof ik zelfs de originele vering nog op...
 
Der zit iig al ohnlings op dat scheetl al aardig wat maar heb er ook al 1 gezien voor 5000 euro van 2003 met 3300 op de teller. maar daar zat geloof ik zelfs de originele vering nog op...
in de adv. staat Öhlins gabelumbau en vlgs mij wil dat zeggen de remleidingen en niet de vering/demping... maar verder is het een mooi fietske!
wel verder kijken natuurlijk want er is veel te koop...
 
in de adv. staat Öhlins gabelumbau en vlgs mij wil dat zeggen de remleidingen en niet de vering/demping... maar verder is het een mooi fietske!
wel verder kijken natuurlijk want er is veel te koop...
Gabelumbau=ombouw voorvork( waarschijnlijk veren en olie) ;)
 
misschien is dit wat voor je O-)
Te koop
Suzuki gsxr 750 2001 cupracer (geen kenteken)
Voorzien van
WPstamsnijder voorvork
WP competition achterschokdemper
braking wave schijven voor
rvs remleidingen
gilles verstelbaar remschakelset
pp tankdop
powercommander
laser cupdemper
set extra wielen met regenbanden
extra kuipset +2 zitjes+voorspatbord
diverse kettingwielen,handels,clipons,voetsteunen remblokken E.D
vraagprijs 6500,00 euri.
inruil enduro\supermotard bespreekbaar.
de beller is sneller op 0651593765 of 055 3662760
 
Laatst bewerkt:
misschien is dit wat voor je O-)
Te koop
Suzuki gsxr 750 2001 cupracer (geen kenteken)
Voorzien van
WPstamsnijder voorvork
WP competition achterschokdemper
braking wave schijven voor
rvs remleidingen
gilles verstelbaar remschakelset
pp tankdop
powercommander
laser cupdemper
set extra wielen met regenbanden
extra kuipset +2 zitjes+voorspatbord
diverse kettingwielen,handels,clipons,voetsteunen remblokken E.D
vraagprijs 6500,00 euri.
inruil enduro\supermotard bespreekbaar.
de beller is sneller op 0651593765 of 055 3662760
Prijs: 6500euri

En dat alles in knalgeel :) Stop je met racen ?
 
voorlopig wel,wil wel wat enduro achtige dingen gaan doen ,misschien straatfietsje erbij en wat losse trainingen gaan rijden.
wheee k mis het racen nu al ;(
 
misschien is dit wat voor je O-)
Te koop
Suzuki gsxr 750 2001 cupracer (geen kenteken)
Voorzien van
WPstamsnijder voorvork
WP competition achterschokdemper
braking wave schijven voor
rvs remleidingen
gilles verstelbaar remschakelset
pp tankdop
powercommander
laser cupdemper
set extra wielen met regenbanden
extra kuipset +2 zitjes+voorspatbord
diverse kettingwielen,handels,clipons,voetsteunen remblokken E.D
vraagprijs 6500,00 euri.
inruil enduro\supermotard bespreekbaar.
de beller is sneller op 0651593765 of 055 3662760
Prijs: 6500euri

Tikkie te duur... maar wel leuk ding.
 
heb nog een mooie CBR600 uit 2000 voor je met een heleboel onderdelen en wielen voor 6250 eurootjes.
Post hem morgen met een complete lijst
 
klopt... O-)


[me]Ninjabiker werkt wel voor een duitse firma maar niet voor motoronderdelen...[/me]

Ik rij voor mijn werk veel in Duitsland en mijn duits laat advertenties vertalen prima toe. Maar ga hem morgen ff bellen voor info... Niemand nog ideen wat ik hem nog zeker ff moet vragen?
 
Nee, met een Blade scoor je punten (in de S0). Maar ik ben blij dat ik jou met mijn Soes heb kunnen inspireren er ook één te kopen :)

Ligt aan de dwaas erop zeggen ze toch altijd? Ik waag me eraan. En zolang je niet helemaal in je eentje rijd is het ook nog wel leuk denk ik zo. We zullen zien *D
 
Ligt aan de dwaas erop zeggen ze toch altijd? Ik waag me eraan. En zolang je niet helemaal in je eentje rijd is het ook nog wel leuk denk ik zo. We zullen zien *D

Idd de GoFast dwaas van hierboven ;) Maar die 750 is een perfecte keus, daar ga je absoluut geen spijt van krijgen. Toen ik de mijne kocht, zijn mijn rondetijden echt waanzinnig verbeterd. Maar het ligt voor het grootste gedeelte aan degene die er op zit.
 
Idd de GoFast dwaas van hierboven ;) Maar die 750 is een perfecte keus, daar ga je absoluut geen spijt van krijgen. Toen ik de mijne kocht, zijn mijn rondetijden echt waanzinnig verbeterd. Maar het ligt voor het grootste gedeelte aan degene die er op zit.

Ja ik ben der ook vanuit gegaan dat ik het een mooie combi tussen gewicht en kracht vond. Nu eens zien of ik er op het circuit ook mee uit de voeten kan. Mijn vorige Gixxer 750 heb ik plat gereden namelijk |( was een 2002...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan