is dit een goede koop!?!?!

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
Oxford Sports Expandable Black
Best.Nr.: 0401030001
Tassen uitgevoerd in slijtvast Oxford Nylon

Artikelprijs: 29.95 EUR
er staat "oxford lifetime luggage"op...ze zijn nieuw, te bekijken op www.onderdelen-struik.com, web-shop, jubileum-aanbiedingen..
en ja, ze hebben er nog ene heleboel, dus jullie kunnen er nog heen (of mij een heleboel laten inslaan!)
 
De webshop lijkt me overloaded, timed-out... waarschijnlijk al die MF'ers die daar zitten te zoeken naar die tassen :)
 
mmmm, ik vind ze niet op de Oxford lijken :?

Heb zelf ook een keer een setje op de motorbeurs gekocht in Utrecht. Ben er erg tevreden over, alleen de regenhoezen werken niet zo. Die van mij zijn kapotgescheurd door de wind bij een tocht naar Zwitserland (voortaan strak monteren i.p.v. laten flapperen). Als het de originelen zijn, is het zeker niet te duur.
 
er staat wel oxford lifetime luggage op.. toen ik belde zeiden ze dat ze rond de 170 euro kostten.. ik denk dat het een model van vorig jaar is... ik kijk wel naar de papieren die erbij zitten.. ik ga m halen, denk ik...
 
Oxford heeft aantal productlijnen (Sports, 1st Time) maar deze heb ik ook nog nooit gezien (misschien foto onjuist?). Ik had zelf een setje "1st Time" zijtassen mee op vakantie, bevielen prima. Regenhoezen gebruik ik nooit, altijd zo'n gedoe, ik stop kleding e.d. gewoon eerst in een plastic tas. De tassen staan trouwens niet meteen vol met water zodra de eerste regendruppels vallen.
 
hmmm ziet er interessant uit. zou wat kunnen zijn.

hoewel ik me de laatste tijd weleens heb afgevraagd wat ze toch aan het doen zijn daar bij struik. schuberth helmen gingen d'r uit (why?!) en wd-40 verkopen ze ook niet (again, why?!!)

maar goed, ik zal ze weer eens een bezoekje brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan