Is dit nu werkelijk te koop?(routeroller) of ....

Is dit makkelijk?

  • Nee

    Stemmen: 4 12,1%
  • Ja

    Stemmen: 21 63,6%
  • Gewoon in de tanktas

    Stemmen: 8 24,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Zelf heb ik een vergelijkbare routerol als op de foto van de topic-starter (merk Roadbook). Kosten destijds +/- f 400,- incl. montage.
Niet weinig, maar een perfekt roadbook en hij gaat gewoon van de ene motor mee naar de volgende. Heb er inmiddels al zo'n 6 jaar plezier van en zou niet meer zonder willen. Wel is hij m.i. op de foto te laag gemonteerd, bij mij zit 'ie vlak onder de kuipruit.
Is veel veiliger, je hebt nog steeds zicht op het verkeer.

Op den duur wordt 'ie zeker vervangen door een navigatiesysteem, maar dat moet eerst nog wat goedkoper worden en er moeten meer routes beschikbaar komen.
 
www.travelroad.nl
dit is een hele mooie...ik ken de man die m maakt...
ding is verlicht...je kan er een vergrootglas module bijkopen...
helemaal compleet...ruimte voor 10a4tjes ofzo...
 
OF je rijdt natuurlijk gewoon achter iemand aan! *D
Hoef je je ook niet te schamen :+

En zo'n GPS werkt toch nie!? Die geeft alleen de snelste/makkelijkste/goedkoopste route aan van A naar B.

Of zijn er tegenwoordig ook al mogelijkheden om je eigen voorgestippelde route erin te pleuren?
Kan je natuurlijk wel via B naar C gaan, maar ik dan ben je natuurlijk nog wel aan het programmeren of even bezig, lijkt mij...
 
Hoe houd zo'n fietsding het in de regen? Is alles dan snel zeiknat of valt het mee?
als je een travelroad neemt...die zijn waterdicht...die goedkope dingen...zijn in de stromende regen zeikend nat...(voor op de fiets e.d.)
 
als je een travelroad neemt...die zijn waterdicht...die goedkope dingen...zijn in de stromende regen zeikend nat...(voor op de fiets e.d.)

Zolang ze achter de kuip, uit de rijwind, zitten valt het wel mee met dat zeiknat worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan