is dit nou een knee-down?

Dikke lul drie bier op een trommel.

Je mag een week ergens anders gaan spelen. Dergelijke onzinreplies worden op MF niet echt op prijs gesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zonde van de bike

full



-O-
 
als je ff [imgatt ](zonder laatste spatie) in post zet, dan krijg je je plaatje erbij


;)


En als jij nou gewoon [img ]http://adres.van.plaatje[/img] (zonder eerste spatie) in je post had gezet, dan had je die foto's niet opnieuw als bijlage hoeven toe te voegen maar kon je zijn bijlage gebruiken

;)
 
maar zo raakt hij nog zijn schaamranden niet kwijt terwijl hij wel heel plat durft.


die randen zeggen dus eigenlijk niets, je moet naar de kappen kijken
 
Hij stond op en is verder gereden.... Het verhaal gaat dat hij later op het rondje nog een high sider heeft moeten verwerken...was waarschijnlijk zijn dag niet. :N
 
Nee, dit topic is zinnig wou je zeggen? Aparte topics openen voor plaatjes :Z

Nee, je moet een apart topic openen omdat je een nieuwe motor hebt of omdat je rijexamen moet doen! :Z
Dit is een forum, wen er maar aan dat je niet elk topic interessant vind, en anders lees je ze gewoon niet!

Jouw nuttige bijdrages heb ik nog nergens kunnen vinden, dus vind ik het knap dat uitgerekend jij gaat zeiken of een topic wel interessant is... |(
 
en waarom wordt ik weer voor debiel uitgemaakt
als ik geen engels ken maar wel frans. :X :(

Gezien het hoge aantal mensen dat het Nederlands niet eens goed beheerst zou ik me hoe dan ook niet ergeren aan andermans talenkennis... ;)
Alle vreemde talen die iemand spreekt zijn mooi meegenomen, ik vind het al best als iemand zijn moerstaal in ieder geval kent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan