Is een motorfreak een autohater? (poll)

Is een motorfreak autohater?

  • Zeker

    Stemmen: 15 8,2%
  • Nee

    Stemmen: 106 57,6%
  • Om het even

    Stemmen: 2 1,1%
  • afhankelijk van omstandigheden

    Stemmen: 61 33,2%

  • Totaal aantal stemmers
    184
je mag mij wel een autohater noemen.
30% van wat er in die dingen rondrijdt is volslagen mongool maar heeft helaas geen kenmerk daarvan op de buitenkant aangegeven.
ik ben er ook van overtuigd dat je IQ met 30 punten inzakt zodra je achter een autostuur kruipt.
automobilisten zijn altijd met compleet andere dingen bezig als het verkeer, roken bellen cd'tjes, kinderen, honden, kaarten/routeplanners.
invoegen met tachtig aan het begin van de invoegstrook zonder te kijken of ik op de rechterstrook rij, daar rekenen ze ook niet op, zij rijden altijd op de middenbaan.
doorsteken naar de middenbaan zonder te kijken, liefst zonder te versnellen.
menen dat als je richting aangeeft dat je dan ook voorrang hebt, als je op een wegversmalling afkomt gas bijgeven, die motor cq fietser remt toch wel.
parkeren en uitstappen waar het u belieft, dat mag toch met waarschuwingslichten?

en ja, ik ben in het bezit van een auto.
ook het ding zelf is door een idioot bedacht.
hoe kun je in godsnaam gas geven met je voet, daar heb je toch geen nauwkeurige contrôle mee?, ik ben al tientallen keren tijdens het rijden van mijn gas geschoten, niet te spreken van kramp.
drie pedalen voor twee voeten, da's dus vragen om met je grote schoenen twee pedalen in te trappen
alle versnellingen door elkaar en de achteruit bij elk merk ergens anders.
waarom zijn die versnellingen niet sequentieel? en waarom is de achteruit niet een apart hendeltje?
bij bijna alle auto's het cotactslot waar je het niet kan zien en geen aparte startknop. jaja bijna.
een richtingaanwijzer die bij elke chicane uitgaat voordat je afgeslagen bent.
verlichting die aanblijft nadat je uitgestapt bent zodat je de volgende morgen niet weg kan.(nee niet bij mij ik heb een stom piepertje)

kortom auto's zijn helemaal niets en de wereld zou een stuk opknappen als ze zouden verdwijnen. :(
 
je mag mij wel een autohater noemen.
30% van wat er in die dingen rondrijdt is volslagen mongool maar heeft helaas geen kenmerk daarvan op de buitenkant aangegeven.
ik ben er ook van overtuigd dat je IQ met 30 punten inzakt zodra je achter een autostuur kruipt.
automobilisten zijn altijd met compleet andere dingen bezig als het verkeer, roken bellen cd'tjes, kinderen, honden, kaarten/routeplanners.
invoegen met tachtig aan het begin van de invoegstrook zonder te kijken of ik op de rechterstrook rij, daar rekenen ze ook niet op, zij rijden altijd op de middenbaan.
doorsteken naar de middenbaan zonder te kijken, liefst zonder te versnellen.
menen dat als je richting aangeeft dat je dan ook voorrang hebt, als je op een wegversmalling afkomt gas bijgeven, die motor cq fietser remt toch wel.
parkeren en uitstappen waar het u belieft, dat mag toch met waarschuwingslichten?

en ja, ik ben in het bezit van een auto.
ook het ding zelf is door een idioot bedacht.
hoe kun je in godsnaam gas geven met je voet, daar heb je toch geen nauwkeurige contrôle mee?, ik ben al tientallen keren tijdens het rijden van mijn gas geschoten, niet te spreken van kramp.
drie pedalen voor twee voeten, da's dus vragen om met je grote schoenen twee pedalen in te trappen
alle versnellingen door elkaar en de achteruit bij elk merk ergens anders.
waarom zijn die versnellingen niet sequentieel? en waarom is de achteruit niet een apart hendeltje?
bij bijna alle auto's het cotactslot waar je het niet kan zien en geen aparte startknop. jaja bijna.
een richtingaanwijzer die bij elke chicane uitgaat voordat je afgeslagen bent.
verlichting die aanblijft nadat je uitgestapt bent zodat je de volgende morgen niet weg kan.(nee niet bij mij ik heb een stom piepertje)

kortom auto's zijn helemaal niets en de wereld zou een stuk opknappen als ze zouden verdwijnen. :(

Zo jij moest echt ff je verhaal kwijt he??
 
Als universeel weggebruiker mag ik wel zeggen dat vaak de automobilist
de veroorzaker is van veel ongelukken..

zelf rijd ik fiets, bromscooter, motor, auto, vrachtwagen en voor m`n werk bussen tot 25 meter.
maar het liefst trek ik erop uit met de motor, dat gevoel kun je een automobilist niet duidelijk maken..

dus als de wereld zou bestaan uit louter motoren zou ik dat in`t geheel niet erg vinden..
 
Geen hater van auto's, maar soms meer de mensen die erin zitten en wat voor auto ze dan ook nog eens hebben. Knalpijp, sierdoppen die glimmen als de hemel, een geluid alsof hun hele auto letterlijk uit elkaar "rammelt"...Vreselijk gewoon. En dan maar stoer blazen met die zogenaamde "snelle wagens". Laatst kwam er mij eentje voorbij...een geluid alsof die al vast wel richting de 90 ging en was bij het optrekken...ik omkijken...pfff haalde mij op dat moment met een verschil van ongeveer 5 km in. (en dat terwijl ik op de fiets was...) Dus of je kan stellen of ik auto's haat? in zekere zin wel. Maar de andere 95%, daar heb ik niks op tegen ;)
 
Geen autohater, maar wel hater van diegene die er soms/vaak in rijden. Wat een kneuzenzooitje zit er vaak op de weg. Lijkt wel of er hoe langer hoe meer zondagsrijders op de weg zitten, maar dan ook door de weeks. 50 rijden op een 80 km-weg, 80 op de linkerbaan op de snelweg. Gestoord word ik er soms van. (Met 50~80 K km/jaar)

En met m'n motor kom ik dat soort volk ook niet graag tegen want voor je het weet duwen je ze ff een rijstrook opzij zonder in de spiegeltjes te kijken. Lijkt wel of een deel van Nederland z'n rijbewijs bij AirMiles heeft gekocht want wat een bagger zit er soms op de weg. En dan maar zeggen dat het rijexamen toch wel moeilijk te halen is. |( Nee goed rijden, dat is moeilijk voor een heleboel.

Hehe, dat ben ik weer ff kwijt. :+
 
Ben net zo een autofriek als motorfriek :)

Rij 70.000km per jaar met een koekblik en ben dus blij dat ik daar geen hekel aan heb.

Natuurlijk heb je imbecielen tussen de bestuurders zitten, maar die heb je ook onder de motorrijders :P
 
Als je dit: klikkerdeklik hebt gedaan kan je geen hekel meer aan auto's hebben.

ik haat wel die mierenlokdoosjes, waarvan men veronderstelt dat men met een echte raceauto te doen heeft. Dat zijn het namelijk niet.

Ik hou van reisauto's. De T-modellen van Mercedes ofzo
 
Ben zowel auto als motorgek.
Maar de motor heeft sinds ik mijn rijbewijs (veeeeeeeel te laat) behaalde toch echt de voorkeur.
En aangezien ik elke dag 110 km woon-werk verkeer rijd met bijbehorende files prijs ik me gelukkig dat ik de motor heb.
Pas als de temperaturen te laag worden en het wegdek te glad stap ik in de auto naar het werk.
Wel zonde dat de auto daardoor gemiddeld genomen 8 maanden stilstaat per jaar.


En idioten heb je overal, zowel op de motor als in de auto.
Als ik zie hoe sommige automobilisten rijden vraag ik me af of ze wel op de weg letten, maar als ik sommige motorrijders zie rijden dan vraag ik me ook wel eens af of ze doorhebben dat er ook nog ander verkeer op de weg is.
Met 140 zigzaggend door verkeer wat met 80 per uur rijdt lijkt me niet echt getuigen van goed verkeersinzicht.
En dat soort malloten kom ik wel gemiddeld een keertje of 5 per week tegen.
 
Motoren zijn leuk, auto's ook.

Motoren zijn leuk in de file.
Auto's zijn leuk in de regen.

Motoren zijn snel, maar hebben geen kreukelzone.
Auto's zijn vaak van het langzamere soort, maar hebben een kreukelzone.

Etc etc etc. Elk voordeel heeft zijn nadeel. En met een auto kun je tunings-wise een stuk langer bezig dan met een motor. Omdat ie groter is. Maar ja, dat maakt het ook meteen een stukkie duurder...
 
Mjah, als ik een half uur in een auto gezeten heb, dan wil ik er eigenlijk wel weer uit. Met de motor/brommer/fiets heb ik dat niet.
 
Wagen = goederentransport.
Motor = rijplezier.

Als eens geprobeerd om 36 flessen wijn op de motor te vervoeren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan