Is dit humor of wát ?

jerry

MF'er
21 apr 2002
200
0
full
 
moehahahahah das wel humor ja...

ik hou wel van dat soort doordachte grappen :}

en het is inderdaad toch een soort brievenbus ja ;)
 
Ik heb er bewust geen JA / NEE sticker op geplakt want dan doet iemand er natuurlijk echt wat in...hopelijk nu niet. :P
 
valt dit onder het artikel uitlokking?? :+

Als ik bezorger van die blaadjes was wist ik het wel :9

[edit] blijft dat zitten met 250 plus????? :?

 
Ik heb er bewust geen JA / NEE sticker op geplakt want dan doet iemand er natuurlijk echt wat in...hopelijk nu niet. :P
Nee?
Dan had je mij 20 jaar geleden toch niet als krantebezorger moeten hebben.
"Hee, d'r zit een hond achter de brievenbus... OK, dan houden we de krant nog eeeeventjes aan de andere kant van de brievenbus vast, en dan pas loslaten als je de stukken krant door de gang ziet vliegen.... leuk. })
[me]R1maniac is nu 36, maar zou 't zo weer doen. Sterker, zou er bijna een krantenwijk voor nemen. :) [/me]
 
Nee?
Dan had je mij 20 jaar geleden toch niet als krantebezorger moeten hebben.
"Hee, d'r zit een hond achter de brievenbus... OK, dan houden we de krant nog eeeeventjes aan de andere kant van de brievenbus vast, en dan pas loslaten als je de stukken krant door de gang ziet vliegen.... leuk. })
[me]R1maniac is nu 36, maar zou 't zo weer doen. Sterker, zou er bijna een krantenwijk voor nemen. :) [/me]

Leef je uit... (*grinnik*)
 
hahaha je moet er nog een touwtje uit hangen man dan istie helemaal af :}

Zo'n serieuze zx12r kan best wel wat humor gebruiken, anders is iedereen alleen maar bang van dat ding, dit maakt hem wat toegankelijker ;)
 
Nee?
Dan had je mij 20 jaar geleden toch niet als krantebezorger moeten hebben.
"Hee, d'r zit een hond achter de brievenbus... OK, dan houden we de krant nog eeeeventjes aan de andere kant van de brievenbus vast, en dan pas loslaten als je de stukken krant door de gang ziet vliegen.... leuk. })
[me]R1maniac is nu 36, maar zou 't zo weer doen. Sterker, zou er bijna een krantenwijk voor nemen. :) [/me]

En als er een klein hondje aan de krant hing en je gaf er een ruk hoorde je bonk! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan