Is die echt wel 25kw?

Op de 0-100 geeft meer vermogen geen uitsluitsel.
Impreza heeft 4wd(of awd, in subaru-termen), dus dan kan je lekker op het gas stampen zonder wielspin :)
Edit: Opgave van impreza (2002) is 5.5 seconden, terwijl voor de M3 (2001) 5.7 seconden staat :)

Ik weet niet hoe je aan 5.7 seconden komt maar de M3 met handbak doet 0-100 in 5.2 seconden hoor. CSL met launchcontrol doet zelfs 4.7/4.9 seconden erover...

Verder is die impreza nergens meer van 0-160/200...
 
Ik weet niet hoe je aan 5.7 seconden komt maar de M3 met handbak doet 0-100 in 5.2 seconden hoor. CSL met launchcontrol doet zelfs 4.7/4.9 seconden erover...

Verder is die impreza nergens meer van 0-160/200...
na een paar bochten is de m3 ook nergens meer te bekennen :W

nu jij weer ;)
 
ff reageren over het autogeleuter.

als je eens 4wd auto's hebt zien sprinten weet je dat de gemiddelde M3 geen fuck waard is! })

compleet standaard audi 100 (s4) 2,2 turbo benzine gechipt quattro techniek erin }) maakt een M3 gewoon af.

langs de andere kant heb ik ookal een gewone seat ibiza een viper zien inmaken in real life }) een koekblik is alleen geil als het een turbo benzine is :9~
 
na een paar bochten is de m3 ook nergens meer te bekennen :W

nu jij weer ;)


Heb jij ooit een M3 gezien die bochtenwerk doet ?

Met iemand die ook echt kan rijden maak je gehakt van zo een Impreza. ZElfs in de regen is een Impreza geen probleem.

De M3 is jaren DE voorbeeld FR auto geweest... (front engine, rear drive)...

ff reageren over het autogeleuter.

als je eens 4wd auto's hebt zien sprinten weet je dat de gemiddelde M3 geen fuck waard is! })

compleet standaard audi 100 (s4) 2,2 turbo benzine gechipt quattro techniek erin }) maakt een M3 gewoon af.

langs de andere kant heb ik ookal een gewone seat ibiza een viper zien inmaken in real life }) een koekblik is alleen geil als het een turbo benzine is :9~

Ja en boven de 100 is die ouwe rijdende tuinhuis nergens meer O-)

Verder is een Viper een bizarre auto met idioot veel trekkracht. Lijkt me niet dat een Ibiza zo een ding eruit rijd (een Viper heeft 450 pk namelijk :X )
 
boven de 100 zit dat rijdende tuinhuis al 10 meter op kop!

die ibiza heeft een turbo en 3xx pk onder de motorkap. die viper heeft toen trouwens maar 2 of 3x gesprint want hij kreeg van iedereen klappen. })

ik vind een M3 ook heel geil.maar in de handen van de gemiddelde chauffeur is dat ding amper op de baan te houden (jaja er zit voor 20 000€ zooi in om hem op de baan te houden dat weet ik ook)
principe bij zo'n 4WD is simpel alle wielen trekken en dat rijdende tuinhuis MOET vooruit!
M3 staat ter plekke banden te verbranden als je bruut vertrekt!

ik rij zelf met een mercedes e met 160pk op zijn achterwielen en de echte rijervaring begint pas met de tractiecontrole af hoor :9
 
Ik weet niet hoe je aan 5.7 seconden komt maar de M3 met handbak doet 0-100 in 5.2 seconden hoor. CSL met launchcontrol doet zelfs 4.7/4.9 seconden erover...

Verder is die impreza nergens meer van 0-160/200...
Goh, beetje minder vermogen misschien?

Daarbij had ik het over een 2003 M3, gegevens van autoweek-site gehaald ;)

ZElfs in de regen is een Impreza geen probleem.
Leuk verhaaltje, niet waar :)

Edit: Beetje offtopic dit. Laten we maar stoppen.
 
al dat gelul over m3tjes en audietjes en seatjes
dat zijn toch geen motoren
en dit is toch echt MOTOR forum :+
 
Jawel hoor. De nieuwe eigenaar van m'n motor is een stuk lichter en haalt ook een stukje hoger op topsnelheid.

Dat heeft te maken met luchtweerstand, niet met gewicht

Ohja, heb een Impreza een GSX-R 750 af zien maken. Nee niet rechtdoor, maar op de snelweg met op en afritten enz.
 
Motoren hebben voordeel met hoge-snelheids-bochten, auto's met lage snelheid.
Op en afritten = lage snelheid, dus klopt het best.

Keer een test tussen dikke AMG Merc, en een r1 met vd goorbergh erop gezien.
Scheelde 2 secs ofzo, omdat de r1 sneller was op het rechte stuk aan het eind...
Maar in de scherpere bochten hield 'ie t koekblik niet bij.
 
Motoren hebben voordeel met hoge-snelheids-bochten, auto's met lage snelheid.
Op en afritten = lage snelheid, dus klopt het best.

Keer een test tussen dikke AMG Merc, en een r1 met vd goorbergh erop gezien.
Scheelde 2 secs ofzo, omdat de r1 sneller was op het rechte stuk aan het eind...
Maar in de scherpere bochten hield 'ie t koekblik niet bij.

Was een R6 toch? Heb je ook dat filmpje gezien van een Lambo tegen een Duc 999? Ligt natuurlijk ook aan het soort circuit
 
ik heb het forum aflopen speuren om mijn vraag beantwoord te krijgen.
Ik heb een honda cbr 600F aangekocht via een dealer. op mijn kenteken heb ik een 25 kw vermelding. Toch merk ik er niks van hij loopt 200 wel (harder durfde ik niet, gaat ie denk wel, heb namelijk pas net weekie me rijbewijs)
en hij trekt sowieso tot 11.000 toeren. zonder stoten of inhouden of wat dan ook.
dus denk ik oke waneeer merk ik nu dat em 74 kw motor nog maar 25 is ...
zelf begin ik te twijfelen of die nog wel is afgeknepen.. iemand ervaring hiermee?

Ik heb een CBR uit 93 op 25Kw gereden. Ik haalde (redelijk makkelijk) de 180, daarna haakte ik af (lees: durfde niet meer)

EDIT:
omstandigheden:
- ik weeg 85 kilo
- het was warm weer
- motor was goed warm
- misschien wind mee :?
 
Laatst bewerkt:
Heb het zelfste probleem eigenlijk met er6f van kawasaki. Trekt me gemak op tot 180, hoger durfde ik niet en in zijn derde zit ik in 1 2 3 aan de 120 km/h ...

Kga het toch ook is checken, oftewel is dienen moteur van de nieuwe kwak een beestig goed ding })
 
ik denk dat ik ook mijn soesje maar eens op de dyno zet,
want volgende de vorige eigenaar gaat hij ook rond de 200km/h
 
Terug
Bovenaan Onderaan