Is dit een scam?

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.603
10.694
Andere kant van de evenaar
Hi,

Ik ben bezig met een krukas voor mijn GS1000, ik was daarom net wat op het www aan het kijken, en ik kwam dit dus tegen.

Ten eerste is dit belachelijk goedkoop, zo'n set kost op z'n goedkoopst 375 GBP, en ten tweede is de foto van een ander bedrijf.

Ik kan hier verder ook niets over vinden.

Dank u.
 
Hi,

Ik ben bezig met een krukas voor mijn GS1000, ik was daarom net wat op het www aan het kijken, en ik kwam dit dus tegen.

Ten eerste is dit belachelijk goedkoop, zo'n set kost op z'n goedkoopst 375 GBP, en ten tweede is de foto van een ander bedrijf.

Ik kan hier verder ook niets over vinden.

Dank u.

Gewoon proberen. Dan weet je het zeker.
 
Lijkt mij een scam.
Allwhois informatie is nogal vaag. De site staat geregistreerd op naam van "King Thompson" en zou in Californië wonen
 
Lijkt fake

Registrant Name: King Thompson
Registrant Organization: King Thompson
Registrant Street: 2200 Mission College Blvd
Registrant City: Santa Clara
Registrant State/Province: CALIFORNIA

Adres is van Intel Technology museum...
 
Laatst bewerkt:
scamadviser.com zegt

Analysis Details:-
This webite is very new , and as such doesn't have an online reputation yet. As with all new businesses , we suggest that you take care and if necessary get in contact with the owners before placing an order of value.

Free email addresses have been used in the setup of this website. This is not necesarily worrying, depending on the site. For online shops, this can be a sign that the site has some risk

The website has been newly registered with a short life expectancy, which follows the pattern used by many fraudulent and fake selling websites. Please be vigilant and take extra care before providing any payment information.


Maar eerlijk is eerlijk, when it looks like a scam, sounds like a scam and smells like a scam, túúrlijk is het dan een super betrouwbare site :t
 
CNC koppeling hendels uit china doen het super kosten 18 euro en hier 150 dus tjah ts maar net wat de gek er voor vraagt. PS zal wat iets kwaliteit verschil inzitten maar ik zie er niks aan op het oog
 
Laatst bewerkt:
[q]About Us

Our Brand

Our mission is to empower females globally to be confident in themselves and be who they want to be. We is a bold, straight talking and forward thinking fashion brand inspired by real life that aims to do exactly that. Everything we create is informed by our customer along with global influences like social media, street style, and popular culture, creating a destination that delivers and encompasses everything it means to be a girl on the go in the world today.

Our Product

We create looks designed by in-house talent that's made to equip millenial women with the fashion they need for all elements of their life. And since our aim is all about empowerment, we make it easy for everyone by making our product affordable. Its not just fast fashion - its rapid fashion. We drop over 50 brand new styles every single day, working constantly to bring our babes the freshest pieces, put together in wearable ready-to-go outfits.[/q]

De tekst onder het kopje about us is zo gekopieerd van een of andere mode webshop.

En op andere fora wordt er ook al over gesproken. name that scam pedals and gear for cheap

Scam? Ja.

Doel? Geld verdienen.
 
Zelfs een Ford F150 voor 43,99 _O-
1986 Ford F-150 [263157868382] - $43.99 : Fallexcitings.top

Kortom: Niet bestellen. Je kan kennelijk alleen met creditcard betalen. Als je die gegevens invult kunnen ze overal namens jou betalen.

Bij de beschrijving staat alles wel gedetaileerd in, bij die tandwielen ook, daar had ik goed gekeken omdat ik het zo vreemd vond, de prijs en de soort site..


Mijn vrouw heeft al een paar keer gehad dat haar debit kaart ineens geblokeerd was, probeer je mooi in de supermarkt je kar boodschappen af te rekenen....

Had de bank de kaart geblokkerd omdat er wat verdachte transacties waren.
Mooi kloten op dat moment, maar wel goede actie van de bank.
 
Dit is 100% fake.
Dit zijn van die automatisch gegenereerde webshops. 1 of andere crawler download een random webshop, verlaagt de prijzen en zet het op een random domein die ze opgekocht hebben.
Kijk b.v. eens naar de About Us pagina
About Us

Our Brand

Our mission is to empower females globally to be confident in themselves and be who they want to be. We is a bold, straight talking and forward thinking fashion brand inspired by real life that aims to do exactly that. Everything we create is informed by our customer along with global influences like social media, street style, and popular culture, creating a destination that delivers and encompasses everything it means to be a girl on the go in the world today.

Our Product

We create looks designed by in-house talent that's made to equip millenial women with the fashion they need for all elements of their life. And since our aim is all about empowerment, we make it easy for everyone by making our product affordable. Its not just fast fashion - its rapid fashion. We drop over 50 brand new styles every single day, working constantly to bring our babes the freshest pieces, put together in wearable ready-to-go outfits.

Mooi hoor, setje tandwielen om als kleding te dragen :P

Edit: reply van UTP niet gelezen :P
 
Laatst bewerkt:
Het is vandaag gewoon $43,99-dag...... :+
Inderdaad. Ze hebben ook cello-strijkstokken. Het aangeboden model Codabow Joule ( er is ook maar één model; geen enkele cellospeler zou dit op deze manier bestellen) kost normaal rond de € 750,- maar hier.... $43,99
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat men veel kan met computers tegenwoordig, maar wat exact dus niet.

Ik vroeg me dus af, als het fake zou zijn, waarom een product wat nou niet bepaald courant is "te koop" aanbieden, dan kies je toch voor een product wat wel goed verkoopt.

En niet alle sites gebruiken foto's van het eigenlijke produkt, zou eventueel dus kunnen, maar dan zorg je er wel voor dat er geen naam van een ander bedrijf op staat.

Maar met een site als dit, probeert men je wat te verkopen, je betaald, en krijgt niets opgestuurd, of probeert men aan je kaartgegevens te komen?

Als je met je debit of creditcard betaald, krijgt de verkoper dan alle nummers van je kaart te zien? Of gaat dat automatisch buiten beeld van de verkoper?



Dank voor jullie reacties.

Mijn onderbuik gevoelens waren gelukkig goed. :)

Ze bedenken steeds wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan