Is dit jullie ook wel eens overkomen??

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Kom ik na een training van de motor af,onwijze last van mijn rug en ik zeg tegen mijn vriendin dat ik een nieuwe rugprotector moet hebben want deze zit plots voor geen meter meer.......doe ik mijn pak uit......zit de kleerhanger er nog in :+
 
Kom ik na een training van de motor af,onwijze last van mijn rug en ik zeg tegen mijn vriendin dat ik een nieuwe rugprotector moet hebben want deze zit plots voor geen meter meer.......doe ik mijn pak uit......zit de kleerhanger er nog in :+


ow ow ow wat een blamaaaaaaaage..LOL LOL LOL.. heerlijke blunder :X :X }) :}
 
En? was je sneller en moet je nu altijd met kleerhanger rijden?
 
heelhardlachen.gif
klappen.gif
lekkerpuh.gif
, dat je dit durft te vertellen zeg
thanx.gif
 
LOL alleen geloof ik het eigenlijk niet Arno.... ik schat je toch hoger in!! ;) . Maar leuk is ie wel...
 
LOL alleen geloof ik het eigenlijk niet Arno.... ik schat je toch hoger in!! ;) . Maar leuk is ie wel...

Is toch echt waar Sander,ik vergeet het ook nooit meer....het was in 2001 met de training voor de EK 250 in Vallelunga,in Italie.

Het is allemaal nog wel goed gekomen toen hoor,daar ;)
 
Op zaterdag 07 juni 2003 23:44 schreef arnozx6rr het volgende:Is toch echt waar.
Kijk voor de zekerheid je helm even na of er niet een paar grijze cellen in zijn blijven hangen. Moet haast wel. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan