Is dit wat?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
A

Anoniempje599

Guest
081207_133450_PEEL_GrvmTA.jpg



Félicitations ! Votre domaine a bien été créé chez OVH !
 
kan ie ook fungeren als remlicht?

anders vind ik hem net als neon gigantisch overbodig..
 
kan ie ook fungeren als remlicht?

anders vind ik hem net als neon gigantisch overbodig..
Ja, maar je kan ook 5 verschillende teksten programmeren van maximaal 250 tekens.

Zie het filmpje. Je kan je 06-nummer displayen ;) Of een koekblik waarschuwen dat hij afstand moet houden.
 
Zolang je er maar niet "stop politie" in programmeert. Vraag me zoiezo af hoever je mag gaan met dat soort dingen. Maar lijkt me leuk als remlicht :)
 
Zolang je er maar niet "stop politie" in programmeert. Vraag me zoiezo af hoever je mag gaan met dat soort dingen. Maar lijkt me leuk als remlicht :)
Ik krijg er wel leuke ideeën bij. })
 
Op zich wel een grappige gadget maar ik vraag me af hoe snel je aan de kant wordt gezet door de politie?

Daarnaast als men op de tekst gaat letten weet je zeker dat ze achterin komen zetten... :X
 
haha zo'n ding moet op m'n hoedenplank in de auto!!
als ik dan eens een mooie meid tegenkom op de snelweg ofzo _O-

@ trip, volgens mij mag je er helemaal geen texten in programmeren..
iemand die hier het fijne van weet?
 
haha zo'n ding moet op m'n hoedenplank in de auto!!
als ik dan eens een mooie meid tegenkom op de snelweg ofzo _O-

@ trip, volgens mij mag je er helemaal geen texten in programmeren..
iemand die hier het fijne van weet?

Even heel hard Baksteen roepen!
 
Voertuigreglement, artikel 3.4.51: "Motorfietsen mogen, onverminderd het in de artikelen 29 en 30 van het RVV 1990 bepaalde inzake zwaai- en knipperlichten, niet zijn voorzien van meer lichten en retroreftecterende voorzieningen dan in de artikelen 3.4.41, 3.4.42, 3.4.46 en 3.4.47 dan wel krachtens artikel 3.4.40, vijfde lid, is voorgeschreven of toegestaan."

Ofte wel: je mag alleen die verlichting hebben die in de betreffende artikelen wordt genoemd... Het zal je wellicht niet verbazen dat programmeerbare lichtkranten daar niet onder vallen :N
 
Laatst bewerkt:
Voertuigreglement, artikel 3.4.51: "Motorfietsen mogen, onverminderd het in de artikelen 29 en 30 van het RVV 1990 bepaalde inzake zwaai- en knipperlichten, niet zijn voorzien van meer lichten en retroreftecterende voorzieningen dan in de artikelen 3.4.41, 3.4.42, 3.4.46 en 3.4.47 dan wel krachtens artikel 3.4.40, vijfde lid, is voorgeschreven of toegestaan."

Ofte wel: je mag alleen die verlichting hebben die in de betreffende artikelen wordt genoemd... Het zal je wellicht niet verbazen dat programmeerbare lichtkranten daar niet onder vallen :N


Ja hoor...er zijn al weer regeltjes voor.....
:X
 
Mmm als je em uit heb staan zal die niet zo erg opvallen hoor denk. Maar voor bumperklevers is dit ideaal...

...tenzij je natuurlijk een bijziende bumperklever heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan