Is een motorfreak een autohater? (poll)

Is een motorfreak autohater?

  • Zeker

    Stemmen: 15 8,2%
  • Nee

    Stemmen: 106 57,6%
  • Om het even

    Stemmen: 2 1,1%
  • afhankelijk van omstandigheden

    Stemmen: 61 33,2%

  • Totaal aantal stemmers
    184

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Ik rijd zowel motor als auto. In de auto zo'n 50.000 km per jaar en op de motor 10.000.

Wie is er een autohater omdat hij/zij motorrijdt? Ik rij zelf onder bepaalde omstandigheden liever auto dan motor en andersom.
Lange snelwegstukken doe ik liever met de auto, tenzij je naar een plek rijdt om daar lekker te sturen met de motor. En ook lees ik met plezier over nieuwe auto ontwikkelingen.

Maar de motor heeft mijn voorkeur.
 
Nee, geen autohater, heb wel een hekel aan die aso's die maar van baan naar baan schieten, teveel links blijven rijden etc. Maar dat geldt ook voor de motorrijders die me in gaan halen op de donkere onoverzichtelijke lokale weg met ononderbroken streep waar iedereen maar 80 mag, dus ik in m'n auto als ik niet op de motor ben en zij dus ook op de motor die uiteraard harder kan |( ( heeft zich er dus ook eentje 3 weken geleden doodgereden bij zo'n stomme actie |) |( )
 
Geen auto hater. Ik zie wel degelijk het nut van die dingen. Als ik de kids mee moet nemen, of als ik veel en zware dingen moet verplaatsen ga ik echt wel met de auto. Meestal rijdt mijn vriendin dan, trouwens. Ik heb het laatste half jaar geloof ik geen stuurwiel meer in mijn handen gehad.
 
Nope; handig om dingen te vervoeren en sowieso kan ik een gave auto altijd wel waarderen. (Corvette, Dodge Ram 1500 enz.)
 
als ik de automobilisten zie staan in de file ,dan denk ik altijd ff .wat een stelletje polonaise rijders.
Maar voor de rest is een auto best makkelijk.
En met een pilsje op rijd ik liever auto als motor.kan ik niet omvallen :+
 
Ben motorfreak én (wel net iets minder) autofreak.
Neemt niet weg dat ik met pakweg Bill Gates zijn inkomen een grote hangar zou kunnen vullen met 4-wielers :9~ .
 
Ik heb geen hekel aan auwto's, al staan ze vaak danig in de weg, vervuilen ze mijn omgeving en uitzicht en om over sommige inzittenden maar helemaal te zwijgen, anders wordt dit topic op slot gedaan en ik in de ban.
 
Ik een autohater :?
full


Neehee, dacht t niet...
zolang ik nog steeds meer auto's als motoren heb, val ik niet onder de haters...
 
is de autohater een motorfreak???

maar goed auto's zijn toch 100 keer beter dan welke motor ook,je zit droog en warm ,of als het warm is zit je weer lekker cool met de airco,muziekje erin ,lekker veel kan je meenemen,je kan gezellig met elkaar praten,top dus auto's.
 
Geen autohater..soms de pest aan ze als er weer een file is ...om onduidelijke redenen..want dan rijdt er weer zon slome voorop..Dan denk ik mannen en vrouwen koop toch een fiets...maar ja niet iedereen heeft er de centen voor..

Auto's hebben handige kanten en onhandige.

Moest laatst naar een nieuwe tv kijken c.q. halen dus ik sinds een half jaar weer in de auto.

Man wat lijkt zon ding breed en wat een ellende bij het zoeken naar een parkeerplaats, zo'n auto dus.

Soms vergeet je hoe snel een motor is..ook met parkeren.

Zat gelijk met oplopende frustatie...en daar heb ik op de fiets nooit last van.



Een keer met de auto naar de PPP?... ;)
 
Zeker geen auto hater. Ik rijd ongeveer 30.000 per jaar in de auto en veel minder op de motor. Ik ben wel bewuster gaan autorijden en geef ruimte in de file aan motorrijders etc. Aan de andere kant weet ik dus uit eigen ervaring dat autorijders motoren nog weleens over het hoofd willen zien. Zeker in de file of bij filevorming dan is het snelheidsverschil tussen auto's en motoren groter.
 
Zeker geen autohater, integendeel zelfs, een grote fan van beide. Ze kunnen elk op hun eigen manier heel wat rijplezier verschaffen.

Ik ben trouwens een voorstander van het feit dat zoveel mogelijk mensen een motorijbewijs zouden moeten kunnen behalen (amai wat een werkwoorden :Z ) Sedert mijn motorijbewijs, ken ik de typische gevaren en problemen van motorijders, zodat je daar in de wagen dan automatisch meer op let. Bijvoorbeeld in een file, even wat extra plaats maken om de moto voorbij te laten, dubbel uitkijken naar afkomende moto's,... Beide rijbewijzen hebben, verhoogt volgens mij wel de algemene verkeersveiligheid.
 
Nou als ik voor m'n werk met de auto in een file sta met 25 graden (ondanks airco) en er komen allemaal heerlijke fietsjes voorbij, dan weet ik wel zeker dat ik op dat moment de auto haat!!! :]
 
Ik heb jaren auto gereden, en ben nu volledig overgestapt op de motor. Maar het zou hypocriet zijn om nu ineens een hekel te hebben aan auto's of de bestuurders ervan.

Heb in die paar maanden nog geen 1 keer een negatieve ervaring gehad met een auto, dus ik ben bang dat minstens de helft van de anti-auto verhalen gebaseerd zijn op fouten van zowel de motor- als autobestuurder. (het betere, waar 2 vechten...)
 
Ik haat ze niet, maar er zijn er gewoon veel te veel en dat gaat op den duur wel irriteren he ;(

En rijden doe ik liever op de motor natuurlijk. Mijn autoke staat er soms een week lang werkloos te staan...
 
Vindt het zelf een auto wel makkelijk zal niet meevallen om met yerrycan's olie wat gereedschap en onderdelen op de motor te gaan :o
En alles met een motortje is m'n hobby vallen auto's dus ook onder.
Of gewoon de gulle middenweg (zie avatar) kun je ook mee op twee wielen rijden *D
 
Geen echte hater, auto's boeien mij gewoon niet, rij al 14 jaar alleen motor, heb geen auto-rijbewijs.
Heb in de loop van de jaren de meest krankzinnige dingen vervoerd op de motor, met een beetje fantasie en een paar spanbanden kom je heus een eind;-))
Moet wel toegeven dat nu met gezinsuitbreiding op komst een halve auto is aangeschaft; mooie kuipstoel er in, cabrio-dakkie, koni afgeveerd, 200ltr bagageruimte, wordt een dezer dagen zelfs een driepunts gordel ingezet (voor kinderzitje)........
maar zelf zit ik gelukkig nog steeds buiten.... en zijspan-rijden blijkt ook nog eens vreselijk leuk te zijn.
Kortom; ik rij nog steeds mijn zelfde oude motorfiets, maar voor de kleine is er een bakkie aangezet wat aan alle moderne veiligheids en comfort eisen voldoet (EZS compact)
Met zo'n span is trouwens helemaal het einde zoek van wat je allemaal kunt vervoeren, kunnen balken in, heb al een airconditioning unit achterop gehad, is goud man, zelfs een parketschuurmachine huren was geen probleem, effe een dekentje over de stoel en gaan met die banaan.......

greetz
Steven
Moto Guzzi 1000 SPII / EZS compact
 
ben absoluut geen autohater.
motor is puur hobby.
voor mijn andere hobby (skien) heb ik de auto nodig.
heb je het al is geprobeerd alles dan mee te nemen op de motor.
zoveel kan er echt niet op de motor.
 
ben absoluut geen autohater.
motor is puur hobby.
voor mijn andere hobby (skien) heb ik de auto nodig.
heb je het al is geprobeerd alles dan mee te nemen op de motor.
zoveel kan er echt niet op de motor.
aanhangertje kan toch ook achter een motor??? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan