Is dit nou verstandig?

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
7.096
2.608
http://www.nufoto.nl/fotos/96699/nunl-trakteert-filerijders-op-krant-.html

Nu.nl deelt kranten uit in de file óp de motor.
Dit veroorzaakt imo veel meer file.

Ik heb dat ook wel eens meegemaakt op de A2 door 2 Breezers van RedBull die in zo'n Mini met een blik achterop blikjes uitdeelden.
Het veroorzaakt alleen nog maar meer file en irritatie omdat ze moesten stoppen om het blikje aan te geven.

Nu is het dus een zwabberende motorrijder die kranten uitdeelt.
 
Nog erger: wat te denken van die debielen die 'm ook nog gaan lezen tijdens het filerijden. :X
 
Is gelukkig maar éénmalig. Maar het veroorzaakt inderdaad file. En nog meer file als bestuurders die dingen gaan zitten lezen in de file. Ook best gevaarlijk eigenlijk.

Pluspuntje... het imago van de motor gaat er bij de gemiddelde koekblikker iets mee op vooruit. Hebben zij er ook eens voordeel van dat een motor door de file kan :)
 
En morgen wordt ik zeker klemgereden met de vraag of ik nog een krant voor ze heb :?

Niet handig naar mijn mening, deel het bij de pomp uit aan filerijdende forenzen die even een plasje doen of een bakkie om wakker te blijven.
 
En morgen wordt ik zeker klemgereden met de vraag of ik nog een krant voor ze heb :?

Niet handig naar mijn mening, deel het bij de pomp uit aan filerijdende forenzen die even een plasje doen of een bakkie om wakker te blijven.

:^

Helemaal mee eens, maar kan de aktie op zich wel waarderen :)
 
automobilisten hebben altijd voordeel van motorrijders die door de file kunnen. dankzij hun is de file korter (anders hadden de motoristen ook in de auto ertussen gestaan)

het is maar hoe je het bekijkt....

vind het een waardeloze actie en vind het erg opdringerig overkomen.
 
automobilisten hebben altijd voordeel van motorrijders die door de file kunnen. dankzij hun is de file korter (anders hadden de motoristen ook in de auto ertussen gestaan)

het is maar hoe je het bekijkt....

vind het een waardeloze actie en vind het erg opdringerig overkomen.

Ja, dat is zo. Maar zo zien automobilisten het vaak niet '( Die denken waarom mag hij wel en ik niet. Dat is niet eerlijk onéé! En dat merken wij door auto's die ons afsnijden en deurtjes open doen etc.
 
automobilisten hebben altijd voordeel van motorrijders die door de file kunnen. dankzij hun is de file korter (anders hadden de motoristen ook in de auto ertussen gestaan)
Exact hetzelfde argument gisteren nog gebruikt bij forenzende familie. Ineens hadden ze iets van "he, zo slecht zijn die motorrijders nog niet" *O*
 
tsja, een automobilist die een krantje leest staat stil, en wisselt niet van rijstrook
dus die kan je ook niet afsnijden :)

totdat ie het krantje uitheeft en teruggeeft aan waar het vandaan kwam, dus de eerste motorrijder die hij ziet :+
 
Laatst bewerkt:
tsja, een automobilist die een krantje leest staat stil, en wisselt niet van rijstrook
dus die kan je ook niet afsnijden :)

totdat ie het krantje uitheeft en teruggeeft aan waar het vandaan kwam, dus de eerste motorrijder die hij ziet :+

Lekker als de koekblikker besluit omdat het toch maar heel langzaam rijdt het krantje te gaan lezen en vervolgens niet meer spiegelt en van links naar rechts op de rijbaan gaat.

En maar zitten zeiken op motorrijders die dan tussen de file doorrijden en hij schrikt ervan omdat het 'iets' te dicht op zijn mooie bolide is .. of erger .. niet oplet en een motorrijder 'aantikt' en dan weer zitten zeiken op de motorrijder die waarschijnlijk redelijk in de kreukels ligt.

Echt een bagger idee van NU.nl :r
 
Niemand die deze beste mensen ff een MF sticker heeft aangeboden? Ik mis namelijk de sluipreclame :)


Maar goed uiteraard niet een hele slimme actie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan