je mag mij wel een autohater noemen.
30% van wat er in die dingen rondrijdt is volslagen mongool maar heeft helaas geen kenmerk daarvan op de buitenkant aangegeven.
ik ben er ook van overtuigd dat je IQ met 30 punten inzakt zodra je achter een autostuur kruipt.
automobilisten zijn altijd met compleet andere dingen bezig als het verkeer, roken bellen cd'tjes, kinderen, honden, kaarten/routeplanners.
invoegen met tachtig aan het begin van de invoegstrook zonder te kijken of ik op de rechterstrook rij, daar rekenen ze ook niet op, zij rijden altijd op de middenbaan.
doorsteken naar de middenbaan zonder te kijken, liefst zonder te versnellen.
menen dat als je richting aangeeft dat je dan ook voorrang hebt, als je op een wegversmalling afkomt gas bijgeven, die motor cq fietser remt toch wel.
parkeren en uitstappen waar het u belieft, dat mag toch met waarschuwingslichten?
en ja, ik ben in het bezit van een auto.
ook het ding zelf is door een idioot bedacht.
hoe kun je in godsnaam gas geven met je voet, daar heb je toch geen nauwkeurige contrôle mee?, ik ben al tientallen keren tijdens het rijden van mijn gas geschoten, niet te spreken van kramp.
drie pedalen voor twee voeten, da's dus vragen om met je grote schoenen twee pedalen in te trappen
alle versnellingen door elkaar en de achteruit bij elk merk ergens anders.
waarom zijn die versnellingen niet sequentieel? en waarom is de achteruit niet een apart hendeltje?
bij bijna alle auto's het cotactslot waar je het niet kan zien en geen aparte startknop. jaja bijna.
een richtingaanwijzer die bij elke chicane uitgaat voordat je afgeslagen bent.
verlichting die aanblijft nadat je uitgestapt bent zodat je de volgende morgen niet weg kan.(nee niet bij mij ik heb een stom piepertje)
kortom auto's zijn helemaal niets en de wereld zou een stuk opknappen als ze zouden verdwijnen.
30% van wat er in die dingen rondrijdt is volslagen mongool maar heeft helaas geen kenmerk daarvan op de buitenkant aangegeven.
ik ben er ook van overtuigd dat je IQ met 30 punten inzakt zodra je achter een autostuur kruipt.
automobilisten zijn altijd met compleet andere dingen bezig als het verkeer, roken bellen cd'tjes, kinderen, honden, kaarten/routeplanners.
invoegen met tachtig aan het begin van de invoegstrook zonder te kijken of ik op de rechterstrook rij, daar rekenen ze ook niet op, zij rijden altijd op de middenbaan.
doorsteken naar de middenbaan zonder te kijken, liefst zonder te versnellen.
menen dat als je richting aangeeft dat je dan ook voorrang hebt, als je op een wegversmalling afkomt gas bijgeven, die motor cq fietser remt toch wel.
parkeren en uitstappen waar het u belieft, dat mag toch met waarschuwingslichten?
en ja, ik ben in het bezit van een auto.
ook het ding zelf is door een idioot bedacht.
hoe kun je in godsnaam gas geven met je voet, daar heb je toch geen nauwkeurige contrôle mee?, ik ben al tientallen keren tijdens het rijden van mijn gas geschoten, niet te spreken van kramp.
drie pedalen voor twee voeten, da's dus vragen om met je grote schoenen twee pedalen in te trappen
alle versnellingen door elkaar en de achteruit bij elk merk ergens anders.
waarom zijn die versnellingen niet sequentieel? en waarom is de achteruit niet een apart hendeltje?
bij bijna alle auto's het cotactslot waar je het niet kan zien en geen aparte startknop. jaja bijna.
een richtingaanwijzer die bij elke chicane uitgaat voordat je afgeslagen bent.
verlichting die aanblijft nadat je uitgestapt bent zodat je de volgende morgen niet weg kan.(nee niet bij mij ik heb een stom piepertje)
kortom auto's zijn helemaal niets en de wereld zou een stuk opknappen als ze zouden verdwijnen.