Is dit een goed aanbod :]

is dit : ?

  • te duur

    Stemmen: 9 75,0%
  • prima ,go for it

    Stemmen: 2 16,7%
  • niet bijzonder

    Stemmen: 0 0,0%
  • te duur, maar intersant

    Stemmen: 1 8,3%
  • alleen als de prijs zakt

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Ziet er zo vanaf de foto als nieuw uit... :?

Als het onderhoudt op het zelfde nivo ligt en er geen indicatie is dat hij meer kilometers heeft gelopen dan in de advertentie staat....Denk dat de prijs dan geheel niet verkeerd is... :? :?

[Edit]
dacht dat de vraagprijs 1200 was...
1900...Moet wat vanaf kunnen... }) O-)
[/Edit]
 


lette niet op ,, had direct bij de noppenmachine gemoeten,, het is al laat :z


Baksteen : ik heb al even gebeld ,, heeft er nooit mee gecrost , heeft deze als praktisch stadbike gebruikt maar niet als pekelfiets,,, schijnt helemaal orgineel te zijn zelfs de uitlaat die toch wel op zo'n leeftijd wat bruin & zacht word is nog als nieuw.......

alleen de achterband haal je het einde van het seizoen niet mee.

De km stand 30.000 is erg laag ,,, zeker voor 12 jaar , nog 2500 p.j
maar stil staan is ook niet super ,,,
 
Laatst bewerkt:
1500 euro lijkt me meer in de buurt komen, mits ie verder helemaal 100% is
goede banden, ketting etc. en prof. onderhouden natuurlijk
dat kan hij het er wel voor vragen en jij ook weer als je hem over 2 jaar verkoopt :P
die dingen zijn best waardevast
 
1500 euro lijkt me meer in de buurt komen, mits ie verder helemaal 100% is
goede banden, ketting etc. en prof. onderhouden natuurlijk
dat kan hij het er wel voor vragen en jij ook weer als je hem over 2 jaar verkoopt :P
die dingen zijn best waardevast


Die € 1500 zou ik als het allemaal klopt best mee kunnen leven....
reden is ook stel ik koop dat ding voor € 1900 ,, en iemand beschadigt hem total loss krijg ik dat geld wel ??? zeggen ze niet ,, de waarde is 1100 a 1300 einde verhaal .......

Hoe controleer je dat die 30.000 geen 80.000 is bij auto's weet ik het wel......
en van de nationale motorpas heb ik nog nooit gehoord....


Flooriz : ik kijk al een tijdje naar zo'n XT 600 E,,, en de meeste van

1990 ~1993 gaan tussen de 1.000 a 2.500 , al zijn die laatste vaak lang te koop en zakken ze meestal wel ,,, het argument wat je bij een dealer betaal teld niet want die wil ookal krijg je geen garantie of tot de deur garantie die wil gewoon minstens € 500 marge pakken .....
1994 ~ 1998 doen 3.000 ~ 4.500
1999 ~ 2001 doen 3.500 ~ 5.500
2002 ~ 2003 doen 4.500 ~ 6.000
2004 ??? dealers en mensen die door omstandigheden of omdat ze niet verder willen

en all uitzonderingen daar buiten gelaten natuurlijk.....

 
Laatst bewerkt:
dj, mag ik een tip geven? (sinds ik 'ruik' dat je em graag wilt);
bedenk wat jouw max. prijs is, ga daar vervolgens met het verschil onder zitten zodat je (mocht je gaan kijken) hopelijk het verschil met de aanbieder kan delen...works for me!
overigens zag ik een 550 en 500 voor veeel minder op mp.
 
dj, mag ik een tip geven? (sinds ik 'ruik' dat je em graag wilt);
bedenk wat jouw max. prijs is, ga daar vervolgens met het verschil onder zitten zodat je (mocht je gaan kijken) hopelijk het verschil met de aanbieder kan delen...works for me!
overigens zag ik een 550 en 500 voor veeel minder op mp.


Ik zou hem graag willen ,, maar niet tegen iedere prijs ,, en eerst wil ik (proef)rijden ,,, ik rij nu rondjes op een Yamaha radian 600 is een totaal andere fiets,,, is alleen het merk gelijk......

Wat je zegt over het verschil zou dan op een € 1.700 uitkomen,, wat ook wel schijnt te helpen ,, als het in een redelijk gemiddelde omgeving is tijdens de onderhandeling ,, het geld uit te tellen van hier heb ik 1x00 zijn we er ,, doe ik dit bij , maar dan klaar , schijnt ook wel te helpen....

maar deze aanbieding is nog maar een paar dagen oud mm ik denk als niet iemand zo hapt dat na een week of 2 a 3 ie wat happiger word ,,,

maar eens gaan kijken zou kunnen kom er praktisch lang ,,,,,

a>


http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/yamaha/43048.jpg
 
Laatst bewerkt:
1600 bieden, take it or leave it... maar waarom niet eerst even kijken, op een foto ziet een motor er als nieuw uit, maar van dichtbij kan het een afgeragde bak zijn die in een staat van ontbinding is.
 
1600 bieden, take it or leave it... maar waarom niet eerst even kijken, op een foto ziet een motor er als nieuw uit, maar van dichtbij kan het een afgeragde bak zijn die in een staat van ontbinding is.

Dat van die 1600 a 1700 achter in het hoofd take it or leave it , lijkt me reeël zeker als ie na 2 a 3 weken dat ding nog niet kwijt is ,, al ie wel wat makkelijker worden......

Eerst maar eens gaan kijken ,, kost eigelijk niks.....

Wat ik me af vraag is deze aanbieding zo scherp die zie maar 1 x per jaar of vaker gewoon een paar weekjes wachten...

Met zo'n foto verwacht ik niet een compleet afgebrand lijk ,, maar tuurlijk dingen als een slechte ketting ,,, een zweterige keerring voorvork , slijt sporen etc ,, kan je met goed licht camofleren.....
 
Laatst bewerkt:
Met zo'n foto verwacht ik niet een compleet afgebrand lijk ,, maar tuurlijk dingen als een slechte ketting ,,, een zweterige keerring voorvork , slijt sporen etc ,, kan je met goed licht camofleren.....

Ik vraag ook altijd even hoe recent de foto is. In een jaar tijd kan een motor er snel slechter uit gaan zien namelijk ;)
 
Ik vraag ook altijd even hoe recent de foto is. In een jaar tijd kan een motor er snel slechter uit gaan zien namelijk ;)


Dat zou theoretische kunnen ,, voor het zelfde geld is het een foto van toen ie heb een aantal jaar geleden heeft gekocht,,,, maar ik denk dat ie ook wel op z'n vingers kan natellen dat als dat ding er al een lijk uit ziet dat en andere binnen 1 sec buiten sta ....
 
Dat zou theoretische kunnen ,, voor het zelfde geld is het een foto van toen ie heb een aantal jaar geleden heeft gekocht,,,, maar ik denk dat ie ook wel op z'n vingers kan natellen dat als dat ding er al een lijk uit ziet dat en andere binnen 1 sec buiten sta ....

Juist en zo moet je het zien. Als ie mooi is is ie geld waard, net zoveel als wat jij ervoor over hebt. Rond de 1500 euro's en zeker afhankelijk van de staat van de machine.
Gewoon lekker langsgaan en de verkoper z'n verhaal laten doen, kan je ook een beetje de historie en het gebruik van het ding aan afkijken.
 
Juist en zo moet je het zien. Als ie mooi is is ie geld waard, net zoveel als wat jij ervoor over hebt. Rond de 1500 euro's en zeker afhankelijk van de staat van de machine.
Gewoon lekker langsgaan en de verkoper z'n verhaal laten doen, kan je ook een beetje de historie en het gebruik van het ding aan afkijken.

Ben ik ook wle van plan.
 
Ik weet niet wat de xt in 92 koste, Als ik uit ga van de nieuwprijs van een xt van 99 (± 4500,-) vindt ik het nog behoorlijk veel wat ze er voor vragen.
 
Als je nou even achter zijn adres komt, dan ga ik even stiekum kijken! ;)

Ik woon in Ede...

Ik heb alleen z'n 06 nog,, moet nog wat obstakels nemen,,, ik woon in Almelo werk veel in Arnhem zit alleen (te)vaak met carpoolers anders kon ik makkelijk eens vragen wanneer ik na 18:00 even mag komen kijken,,, (camera mee)
Dus dat moet ik eerst "regelen" de laatste keer dat ik noppen onder m'n fiets had was 9 jaar geleden een 2takt zonder kenteken,,, het rijd heel anders dan m'n les Yamaha Radian 600 , dat is ook het 2e punt ik wil gewoon voor ik betaal rijden ,,, kan ik ermee doen wat ik wil , stukkie door de stad ede (zus heeft er jaren gewoont) wat omgeving en wat is de afwaai snelheid.... maar zonder stempel gaat dat niet , en ik denk dat deze fiets niet blijft staan tot ik dat stempel gehaald heb........

andere zaken als hoe ik hem naar almelo haal , id een aanhanger lenen en een paar spanbanden en dekens en karren maar....

Dus genoeg om mee te worstellen ......
 
Ik heb alleen z'n 06 nog,, moet nog wat obstakels nemen,,, ik woon in Almelo werk veel in Arnhem zit alleen (te)vaak met carpoolers anders kon ik makkelijk eens vragen wanneer ik na 18:00 even mag komen kijken,,, (camera mee)
Dus dat moet ik eerst "regelen" de laatste keer dat ik noppen onder m'n fiets had was 9 jaar geleden een 2takt zonder kenteken,,, het rijd heel anders dan m'n les Yamaha Radian 600 , dat is ook het 2e punt ik wil gewoon voor ik betaal rijden ,,, kan ik ermee doen wat ik wil , stukkie door de stad ede (zus heeft er jaren gewoont) wat omgeving en wat is de afwaai snelheid.... maar zonder stempel gaat dat niet , en ik denk dat deze fiets niet blijft staan tot ik dat stempel gehaald heb........

andere zaken als hoe ik hem naar almelo haal , id een aanhanger lenen en een paar spanbanden en dekens en karren maar....

Dus genoeg om mee te worstellen ......

Tja, of een ervaren iemand mee nemen die veel off/allroad motoren kent.
Afwaai snelheid verwacht ik zo rond de 140-150km/u, afhankelijk van de sterkte van de wind.

En anders toch lekker wachten op die stempel, er zullen er nog vele passeren.
 
Tja, of een ervaren iemand mee nemen die veel off/allroad motoren kent.
Afwaai snelheid verwacht ik zo rond de 140-150km/u, afhankelijk van de sterkte van de wind.

En anders toch lekker wachten op die stempel, er zullen er nog vele passeren.

Ik denk dat dat ook het verhaal gaat worden , die gast zit teveel aan die prijs,,, en tegen die tijd dat ik die stempel heb is er nog maar weinig seizoen over...... en ik heb eigenlijk ook niet echt iemand die ik kan meenemen.....
Dan heb ik ook weer meer gespaard.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan