Is dit een goede prijs?

Chopperbal

MF'er
25 jan 2004
164
0
Rotterdam
Hallo iedereen.

Ik mag over 4 weken afrijden en ik ben van plan om ook meteen een motor te kopen omdat ik al weet wat ik wil.
Nu heb ik een hele vette motor gezien :

www.ioch.com/motorverkoop/motorverkoop.htm

Het gaat om de derde motor van boven. Ik ben dol op die lange voorvork en de intruder vind ik sowieso een hele mooie motor. Maar is €7000,- niet wat veel voor een motor uit '87? Het gaat me nog niet eens om het bedrag en ik ben niet handig genoeg om zelf zo'n custom te maken maar is deze motor het geld wel waard? Graag wilde ik wat advies van ervaren kopers/verkopers/rijders/experts :]
 
Laatst bewerkt:
full
 
Dank u voor dit welkom :) .

Ik ben hier al een maand of twee een 'actieve lezer' maar net zoals bij andere fora zeg ik vaak alleen iets als ik echt iets te melden of te vragen heb.
 
Lijkt me behoorlijk aan de prijs te zijn. Hoe die ook ge- en verbouwd is, het is en blijft een motor van 87


:} Bigbrother :]
 
Altijd lastig met die omgebouwde dingen..maar het lijkt me wel heel erg duur voor een fiets uit 87

enne..welkom op MF !!
 
deze staat er ook tussen voor 6900.. Ook een flink bedrag, maar stukken mooier (vind ik)
(Afbeelding)

Die heb ik dus gezien maar zulke motoren vind ik dus helemaal niks. Ik vind de lange voorvork het allermooist en het liefst met een hoog stuur, zodat je met gestrekte benen kunt rijden en je armen een beetje hoog hebt zitten.
Een beetje het 'Captain America' idee. Op die motor leun je imho te ver naar voren.
 
captain-america.gif


Ik neem aan dat je de easy rider captain america bedoeld.. tja ik vond die andere motor altijd mooier.. maar dan valt die fiets af dus... ik vind die fiets uit je eerste post idd te duur..
 
Met een (flink) verbouwde motor is het altijd een beetje wat de gek er voor geeft. Vaak Wil de bouwer er de kostprijs uithalen, wat eigenlijk niet haalbaar is. 7000 is naar mijn mening ook heel zwaar aan de prijs voor een intruder van deze leeftijd. Ook nog een ander ding om rekening mee te houden: een motor met verlengde voorvork rijdt(stuurt) meestal zwaar waardeloos en is daardoor niet echt geschikt voor regelmatig gebruik.
 
Als ik jou was kocht ik gewoon een Intruder die in bijna originele staat verkeerd. Kan je er aan veranderen wat je wil. Zo'n verlengde voorvork of zo'n achterlijk hoog stuur lijkt me nix. Heb je al is met zo'n ding gereden? Ik heb op mijn 1400 een stuur van 90cm breed zitten en dat rijd een dtuk prettiger dan met je handen heel de dag op plafond stand.
BEZINT EER GE BEGINT!!!!!!!
 
wow

allemaal bedankt voor jullie tips. Dat zal ik allemaal meenemen in de eindoverweging :) . Ik wil idd een vs 1400 nemen omdat ik dan iig een beetje vermogen onder mijn reet heb. Het is niet dat ik graag hard rijd maar het is wel net even lekkerder en wel zo veilig.

Nog een laatste vraag:

Ik ben nogal noob wat prijzen betreft dus wat is redelijk om voor een intruder 1400 te geven?

Ik heb op diezelfde site een vs 1400 uit '98 gezien voor €7100 (8000 op de teller) maar wederom weet ik niet of dat veel is omdat ik hier vaak bedragen hoor van 2000 of 3000 pleuro's voor tweedehands motoren.

Ik wil er wel veel mee gaan rijden maar wel vooral toeren, het is geen vervoersmiddel. Ik schat dat ik er een 5000 km per jaar mee zal rijden.
 
Je kunt toch de prijs wel inschatten als je op marktplaats kijkt.. Je kijkt naar de kilometer stand bouwjaar en staat. Daarnaast kun je het nog met dealers vergelijken. Maar in ieder geval suc6.
 
Hallo...

Zelf vind ik deze motor aardig aan de prijs... Zelfs een leek als ik zie dat, maar dit is meer het soort motor, door het verbouwen, wat de gek er voor over heeft... Als jij dat geld er voor over hebt, en je helemaal weg bent van die motor... Dan moet je ervoor gaan.....
(maar je moet voor de gein het bedrag een x 2.2 doen, pfffffff)

Succes ermee...

full
 
Die heb ik dus gezien maar zulke motoren vind ik dus helemaal niks. Ik vind de lange voorvork het allermooist en het liefst met een hoog stuur, zodat je met gestrekte benen kunt rijden en je armen een beetje hoog hebt zitten.
Een beetje het 'Captain America' idee. Op die motor leun je imho te ver naar voren.
Mijn tip -> ga eens naar de grotere motor-boeren om flink op vanalles proef te zitten.

(niet meteen in de verkooppraatjes trappen bij de weg ;) )



Ik denk dat het laten doen van een paar aanpassingen aan een redelijk standaardfiets rendabeler en leuker is dan zo'n kant en klaar en duur exemplaar te nemen. 8-)
 
wow

allemaal bedankt voor jullie tips. Dat zal ik allemaal meenemen in de eindoverweging :) . Ik wil idd een vs 1400 nemen omdat ik dan iig een beetje vermogen onder mijn reet heb. Het is niet dat ik graag hard rijd maar het is wel net even lekkerder en wel zo veilig.

als je graag wat vermogen wil, heb je dan al an een Supermagna gedacht? Prachtige looks (naar mijn niet zo bescheiden mening) en ook zo'n 75 PeeKaa onder je kont.
 
Gevonden op marktplaats, is dit nix???


Prijs: 6500
Beschrijving: suzuki intruder 1400
bj 97 26500 km kleur groen
BR custum voorvork(langere)
forwardcontrols en sidesteps
Hagon vering, breedstuur en chrome handvaten
Drie hoekige spiegels,brede achterband.
Moter is compleet verlaagd.voor info tel 0614379775

Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 25-01-2004, 13:53
Gezien: 208 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: beekemans (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0614379775
Woonplaats: goirle
Regio: Noord-Brabant
 
Nou dat is een heel aardige motor (ik had hem zelf al even gezien) maar ik wilde graag een buddysit met een sissybar. Ik weet niet of het heel moeilijk is om zoiets er op te laten zetten maar dat wil ik toch wel graag, en ook gaat mijn voorkeur uit naar zwart.

Ik vind marktplaats trouwens wel fijn want dan kan ik mooi alles met elkaar vergelijken en een beetje een inschatting krijgen, zo weet ik nu dat een 1400 zijn waarde niet zo snel verliest :) . Die supermagna's zien er ook heel vet uit magnamaniac. Ik ga sowieso nog bij een aantal dealers langs om te kijken, maar die zijn al snel een stuk duurder dan particulieren dus zodoende probeer ik het via deze weg :)

@Lola: Heb jij ook bij Ariessen afgereden?
 
Hehe, ja ik ben nu ook bezig bij Ariessen. Ik wilde eerst bij Ravo (we wonen in dezelfde straat) maar die is er mee gestopt dus zodoende. Ik moet afrijden in Leusden dus ik denk dat het wel goed gaat komen *D
 
Laatst bewerkt:
Mja ik vind die motor echt super (vooral die voetensteuntjes en zo'n rielekst stuur) maar die kleur :Z

Dan vind ik zoiets persoonlijk mooier:

suzuki-vs1400intruder-96.JPG


niet helemaal een top-kleur maar wel sportief en daar kan ik goed mee rijden.
Ik vind paars- en rood gekleurde motoren gewoon niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan