Is dit wat?

Roffelaar

Die hard MF'er
27 apr 2015
253
87
Dronten
Hallo beste mensen!

Ik wil binnenkort een mooie niet al te dure supermotard halen en ik zit dus al een beetje op marktplaats te kijken voor wat moois. Ik ben deze advertentie tegengekomen: https://www.marktplaats.nl/a/motore...df8e084fd4b2e0a17e&previousPage=mijnberichten

Op het oog ziet hij er goed uit, alleen ik heb van KTM weinig verstand. Voorheen een Duke II gehad met een LC4 640 High flow blok waar de cilinderkop van was gescheurd. Hoe staat het met de betrouwbaarheid van dit type blok en frame? En is het het geld waard als alles klopt wat er staat?
 
te duur idd, als je zoiets wilt koop er dan 1 van na 2003 ( 625 / 640 / 660 lc4 ) met het verbeterde grijze high flow blok. ik ken er intussen genoeg die ook goedkoop af dachten te zijn met een oud barrel en achteraf torenhoge kosten hebben gehad om alles weer lekker lopend te krijgen...

qua kosten zit je voor een nette toch rond de 3500 euro maar bedenk wel dat een revisie 1000 euro of meer kost.

houd hem netjes en geef hem goed onderhoud en je krijgt ook weer een groot deel van de aankoopsom er weer voor terug.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben er al op verkeken, jullie hebben gelijk. Te duur en het is gewoon een oud ding met wat bij elkaar geraapte kappies. Toch vind ik dat voorkantje wel nice :P

Ja ik had dus een gescheurde kop met dat high flow blok. Kostte me veel moeite om een goede gebruikte cilinderkop te vinden aangezien het ontzettend vaak schijnt te gebeuren bij die blokken. Er zijn zelfs mensen die die dingen opkopen en reviseren in grote aantallen. Alleen was er weinig te koop toen ik ernaar ging zoeken :(

Wat is jullie mening over de volgende motorfiets?
https://www.marktplaats.nl/a/motore...d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=19
 
16 jaar oud en dan nog meer dan 3000 moeten kosten, en wsl geen onderhouds geschiedenis erbij omdat hij word doorverkocht door een handelaar / dealer....

in duitsland koop je zoiets voor 1000 euro minder. kijk eens op www.mobile.de
 
Terug
Bovenaan Onderaan