Is dit kleurenschema (CBR 600 - 1994) origineel?

full
 
10..9..8..7..6..5..
full



:)

EDIT: how.. dacht dat het om een test ging

't lijkt inderdaad op amerikaanse kleurensamenstelling
 
Nope. Dat is ie groter dan 100kb. Maar grofweg kun je de kleurstellign wel zien denk ik. Maar ik begin er wel aan te twijfelen of het allemal klopt. Het is dus waarschijnlijk import.
 
Is dit trouwens geen 1992 model, aan dat zwart rekje achter te zien, of kwamen die in amerika later??

Het is volgens mij idd. een '92er. Dat zwarte rekje met de duo voetsteunen eraan zat er alleen bij de '91 en '92er op. Dat is bij die van '93 en '94 vervangen door blank aluminium.

Het is echter GEEN Amerikaan, omdat op het plaatje een handgreep achterop voor de passagier te zien is; deze handgreep hebbben de Amerikaanse modellen niet.

Dat mintgroen dat op de stickers zit komt mij niet bekend voor :? Dat moet naar mijn idee hetzelfde roze zijn als op die andere bestickering. Ik bedoel dus dat het zo moet zijn als op onderstaand plaatje (dat is btw. van een '92er):

full
 
Als je het zeker wilt weten rijd je effe naar je Honda dealer. Die heeft Honda EPC. Op basis van je framenummer kan die zien waar de fiets vandaan komt en uit welk jaar hij is.
 
Als je het zeker wilt weten rijd je effe naar je Honda dealer. Die heeft Honda EPC. Op basis van je framenummer kan die zien waar de fiets vandaan komt en uit welk jaar hij is.
'k Heb op de zaak fotomappen met alle kleuren vanaf '92. Kan morgen wel even kijken...
 
Ik ben dus net ff gaan kijken. Het was van een advertentie van marktplaats. Raar verhaal was het wel. Kleurstelling is mij (en jullie)volledig onbekend en daarom vertrouw ik het niet. Papieren zagen er wel okee uit maar ik hoopte ergens een afgifte eerste deel of iets dergelijks te kunnen ontdekken. Niet dus, enkel die van ergens in 1994 en ik geloof niet dat deze motor toen voor het eerst op de weg kwam. Ook niet omdat er op het frame, in de buurt van het balhoofd, iets stond van 01-1993, maar kan iets anders zijn. Overigens stond er wel een opmerking op dit deel in de trant van afwijking koplamp. Ik dacht dus meteen aan Engeland. Er zaten voorheen ook reflectoren op in de buurt van de passagiersstepjes. Dit ken ik niet en wantrouwde het dus ook niet. Ook kon ik niet rijden; uit verzekering e.d. en dat ik nog een keer terug moest komen voor een afspraak op e.o.a. landweggetje. Waren naar mijn idee niet de ideale omstandigheden om een motor te kopen...Ik denk dan ook dat ik maar gewoon weer bij de dealers blijf kijken. Nog aanraders voor dealers? in de buurt van amsterdam - hilversum of den haag?
 
Laatst bewerkt:
Kan overjarig gekocht zijn en dus later op kenteken gezet zijn.
Waarschijnlijk toch Amerikaans model. Die hadden van die reflectortjes en ook de verlichting is (of was) anders in Amerika/Canada.

Maar als je het niet vertrouwd dan moet je 'm gewoon laten staan.
 
Op zondag 09 november 2003 15:21 schreef Bl8 het volgende:Het is echter GEEN Amerikaan, omdat op het plaatje een handgreep achterop voor de passagier te zien is; deze handgreep hebbben de Amerikaanse modellen niet.

Klopt ik heb een 93 amerikaan en heb geen rekje achterop (godzijdank)

Maar die kleuren heb ik nog nooit gezien. wel in het rose als Bl8 al typte.
 
Volgens mij heb ik de betreffende CBR afgelopen zomer in Harderwijk gezien met een "te koop" briefje er op,daar viel me al de mengeling van verschillende bouwjaren kuipdelen op,leek mij een opgelapte ex-circuitfiets ook gezien de banden.
 
het eerste model F2 (bj 91) heeft ook die kleuren, roze en mint groen. het is volgens mij ook een mengelmoes van verschillende kuipdelen.
 
Het idee dat het een mengelmoes was, had ik ook. Verder stond hij er wel netjes bij maar het verhaal deugde niet. Het was in pumerend. Het was volgens mij een handelaar, althans dat zei hij en deze had hij ingeruild. Nee niet geimporteerd zei hij. Ja ja. Ook had hij hem juli dit jaar uit de verzekering gehaald en dus niet meer op gereden maar hij begon pas met verkopen eind september... :? Iets van 'nu is het mooi weer, nu verkoop ik hem dus niet maar rij er zelf ook niet op' Erg vaag. Thanks alvast en ik ga weer verder met de speurtocht naar een 'normale' goede CBR.

Bye,

Bas
 
'k Heb op de zaak fotomappen met alle kleuren vanaf '92. Kan morgen wel even kijken...
Ik ben het helemaal met Bl8 eens.

model '92 met afwijkende lichtblauwe stickers, die er overigens wel als originele '92 stickers uitzien.

controle: het framenr. moet beginnen met "PC21-21.." (behalve als het een Spaanse versie is; die had een VIN-code met 17 posities
 
Terug
Bovenaan Onderaan