Is dit een ideale RS 125 (4tact) , kan dit?

Shifty

Die hard MF'er
10 mrt 2003
398
0
papendrecht
Iedere RS rijder kent dit wel. Mensen zeiken je af omdat je een 2 tact hebt..
Hoe kan je dit voorkomen.... juist!
Maar het kan!

Men mene een RS
en het blok van een CBR 125 (4tact)
-----------------------------------
= RS 4 tact

http://www.honda.nl/mc/mbikeimages/cbr125r_011_2004_l.jpg[\img]

Kan dit ???
*zomaar een idee op de maandag avond
 
ik geloof nooit dat dat gaat passen, aangezien een 4takt blok volgens mij een hele andere vorm heeft, en ook een stuk groter is zodat ie denk ik niet makkelijk tussen je frame gaat passen.
Alles kan natuurlijk, maar het is zeker niet zo dat je dat blok ophaalt, even wat draden omleggen en tadaaaa.
Daarbuiten gaat ie ook nog is veel langzamer.
 
gaap, gewoon schijt aan degene hebben die wat te lullen hebben, je rijdt toch? je rijdt toch voor jezelf en niet voor anderen?

lekker boejuh!
 
Kan toch best dat hij van dat geluid af wil zijn van een 2takt, van eht zuipen van een 2takt, en van het slijten van de zuigers van een 2takt, en van de minder fijne vermogensafgifte van een 2takt?

Okay minder vermogen, maar rijd wel stukken prettiger, zuipt minder, slijt minder, en anders geluid!

Dus... tis zijn eigen keuze, en heus wel een leuk projectje. Maar... als je nog wat vermogen wil overhouden, flikker er een 250cc 4takt blokkie in!
 
blokje van een ZZR-250 probeeren ?
de cbr 125R past zowiezo :) ... 13 pk .. :Z

maargoed, ik ga ff kijken of dat past.
 
Honda NX250 blokje allicht, watergekoeld en redelijk klein (40cm hoog van carterpan tot bovenkant kleppendeksel ofzo).
Alleen ketting zit rechts, maar goed.

En dan nog een blok zien te vinden.
Hmm, ik bedenk nu zelf net een mooi project 8-) .
 
cbr125r_011_2004_l.jpg



deze bedoel je?


Laatstse tag veranderd [\img] -> [/img]

zou een SV blok er nit in passen ? die zijn ook lekker smal :9

altijd leuk om een beetje te knutselen
 
zal inderdaad niks mis mee zijn met die cbr125, maar om nou er voor te kiezen om zoveel in vermogen terug te gaan omdat bepaalde mensen een 2tact niks vinden.....
 
no offense, maar met 125cc 4-takt :?
dan kan je net zogoed een 70cc scootertje als motor laten keuren, is onderhand nog sneller weg B|
(en niet te vergeten sneller in korte bochten :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan