jongens, ik heb een vraag...
ik heb dit eerder al in een sv topic besproken maar niemand vond het een goed idee. nou weet ik dat de meesten dat zeiden omdat ze nog met hun eerste motor bezig zijn, die willen straaks wat anders, anderen zitten met de 25kW regeling etc. ...
het begon allemaal toen ik een plaatje (nou ja, 4) op het internet had gevonden van een sv650r. dus een normale sv650 (oud model) omgebouwd naar een race fiets. heel erg leuke race kuipen, porno paint job, usd gouden voorvork, andere remschijven, noem maar op... kortom, een hele leuke sv!
en toen dacht ik: hee, dat ziet er leuk uit. wil ik ook. maar ja... die kuipen zijn hier niet te verkrijgen, het bedrijf dat ze maakt bestaat niet meer, tweedehands ook niet gevonden dus dat vervalt meteen! verder heeft mijn motor veel gelopen etc. ... bla bla bla...
maar toen zag ik een aantal fotos van dezelfde motor zonder race kuipen. en toen wist ik het: DAT moet ik hebben. denk aan een racer maar dan een naked. en ja, qua vermogen hoef ik niks meer (sv is genoeg voor mij) dus ik dacht aan een nieuwe motor bouwen met sv650 frame + blok.
wat wil ik erop zetten? hou je goed vast...
full ohlins (voorvork en schokbreker). remmerij van beringer. koplamp van een triumph street triple + xenon. stalen remleidingen. rizoma stuurgewichtjes, rem/schakelsets en rem/koppeling hevels. mat zwarte velgen met witte rimstripping (5mm). tank + tail spuiten, mat blauw + witte suzuki logo + rode tekst (performance onder de suzuki logo). led achterlicht met rode lens. superbike stuur met ducati monster 696 spiegels. ducati monster knipperlichten. hotbodies undertray (zwart). mat zwarte frame + achterbrug + onderdelen stickers op de achterbrug. regina eindeloze ketting (goud) + zwarte tandwielen. wave remschijven van braking (voor en achter). pirelli diablo strada. lighttech tankdop (zwart). digitale dashboard van koso (rx2n). nieuwe radiator + spanningsregelaar + blok (jong tweedehandse blok, gereviseerd). spatborden van carbon (pyramid plastics). arrow uitlaat systeem met originele bochten. k&n open lucht filter. NGK iridium bougies... de rest, allemaal kleine dingen!
stel je het voor als een combinatie tussen deze 2 motoren:
kleur, ketting enzo van de eerste. koplamp, frame enzo van de tweede!
nou weet ik een ding: dit gaat geld kosten. ja zeker. maar even denken dat je te veel geld hebt: zou je dit doen? ik so wie so, want mij hart klopt al te hard bij het zien van het eerste plaatje maar ja... wat is nou wijs?
andere motor kopen is geen optie, want het kan zijn dat ik daar ook heel veel aan wil veranderen!
niet met tomaten gooien
ik heb dit eerder al in een sv topic besproken maar niemand vond het een goed idee. nou weet ik dat de meesten dat zeiden omdat ze nog met hun eerste motor bezig zijn, die willen straaks wat anders, anderen zitten met de 25kW regeling etc. ...
het begon allemaal toen ik een plaatje (nou ja, 4) op het internet had gevonden van een sv650r. dus een normale sv650 (oud model) omgebouwd naar een race fiets. heel erg leuke race kuipen, porno paint job, usd gouden voorvork, andere remschijven, noem maar op... kortom, een hele leuke sv!
en toen dacht ik: hee, dat ziet er leuk uit. wil ik ook. maar ja... die kuipen zijn hier niet te verkrijgen, het bedrijf dat ze maakt bestaat niet meer, tweedehands ook niet gevonden dus dat vervalt meteen! verder heeft mijn motor veel gelopen etc. ... bla bla bla...
maar toen zag ik een aantal fotos van dezelfde motor zonder race kuipen. en toen wist ik het: DAT moet ik hebben. denk aan een racer maar dan een naked. en ja, qua vermogen hoef ik niks meer (sv is genoeg voor mij) dus ik dacht aan een nieuwe motor bouwen met sv650 frame + blok.
wat wil ik erop zetten? hou je goed vast...
full ohlins (voorvork en schokbreker). remmerij van beringer. koplamp van een triumph street triple + xenon. stalen remleidingen. rizoma stuurgewichtjes, rem/schakelsets en rem/koppeling hevels. mat zwarte velgen met witte rimstripping (5mm). tank + tail spuiten, mat blauw + witte suzuki logo + rode tekst (performance onder de suzuki logo). led achterlicht met rode lens. superbike stuur met ducati monster 696 spiegels. ducati monster knipperlichten. hotbodies undertray (zwart). mat zwarte frame + achterbrug + onderdelen stickers op de achterbrug. regina eindeloze ketting (goud) + zwarte tandwielen. wave remschijven van braking (voor en achter). pirelli diablo strada. lighttech tankdop (zwart). digitale dashboard van koso (rx2n). nieuwe radiator + spanningsregelaar + blok (jong tweedehandse blok, gereviseerd). spatborden van carbon (pyramid plastics). arrow uitlaat systeem met originele bochten. k&n open lucht filter. NGK iridium bougies... de rest, allemaal kleine dingen!
stel je het voor als een combinatie tussen deze 2 motoren:
kleur, ketting enzo van de eerste. koplamp, frame enzo van de tweede!
nou weet ik een ding: dit gaat geld kosten. ja zeker. maar even denken dat je te veel geld hebt: zou je dit doen? ik so wie so, want mij hart klopt al te hard bij het zien van het eerste plaatje maar ja... wat is nou wijs?
andere motor kopen is geen optie, want het kan zijn dat ik daar ook heel veel aan wil veranderen!
niet met tomaten gooien
Laatst bewerkt: