decibel
MF'er
Wat voor merk en type motor heb je ? en wat is het bouwjaar ?
Suzuki gsx-r 750 van 2000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor merk en type motor heb je ? en wat is het bouwjaar ?
Suzuki gsx-r 750 van 2000
Voor jouw motor is idd alleen de powercommander 2 leverbaar
en zo kunnen we uren.......En haal ik daar iets meer uit met een powercommander 2?
en zo kunnen we uren.......
hoezo ? geef je nu geen gas meer en rijdt je overal braaf 120 dat hij nu 1 op 16 loopt.Hoi
Ik heb er erg veel baat bij gehad , en dan wel niet om het vermogen , maar meer om het brandstof verbruik terug te dringen , na de montage van mijn full akra systeem liep mijn zx12r 1 op 8 na het monteren van de pcIII heeft hij +- 11pk meer , maar wat belangrijker is het benzine verbruik is nu 1 op 16 , op de grote weg volgens de importeur van akra was het niet nodig , maar gezien het aantal km dat ik per jaar rijd heb ik de pcIII er al lang uitgehaald !!
Greetz
Ik heb een Gixxer k4 en die zoop/zuipt best aardig. Heb hem nu laten fine tunen en loopt iig al een stuk beter. Voor het vermogen hoef ik het niet te doen. red me best aardig met 134.8 pk aan het achterwiel. En dit kostte maar 95 euro ipv de 500? euro die en PC kost.
Iemand ook ervaring met een PC op een 2002 CBR900RR? Vraag me af of o.a. de dip in de onderstaande curve rond de 3000 rpm. ook is weg te halen. (Dyno run met een originele demper en 1000 km op de teller). Air/fuel ratio is tot 5000 rpm. sowieso niet denderend, boven de 8000 rpm. klaag ik niet. Wil per say niet meer PK's maar wel meer souplese onderin.
(Afbeelding)
Als je nog even geduld hebt, die van mij is onderweg en dan zullen de kurfjes volgen...Iemand ook ervaring met een PC op een 2002 CBR900RR? Vraag me af of o.a. de dip in de onderstaande curve rond de 3000 rpm. ook is weg te halen. (Dyno run met een originele demper en 1000 km op de teller). Air/fuel ratio is tot 5000 rpm. sowieso niet denderend, boven de 8000 rpm. klaag ik niet. Wil per say niet meer PK's maar wel meer souplese onderin.
(Afbeelding)
Ik heb ook een Bos, echter een BMC filter. Na het terugkrijgen van mijn belastinggeld komt er een Rapidbike module. Dat ding kun je ook op een eventuele andere motor zetten, mocht je deze verkopen. Schijnt gemakkelijker te programmeren te zijn, je kunt ook de ontsteking afstellen (PC niet), maar is wat duurder. Wil je 'em omzetten naar een andere motor, hoef je wel slechts een andere kabel te kopen en niet een hele nieuwe module, zoals bij PC.Ik denk erover om mijn CBR600RR die reeds is uitgevoerd met BOS demper en K&N filter te voorzien van een Powercommander. Vraag die ik heb is of het de investering waard is. Is het een wereld van verschil of is het iets extra's maar ook weer niet schokkend?
Graag jullie reacties!