is dit nou een knee-down?

full
 
Hehehe mooi is dat he...


Heeft iemand mss die foto nog van die Duc-rijder die ook een "knee-down" maakt? Zijn duc staat ongeveer rechtop maar die kerl hangt er echt als een aap naast... zoek hem al een tijdje
 
Nee, je moet een apart topic openen omdat je een nieuwe motor hebt of omdat je rijexamen moet doen! :Z
Dit is een forum, wen er maar aan dat je niet elk topic interessant vind, en anders lees je ze gewoon niet!

Jouw nuttige bijdrages heb ik nog nergens kunnen vinden, dus vind ik het knap dat uitgerekend jij gaat zeiken of een topic wel interessant is... |(
Sluit ik me helemaal bij aan! Waarom al dat gezeik altijd als iemand een topic opent... B| |( Als je geen zin hebt om het te lezen klik je 'm weer weg maar ga niet lopen zeikstralen over iemands topic... :N
 
zijn er eigenlijk nog ducatisti die op spa hebben gereden op 3 juli 2006 en denken dat ik zijn/haar ducje ook gefotografeerd heb? Heb ook topic op ducforum geplaatst dus dubbel reageren overbodig............

Behalve je nummer graag ook beschrijving van je bike en pak/helm.

Als we je hebben geschoten(fototechnisch dan) kunnen we je hem toemailen (gratis) waar krijg je nog iets gratis????
 
te snelle sluiter ( bevriezen)

als hij gepand wordt zit er meer snelheid in(trage sluiter) maar heb je kans op onscherpte...
 
lag bijna stil, mist nog foto als ie opkrabbeld, dan wel streep op asfalt, als je foto in real resolutie ziet zie je ook kleine stukjes kuip opspatten. Hij reed wel goede lijn, maar pushte beetje teveel waarschijnlijk.
 
te snelle sluiter ( bevriezen)

als hij gepand wordt zit er meer snelheid in(trage sluiter) maar heb je kans op onscherpte...

snap ik...maar zie jij iets van beschadigibgen op dat weg dek?
zeg niet dat ie niet gevallen is hoor, maar het ziet er super relaxed uit toch?
geen handen in het haar van oh god wat doe ik nou enzo...wel een prachtige foto.
 
Gezien het hoge aantal mensen dat het Nederlands niet eens goed beheerst zou ik me hoe dan ook niet ergeren aan andermans talenkennis... ;)
Alle vreemde talen die iemand spreekt zijn mooi meegenomen, ik vind het al best als iemand zijn moerstaal in ieder geval kent.


[afzeikmodus] het moet zijn gezien het grote [/afzeikmodus] })
 
eehhh ZXR.. als je me je meiladres stuurt krijg je de originelen, kun je ze alle drie bekijken. Zie je ook de kuipdeeltjes.

Ik stond ook niet op hem te letten, hoorde hem vallen draaide me om en schoot deze foto's, vandaar ook de snelle sluitertijd. Hij bleef ook heel koel, stond op starte zijn motor en reed weer verder.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan