Hoi,
Ik wil graag jullie advies. Op dit moment heb ik twee motoren of te crossen. Een cr125 en een dr500. Met de cr125 rijd ik in de kuil en met de DR rij ik van amsterdam naar brabant om daar verschillende gps tracks te rijden. Dat doe ik sinds deze zomer en dat bevalt uitstekend. behalve dat de dr wat oud is en er wel eens wat stuk wil gaan na een dag flink knallen.
Nu speel ik met het idee om de DR en CR weg te doen. Het crossen in de kuil is dit jaar beperkt tot 1 keer... zonde. Wat ik nu dacht is een wat recentere DRZ (e) te kopen of een wr400f. Beide motoren hebben minder onderhoudsintervallen dan een crosser en kunnen een stukje snelweg hebben, waarbij mij voorkeur naar de DRZ gaat voor betrowubaarheid.
Ik wil er mee van Amsterdam naar de kuil rijden en naar brabant. Ik zal er in de kuil wat op inleveren denk ik en op offroad ritjes wat terugkrijgen. Klopt dit? Ook zit ik met mijn banden keus. Op de CR zitten noppen en op de Dr allroad. Ik wil het liefst natuurlijk volledig nop rijden, maar met de stukken snelweg is dit niet te doen. Daar zou ik dus ook consensus in moeten maken. Iemand met het zelfde dillema gestaan?
Tot nu toe vind ik 3 uur snelweg op een dag en crossen geen probleem.. ik ben redelijk spartaans aangelegd.
Ik wil graag jullie advies. Op dit moment heb ik twee motoren of te crossen. Een cr125 en een dr500. Met de cr125 rijd ik in de kuil en met de DR rij ik van amsterdam naar brabant om daar verschillende gps tracks te rijden. Dat doe ik sinds deze zomer en dat bevalt uitstekend. behalve dat de dr wat oud is en er wel eens wat stuk wil gaan na een dag flink knallen.
Nu speel ik met het idee om de DR en CR weg te doen. Het crossen in de kuil is dit jaar beperkt tot 1 keer... zonde. Wat ik nu dacht is een wat recentere DRZ (e) te kopen of een wr400f. Beide motoren hebben minder onderhoudsintervallen dan een crosser en kunnen een stukje snelweg hebben, waarbij mij voorkeur naar de DRZ gaat voor betrowubaarheid.
Ik wil er mee van Amsterdam naar de kuil rijden en naar brabant. Ik zal er in de kuil wat op inleveren denk ik en op offroad ritjes wat terugkrijgen. Klopt dit? Ook zit ik met mijn banden keus. Op de CR zitten noppen en op de Dr allroad. Ik wil het liefst natuurlijk volledig nop rijden, maar met de stukken snelweg is dit niet te doen. Daar zou ik dus ook consensus in moeten maken. Iemand met het zelfde dillema gestaan?
Tot nu toe vind ik 3 uur snelweg op een dag en crossen geen probleem.. ik ben redelijk spartaans aangelegd.
Laatst bewerkt: