is dit een mooie bike

Die Kawa is ook lief. Hoeveel pk heeft die machiene? Hoe hard loopt dat ding? :} :} :} :} :} :} :}

ikke op 25kw :( maar standard heeft i 65pk en een top van 220

maar ik vind het toch wel een bijzonder ding hoor, die moto van jouw! je kan er zeker van zijn dat er daar maar 1tje van rond rijd! Ik vind de orgineele namelijk bijna "lelijk" maar jou moto is hardstikke leuk hoor!
 
Stoer en apart apparaat. :)
Ik vind die racy-achtige raclame stickers altijd wel mooi staan!
 
Ik woon vlakbij de Lansingh, ik zet veiligheidshalve maar ff geen straatnaam hier neer. En ik heb nog geen motor(student).Wel mijn rijbewijs. En ik loop daar trouwens in de buurt weleens 2 honden(labradors) uit te laten.
 
"is dit een mooie bike"
hoe durf je dit te vragen????? :? |(
ten eerste: NATUURLIJK is dit een heeele vette bike, dat lijkt me vrij duidelijk

en ten tweede: als je het zelf (ook) een mooie motor heb je toch eigelijk verder niks nodig? of zie ik dit verkeerd?

in ieder geval, supermooie yamm :} misschien komt ie nog beter tot z'n recht als je een echte foto maakt ;) je weet wel, met een (digitaal)fototoestel :)
 
Langs de L. kom ik wel eens, dat klopt. Volgende keer moet je effe zwaaien ofzo. Dan stop ik wel effe. Schreeuwen heeft gaan zin. Ik hoor je toch niet. Ik woon achter in Krimpen. Misschien tot snel. PS: Koop een bike kan je mee met ons :]
 
"is dit een mooie bike"
hoe durf je dit te vragen????? :? |(
ten eerste: NATUURLIJK is dit een heeele vette bike, dat lijkt me vrij duidelijk

en ten tweede: als je het zelf (ook) een mooie motor heb je toch eigelijk verder niks nodig? of zie ik dit verkeerd?

in ieder geval, supermooie yamm :} misschien komt ie nog beter tot z'n recht als je een echte foto maakt ;) je weet wel, met een (digitaal)fototoestel :)
Ik zal van het weekend effe een paar echte fotootjes schieten. Ikzelf ben nog steeds verliefd op mijn fietsje.
 
Das denk ik de mooiste 400 die ik ooit over dit forum heb zien rijden :} Heb je ook een fotootje van de voor- en achterkant?
 
goeie olie he......

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan